Дата и час: Пон Апр 29, 2024 1:59 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Относно заводска аларма, батерия на ключ и лампи на таблото 
Автор Съобщение
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 03, 2007 11:09 am
Мнения: 300
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
UNREAD_POST Относно заводска аларма, батерия на ключ и лампи на таблото
Колеги,

Както знаете от скоро съм собственик на Marea HLX, набор 1999. Имам фабрична аларма и имобилайзер.
1. Оказа, се че единия от сините ми ключове е без батерийка, а другия е с 2 последователно поставени батерийки от по 3 волта. Питанката ми е как трябва да е оригинално - с 2 тънки батерийки от по 3 волта или с 1 по-дебела от 6 волта?
2. Фабричната аларма засича ли нещо друго, освен отваряне на врати, заден, преден капак и обемен датчик в купето? Има ли шоков датчик? АКо няма, може ли да се свърже такъв?
3. Като са пуснати късите светлени, какво трябва да свети на таблото, тъй като при мен не свети никаква индикация нито за габарити, нито за къси. Само дългите светят. Как се сменят крушки по таблото и лесна операция ли е?

Поздрави

_________________
http://www.airforce-bg.com
---------------------------------
'99 Fiat Marea Weekend HLX 1.9 JTD105
---------------------------------
Изображение


Пон Ное 05, 2007 8:31 pm
Профил ICQ WWW
UNREAD_POST 
Значи трябва да свети лампичка за фаровете.Ето как се сменя крушка на километраж тук.

Нещо важно - при разкачени куплунзи на таблото в никакъв случай не трябва да даваш на контакт!


Пон Ное 05, 2007 8:43 pm
UNREAD_POST 
Относно батерията в ключа, няма никаво значение дали е с две по 3V, последователно или една от 6V (аз такава не съм виждал досега). При включване на габарити и къси светлини трябва да светне зелена индикация:


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Пон Ное 05, 2007 9:00 pm
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Сря Окт 10, 2007 12:16 pm
Мнения: 259
Местоположение: Плевен
UNREAD_POST 
Колега току що сменях крушки по таблото това е ръководството от което се водих
viewtopic.php?t=17521&highlight=%F2%E0%E1%EB%EE


Сря Ное 07, 2007 1:35 pm
Профил
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 03, 2007 11:09 am
Мнения: 300
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
UNREAD_POST 
Възникна ново проблемче с моите ключове и той е следния:

Преди няколко дни си купих 2 батерийки по 3 волта, за да си ги сложа във втория син ключ, който беше без батерии. Отворих го и с изненада установих, че едно микроключе, което бива натискано от бутончето за спиране на алармата се е отпоило от платката и е паднало. Как да е, запоих го, сложих батерийките, сглобих, натиснах бутончето и о, чудо....диодчето светка в червенко. Кефя се аз....на другия ден, слизам до колата да го пробвам, натискам бутончето, светка си в червенко, ама алармата не се изключваааа..... кеф, а? Изключих алармата с другия ключ и викам, чакай да видим дали ще запали.... мушнах "неработещия" ключ, дадох на контакт и очакваш лампичката Code да не изгасне, да обаче изгасна. Даже и запалих и карах малко.

Та какво се оказа, единия ключ ми е перфектен, втория син ключ обаче не спира алармата. Как може да се ремонтира? И изобщо подлежи ли на ремонт или просто трябва да се програмира някак си?

_________________
http://www.airforce-bg.com
---------------------------------
'99 Fiat Marea Weekend HLX 1.9 JTD105
---------------------------------
Изображение


Чет Ное 15, 2007 1:19 pm
Профил ICQ WWW
UNREAD_POST 
Airfan написа:
Възникна ново проблемче с моите ключове и той е следния:

Преди няколко дни си купих 2 батерийки по 3 волта, за да си ги сложа във втория син ключ, който беше без батерии. Отворих го и с изненада установих, че едно микроключе, което бива натискано от бутончето за спиране на алармата се е отпоило от платката и е паднало. Как да е, запоих го, сложих батерийките, сглобих, натиснах бутончето и о, чудо....диодчето светка в червенко. Кефя се аз....на другия ден, слизам до колата да го пробвам, натискам бутончето, светка си в червенко, ама алармата не се изключваааа..... кеф, а? Изключих алармата с другия ключ и викам, чакай да видим дали ще запали.... мушнах "неработещия" ключ, дадох на контакт и очакваш лампичката Code да не изгасне, да обаче изгасна. Даже и запалих и карах малко.

Та какво се оказа, единия ключ ми е перфектен, втория син ключ обаче не спира алармата. Как може да се ремонтира? И изобщо подлежи ли на ремонт или просто трябва да се програмира някак си?


Попитай колегата kluchar.Той ще те посъветва най-добре как да постъпиш и дали ще се оправи.


Пет Ное 16, 2007 12:19 am
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Сря Окт 10, 2007 12:16 pm
Мнения: 259
Местоположение: Плевен
UNREAD_POST 
Колега и при мен е така.И аз имам два ключа и само единият работи с алармата, а с другия са мо паля.По форумите прочетох това:
грешен линк
и тук
грешен линк
аз все още не съм пробвал защото ми работи поне единият ключ.Да не би след това да спре да работи и той.Аз като отворих двете дистанционни те видимо се различават едно от друго.Ако решиш да пробваш пиши какъв е резултата,а ако ли не те разбирам, сега работи поне единият...


Пет Ное 16, 2007 10:18 am
Профил
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 03, 2007 11:09 am
Мнения: 300
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
UNREAD_POST 
Ами аз имам целия комплект ключове - два сини и един червен (по-скоро керемиден). Имам и една камара кодове и табелки по ключовете, та смятам ще успея да го препрограмирам, само да ми остане време да си поиграя...

Иначе ще питам и колегата ключар за съвет как да постъпя.

Благодаря за съветите.

_________________
http://www.airforce-bg.com
---------------------------------
'99 Fiat Marea Weekend HLX 1.9 JTD105
---------------------------------
Изображение


Пет Ное 16, 2007 11:45 am
Профил ICQ WWW
Кара Симсонка
Кара Симсонка
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 07, 2007 1:31 pm
Мнения: 53
Местоположение: София 01 Средец
UNREAD_POST 
Абсолютно същото при мен - червен ключ, два сини ключа, табличка с кодове за алармата... Единият син ключ работи безпроблемно, на другия му сложих нови батерии (старите ги нямаше) и въпреки това не ще да задейства алармата. Даже диодът не присветва. Може обаче да се запали с него, значи явно чипчето за имобилайзера работи. Гадна работа. Не дай си боже да загубя работещия син ключ или и той да се скапе и... не ми се мисли!
Дали мога да си направя нов ключ от оригиналния червен и при кого?

P.S. И още един въпрос - ако изкарам батериите от работещия ключ, има ли опасност той да се "разпрограмира" и да не мога да отключвам и с него???

_________________
Fiat Marea Weekend 105 JTD HLX


Последна промяна yerdna на Вто Яну 08, 2008 9:34 pm, променена общо 2 пъти



Вто Яну 08, 2008 9:23 pm
Профил
UNREAD_POST 
Провери дали новите батерии контактуват качествено с пластинките в ключа. Може да са се окислили яко. Поне трябва да индикира със светодиода че нещо излъчва и че има някакво захранване в него. :cool:


Вто Яну 08, 2008 9:30 pm
UNREAD_POST 
Здравейте колеги, както сигурно знаете от скоро карам Fiat Coupe и ми е интересно да разбера всичките особености на тази кола. Първия ми въпрос е някой може ли да ми даде такова ръководство за смяна на крушките на таблото на моята кола, защото както на колегата Airfan не ми свети нищо, когато съм на габарити или къси и също така най-левия циферблат който показва налягането на маслото и температурата му също не свети.

Другия ми въпрос е за тези кодове на ключовете, значи имам само този алуминиевия ключ със синята лента дето е за всекидневна употреба мисля и към него имам една карта, това мисля че е за имобилайзер. Въпроса ми е сега този ключ трябва ли му тази карта и въобще в самия ключ има ли някакви чипове или си е най-обикновено желязо. Интересно ми е как работи просто тази система с кодовете? Алармата ми не е оригиналната ами е сменена с друга.

Предварително благодаря!


Вто Яну 22, 2008 6:05 pm
UNREAD_POST 
Abadon написа:
Здравейте колеги, както сигурно знаете от скоро карам Fiat Coupe и ми е интересно да разбера всичките особености на тази кола. Първия ми въпрос е някой може ли да ми даде такова ръководство за смяна на крушките на таблото на моята кола, защото както на колегата Airfan не ми свети нищо, когато съм на габарити или къси и също така най-левия циферблат който показва налягането на маслото и температурата му също не свети.

Другия ми въпрос е за тези кодове на ключовете, значи имам само този алуминиевия ключ със синята лента дето е за всекидневна употреба мисля и към него имам една карта, това мисля че е за имобилайзер. Въпроса ми е сега този ключ трябва ли му тази карта и въобще в самия ключ има ли някакви чипове или си е най-обикновено желязо. Интересно ми е как работи просто тази система с кодовете? Алармата ми не е оригиналната ами е сменена с друга.

Предварително благодаря!


Относно ключа и код картата можеш да видиш тук.


Вто Яну 22, 2008 10:22 pm
UNREAD_POST 
Благодаря ти колега линка е супер, 6+ !

След като прочетох всичко, което си написал в главата ми възникнаха няколко въпроса. Този уред Фиат-Ланча тестер се свързва някъде директно с FC ECU-то нали? Смисъл приемаме, че аз съм автокрадец ( :-D то ако бях едва ли щях да питам такива неща) и примерно съм се сдобил с Фиат-Ланча тестер и сега примерно се качвам в купе-то което ще крада, въртя на контакт с някакъв ключ или там по някакъв неведом път успявам да дам на контакт, контролната лампа Fiat Code си свети на таблото, но аз си бодвам Фиат-Ланча тестера на някакво място по таблото и хоп за 2 секунди вече CODE-а елиминиран и аз си паля колата и изчезвам. Нали този сценарии не може да стане, защото този уред Фиат-Ланча тестер се свързва с кабел за някоя букса при двигателя или на някое друго място което не е лесно достъпно или това си е някакво безжично устройство и сценария си работи?

Втория ми въпрос е в момента за моята кола имам само един ключ за всекидневна употреба, нямам мастер ключа, нямам картата с кода има ли вариант CODE-а на колата да се смени и дори някой недоброжелател да дойде с оригиналния Master ключ, пак да не може да запали.

Третия ми въпрос е към ключа си имам и една такава джаджа като на снимката, която е обозначена с Е това каква работа върши?

Предварително благодаря.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Чет Яну 24, 2008 12:00 pm
UNREAD_POST 
Abadon написа:
Този уред Фиат-Ланча тестер се свързва някъде директно с FC ECU-то нали? Смисъл приемаме, че аз съм автокрадец ( :-D то ако бях едва ли щях да питам такива неща) и примерно съм се сдобил с Фиат-Ланча тестер и сега примерно се качвам в купе-то което ще крада, въртя на контакт с някакъв ключ или там по някакъв неведом път успявам да дам на контакт, контролната лампа Fiat Code си свети на таблото, но аз си бодвам Фиат-Ланча тестера на някакво място по таблото и хоп за 2 секунди вече CODE-а елиминиран и аз си паля колата и изчезвам.


И в двата случая за заобикаляне на фиат кода е нужна код картата. Просто в единия случай кодът се въвежда чрез педала за ускоряване, а в другия случай - чрез тестера.
Ще ти кажа обаче (не се отчайвай), че решат ли професионалистите да ти крадат колата, няма спасение. Ако щеш я сложи под валяк, пак ще вземат.

Abadon написа:
Втория ми въпрос е в момента за моята кола имам само един ключ за всекидневна употреба, нямам мастер ключа, нямам картата с кода има ли вариант CODE-а на колата да се смени и дори някой недоброжелател да дойде с оригиналния Master ключ, пак да не може да запали.


Дали може да се смени кода, нямам си на представа. Но може да се сложи допълнителен имобилайзер на колата.


Abadon написа:
Третия ми въпрос е към ключа си имам и една такава джаджа като на снимката, която е обозначена с Е това каква работа върши?

Предварително благодаря.


За пръв път го виждам. Мога само да гадая, но не смея.


Чет Яну 24, 2008 10:59 pm
UNREAD_POST 
По първия ми въпрос — това е добре че с този тестер само се въвеждат нещата и не може да се дисквалифицира кода без код картата.

А за крадците си прав, но ако имам тяхната информация кое как работи съм сигурен че мога да модна електрониката на колата така, че и господ да слезне да не може да я запали. Ама за съжаление е нямам тази информация, пък и то едва ли Fiat ги разпространяват хей така....

Иначе за допълнителния имобилайзер е добра идея. То май вече почти всички аларми го имат, дето не са заводски го имат.


Чет Яну 24, 2008 11:28 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg