|
|
Дата и час: Пон Апр 29, 2024 6:01 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Може ли да се заключи воланът по време на движение...
Автор |
Съобщение |
Dobri
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Фев 22, 2005 7:38 pm Мнения: 82 Местоположение: София
|
Може ли да се заключи воланът по време на движение...
Имах проблем с ключалката на моя Мецедес 190. Викнах майстор и я оправи. Това, което ме интересува обаче е може ли след като механизмът е разглобяван вече да възникнат последващи проблеми. Основното, което ме притестнява е може ли примерно да заключи волана по време на движение. При всяко пипано такова устройство може да се омаже нещо, докато се ремонтира. Та ако някой разбира от устройството на тези ключалки - на запалването и волана, да каже има ли такъв риск.
_________________ Добри Божилов
Българска Интернет Партия
|
Пон Сеп 17, 2007 2:53 pm |
|
|
kluchar
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 12:48 am Мнения: 2021 Местоположение: София 10
|
волан
може но трябва много да е побългарено нали ключа е вътре и не се мърда много като си запалил
_________________ За PUNTO http://ftp.fiat-club.org.ua/ и FIAT http://fiat.comnet.bg/ Купе http://www.polak.ch/coupemanual/ http://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/ http://instrukcje.fiat.pl/index.php/listing/fiat
|
Пон Сеп 17, 2007 3:33 pm |
|
|
hit-ko
Член на клуба
Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm Мнения: 2046 Местоположение: Ямбол
|
Re: Може ли да се заключи воланът по време на движение...
Dobri написа: Имах проблем с ключалката на моя Мецедес 190. Викнах майстор и я оправи. Това, което ме интересува обаче е може ли след като механизмът е разглобяван вече да възникнат последващи проблеми. Основното, което ме притестнява е може ли примерно да заключи волана по време на движение. При всяко пипано такова устройство може да се омаже нещо, докато се ремонтира. Та ако някой разбира от устройството на тези ключалки - на запалването и волана, да каже има ли такъв риск.
Ако при изваден ключ се заключва нормално, то значи , че механизма си функционира и няма вероятност да се заключи по време на движение!
_________________ FIAT-SPORT
|
Пон Сеп 17, 2007 11:18 pm |
|
|
Dobri
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Фев 22, 2005 7:38 pm Мнения: 82 Местоположение: София
|
Ключа е вътре като е запалено и не е подвижен. Има съвсем малки луфтове. Въпросът е какво точно представлява механизмът на заключване на волана и какво държи онова здравото желязо встрани от волана, когато колата е запалена.
_________________ Добри Божилов
Българска Интернет Партия
|
Пет Сеп 21, 2007 12:55 pm |
|
|
Rokambol
|
Моят опит е с механизми на Фиат и Опел. Теоретично, самозаключване не е възможно, поради простата причина, че механиката е така направена, че завъртайки ключа се спира достъпа (механически) на заключващия зъб. Съгласен съм с ключаря, че трябва механизма да е много побългарен, за да се получи самозаключване. Свидетел съм бил на ситуация, при която волана не може да се отключи, но това е друга тема.
|
Съб Сеп 22, 2007 12:49 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|