|
|
Дата и час: Пон Апр 29, 2024 7:08 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Кое предпочитате: по-мощна или по-икономична?
Автор |
Съобщение |
Abarth.
|
Nino написа: ...R5/TURBO.800кг кола-136 коня.Ми разноглед ща направя с тая кола бе....
Е чак пък да е толкова вървежно това рено :roll: По 115 коня са 5ците и уното с 1.3 мотора Turbo i.e. ги цепи,не са силни Бравото би трябвало да ги убива 5ците 1.4 GT
|
Нед Мар 19, 2006 12:58 am |
|
|
pinko168
|
Не ви разбирам за какво точно спорите, всеки си хвали своята кола.
Аз съм на мнение, че разходите за гориво са малка и не толкова съществена част от общите разходи да караш кола.
По отношение на разхода на гориво - в семейството имаме 6 коли, освен Ланчата и Уното още един Форд Галакси 2,3, Волво ХС90 Д5, СангЙонг Мусо 2,9ТДИ и Тойота Авенсис 2,0 D-4D(2004 година)
Средно на ден навъртам около 100 км
Освен Капата най-често карам Тойотата, 116 к.с. дизел от най-модерните.
Гори си около 8,5-9 литра нафта на градско(15 лева/100 км, 1,75 е АлпинДизела) и не върви колкото Капата, все пак 30 к.с. е разликата им.
Капата(руски газов инжекцион) ми гори около 12-13 литра газ на градско(12 лева/100 км, 0,90 лв беше днес газта)
За да ми е по-евтино с Тойотата, тя трябва да гори под 6,5 л нафта на градско, което е АБСОЛЮТНО НЕВЪЗМОЖНО
Да не говорим какви цифри е поддържката на модерен дизел, маслото се сменя два пъти по-често и струва майка си и баща си.
Та за каква икономия при дизеловите коли говорим всъщност??? Модерния дизел хем изобщо не върви като Капата, хем трака, хем зимата замръзва, хем ме набутва с 3 кинта на всеки 100 км, за останалите неща да не говорим
|
Нед Мар 19, 2006 1:16 am |
|
|
Nino
|
grishav написа: Nino написа: ...R5/TURBO.800кг кола-136 коня.Ми разноглед ща направя с тая кола бе.... Е чак пък да е толкова вървежно това рено :roll: По 115 коня са 5ците и уното с 1.3 мотора Turbo i.e. ги цепи,не са силни Бравото би трябвало да ги убива 5ците 1.4 GT
Да прав си толкова е 115к,имам му книжката, изрових я.... 115НР пише.Да,Бравото е по яко! :mrgreen:
|
Нед Мар 19, 2006 1:17 am |
|
|
Nino
|
pinko168 написа: Не ви разбирам за какво точно спорите, всеки си хвали своята кола. Аз съм на мнение, че разходите за гориво са малка и не толкова съществена част от общите разходи да караш кола. По отношение на разхода на гориво - в семейството имаме 6 коли, освен Ланчата и Уното още един Форд Галакси 2,3, Волво ХС90 Д5, СангЙонг Мусо 2,9ТДИ и Тойота Авенсис 2,0 D-4D(2004 година) Средно на ден навъртам около 100 км Освен Капата най-често карам Тойотата, 116 к.с. дизел от най-модерните. Гори си около 8,5-9 литра нафта на градско(15 лева/100 км, 1,75 е АлпинДизела) и не върви колкото Капата, все пак 30 к.с. е разликата им. Капата(руски газов инжекцион) ми гори около 12-13 литра газ на градско(12 лева/100 км, 0,90 лв беше днес газта) За да ми е по-евтино с Тойотата, тя трябва да гори под 6,5 л нафта на градско, което е АБСОЛЮТНО НЕВЪЗМОЖНО Да не говорим какви цифри е поддържката на модерен дизел, маслото се сменя два пъти по-често и струва майка си и баща си. Та за каква икономия при дизеловите коли говорим всъщност??? Модерния дизел хем изобщо не върви като Капата, хем трака, хем зимата замръзва, хем ме набутва с 3 кинта на всеки 100 км, за останалите неща да не говорим
Чакай сега Пинко за кой модерен дизел говориш? Този дето в другия форум.. Алфа е коментиран много пъти и почва от 150 кс нагоре или този от преди 5-6 години? И защо гледаш от нашата си българска камбанария... дето нафтата е по-скъпа от бензина, справка бензиностанциите на Лукойл преди 2 седмици евро дизел беше по-скъп от А95. При тази ненормална българска история да правим генерални изводи.Дето тези цени на дизела и бензина ги няма никъде в Европа... говоря за разликата между тях и качеството на Лукойлската нафта.Не е коректно.Конюктурата още утре може да се обърна.Ами кво да кажем за 96-95 година когато газстанциите в София бяха 2, околовръстно и Люлин и газаджиите висяха като кияци на опашки по 9-10км.Лично съм ги засичал на излизане от София.Ами кво да кажем,че и разликите в цените между нафтата и бензина бяха големи.Ами продажбите в Европа си говорят за кое как е.50 на 50 продажби на дизелови и бензинови коли.
И колко модерен ти е дизела на АВЕНСИСА, щом е 115коня.Че те от новия Ярис 1.4D вадят вече 90 КОНЯ... справка сайта на TM ауто.
То ако беше много на далавера бензина и камионите щяха да ги правят на газ или бензин.
Ама спора отиде в друга посока или се върна на стария такъв... "ДИЗЕЛ ИЛИ БЕНЗИН".Кой квото иска това да кара. :mrgreen:
|
Нед Мар 19, 2006 1:41 am |
|
|
pinko168
|
Nino написа: pinko168 написа: Не ви разбирам за какво точно спорите, всеки си хвали своята кола. Аз съм на мнение, че разходите за гориво са малка и не толкова съществена част от общите разходи да караш кола. По отношение на разхода на гориво - в семейството имаме 6 коли, освен Ланчата и Уното още един Форд Галакси 2,3, Волво ХС90 Д5, СангЙонг Мусо 2,9ТДИ и Тойота Авенсис 2,0 D-4D(2004 година) Средно на ден навъртам около 100 км Освен Капата най-често карам Тойотата, 116 к.с. дизел от най-модерните. Гори си около 8,5-9 литра нафта на градско(15 лева/100 км, 1,75 е АлпинДизела) и не върви колкото Капата, все пак 30 к.с. е разликата им. Капата(руски газов инжекцион) ми гори около 12-13 литра газ на градско(12 лева/100 км, 0,90 лв беше днес газта) За да ми е по-евтино с Тойотата, тя трябва да гори под 6,5 л нафта на градско, което е АБСОЛЮТНО НЕВЪЗМОЖНО Да не говорим какви цифри е поддържката на модерен дизел, маслото се сменя два пъти по-често и струва майка си и баща си. Та за каква икономия при дизеловите коли говорим всъщност??? Модерния дизел хем изобщо не върви като Капата, хем трака, хем зимата замръзва, хем ме набутва с 3 кинта на всеки 100 км, за останалите неща да не говорим Чакай сега Пинко за кой модерен дизел говориш? Този дето в другия форум.. Алфа е коментиран много пъти и почва от 150 кс нагоре или този от преди 5-6 години? И защо гледаш от нашата си българска камбанария... дето нафтата е по-скъпа от бензина, справка бензиностанциите на Лукойл преди 2 седмици евро дизел беше по-скъп от А95. При тази ненормална българска история да правим генерални изводи.Дето тези цени на дизела и бензина ги няма никъде в Европа... говоря за разликата между тях и качеството на Лукойлската нафта.Не е коректно.Конюктурата още утре може да се обърна.Ами кво да кажем за 96-95 година когато газстанциите в София бяха 2, околовръстно и Люлин и газаджиите висяха като кияци на опашки по 9-10км.Лично съм ги засичал на излизане от София.Ами кво да кажем,че и разликите в цените между нафтата и бензина бяха големи.Ами продажбите в Европа си говорят за кое как е.50 на 50 продажби на дизелови и бензинови коли. И колко модерен ти е дизела на АВЕНСИСА, щом е 115коня.Че те от новия Ярис 1.4D вадят вече 90 КОНЯ... справка сайта на TM ауто. То ако беше много на далавера бензина и камионите щяха да ги правят на газ или бензин. Ама спора отиде в друга посока или се върна на стария такъв... "ДИЗЕЛ ИЛИ БЕНЗИН".Кой квото иска това да кара. :mrgreen:
С появата на новите дизелови двигатели 2.2 D-4D моделът Avensis ще предложи на клиентите си една от най-цялостните гами дизелови двигатели в сегмента. Предлаганият досега двигател 2.0 D-4D с мощност 116 к.с. става началният двигател, последван от новите два - двигателят 2.2 D-4D с мощност 150 к.с. като оферта със средна за сегмента мощност, и двигателят 2.2 D-4D с мощност 177 к.с., който покрива високомощния край на този сегмент.
Информацията е от сайта на ТМ Кар
Авенсиса е с двигателя 116 к.с. и е модел 2004 година и все още се произвежда
150 к.с. излезе съвсем наскоро.
177 к.с. няма да се предлага в България заради лошоно качество на нафтата.
И защо гледаш от нашата си българска камбанария...
Защото живея сега, в момента в България, не преди нам си колко години и не след пак толкова.
Живея в настоящето, миналото и евентуалното бъдеще малко ме вълнуват, така че сравнението ми е съвсем коректно.
Повече ме кефи да карам Капата, която върви като щура срещу 12 лв/100, голяма, луксозна и много бърза и пъргава кола.
Тойотата също не е лоша кола, но вози доста по-лошо, изобщо не е пъргава, по-шумна е, спирачките и са доста калпави и ми струва 15 лв/100
Повярвай ми, каквото и да се промени (а знаеш, че в България промените са маргинални) ценовото съотношение нафта-бензин-газ ще се запази.
Ако след някоя и друга година мога да карам голяма и мощна кола за 7000 лв (пък била тя и дизелова) за 12 лв/100,
веднага ще си я купя
Засега Тойотата (42 000 лв) не отговаря на тия изисквания
Ено снимка, зад Тойотата се вижда и Фиатчето
Последна промяна pinko168 на Нед Мар 19, 2006 2:38 am, променена общо 1 път
|
Нед Мар 19, 2006 1:59 am |
|
|
gdd55
|
pinko168 написа: Не ви разбирам за какво точно спорите, всеки си хвали своята кола. Аз съм на мнение, че разходите за гориво са малка и не толкова съществена част от общите разходи да караш кола. По отношение на разхода на гориво - в семейството имаме 6 коли, освен Ланчата и Уното още един Форд Галакси 2,3, Волво ХС90 Д5, СангЙонг Мусо 2,9ТДИ и Тойота Авенсис 2,0 D-4D(2004 година) Средно на ден навъртам около 100 км Освен Капата най-често карам Тойотата, 116 к.с. дизел от най-модерните. Гори си около 8,5-9 литра нафта на градско(15 лева/100 км, 1,75 е АлпинДизела) и не върви колкото Капата, все пак 30 к.с. е разликата им. Капата(руски газов инжекцион) ми гори около 12-13 литра газ на градско(12 лева/100 км, 0,90 лв беше днес газта) За да ми е по-евтино с Тойотата, тя трябва да гори под 6,5 л нафта на градско, което е АБСОЛЮТНО НЕВЪЗМОЖНО Да не говорим какви цифри е поддържката на модерен дизел, маслото се сменя два пъти по-често и струва майка си и баща си. Та за каква икономия при дизеловите коли говорим всъщност??? Модерния дизел хем изобщо не върви като Капата, хем трака, хем зимата замръзва, хем ме набутва с 3 кинта на всеки 100 км, за останалите неща да не говорим
При нас в Бургас много малко хора зареждат на бензиностанции дизел.На черно от цистерните,от камьоните,от рейсовете от всичко я продават по 1-1.20лв.Аз лично купувам Shell dizel по 1лв.Незнам за твойте сметки.А и гаста е най-голямата мизерия.Ако ми кажеш че се кефиш на тва газово евала ти праим
|
Нед Мар 19, 2006 2:37 am |
|
|
pinko168
|
gdd55 написа: pinko168 написа: Не ви разбирам за какво точно спорите, всеки си хвали своята кола. Аз съм на мнение, че разходите за гориво са малка и не толкова съществена част от общите разходи да караш кола. По отношение на разхода на гориво - в семейството имаме 6 коли, освен Ланчата и Уното още един Форд Галакси 2,3, Волво ХС90 Д5, СангЙонг Мусо 2,9ТДИ и Тойота Авенсис 2,0 D-4D(2004 година) Средно на ден навъртам около 100 км Освен Капата най-често карам Тойотата, 116 к.с. дизел от най-модерните. Гори си около 8,5-9 литра нафта на градско(15 лева/100 км, 1,75 е АлпинДизела) и не върви колкото Капата, все пак 30 к.с. е разликата им. Капата(руски газов инжекцион) ми гори около 12-13 литра газ на градско(12 лева/100 км, 0,90 лв беше днес газта) За да ми е по-евтино с Тойотата, тя трябва да гори под 6,5 л нафта на градско, което е АБСОЛЮТНО НЕВЪЗМОЖНО Да не говорим какви цифри е поддържката на модерен дизел, маслото се сменя два пъти по-често и струва майка си и баща си. Та за каква икономия при дизеловите коли говорим всъщност??? Модерния дизел хем изобщо не върви като Капата, хем трака, хем зимата замръзва, хем ме набутва с 3 кинта на всеки 100 км, за останалите неща да не говорим При нас в Бургас много малко хора зареждат на бензиностанции дизел.На черно от цистерните,от камьоните,от рейсовете от всичко я продават по 1-1.20лв.Аз лично купувам Shell dizel по 1лв.Незнам за твойте сметки.А и гаста е най-голямата мизерия.Ако ми кажеш че се кефиш на тва газово евала ти праим
Явно само с крадено гориво излиза по-евтино да караш дизел, ама то си е логично.
Аз не съм крадец, това е в разрез с разбиранията ми, не бих паднал толкова ниско.
Щом те кефи да караш с крадено гориво, дерзай.
Ако през нощта се разходиш покрай паркираните коли с маркуч и туба, може и без пари да си зареждаш колата.
И в двата случая обаче е КРАЖБА.
|
Нед Мар 19, 2006 2:47 am |
|
|
Vladim
|
Аз честно да ви кажа газова уредба бих сложил на кола, която е поне на 12 години-не и на по-нова. Другото ми се струва преждевремнно похабяване на колата! Най-малкото, че трябва да се пробиват дупки и най-сериозният аргумент, че се извършват непоправими намеси в горивообразуващата система! В този ред на мисли най-икомичната кола е такава с фабрично вградена газова уредба (а те са много малко) или старият ми кадет (на газ), който за разлика от бравата гори с 2-3лв. по-малко градско. Да де, но понеже все пак живеем в Европа, затова реших да не карам таралясник на 25 години и си купих кола на 7! Нека да ми е малко по-скъпо, поне знам защо-защото си заслужава!
|
Нед Мар 19, 2006 9:06 am |
|
|
BOIT
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Дек 06, 2005 7:03 pm Мнения: 159 Местоположение: София 07 Слатина
|
Някои спомена за тунинг.бг форума е тая тема заприлича точно на тамошните пародии . Всеки си говори неговото никои не се опитва да разбере другия . Бях единствения сред първите 8-10 човека който написа че предпочита динамична кола и момчето с 3000+ парите веднага ме изкара рацер , а въобще не се опита да ме разбере .За мен чувството да караш кола макар и рядко е най-важно а под караш кола имам предвид кола която може да те развълнува мен ме вълнуват по-динамичните коли пък било да харчат и по 20 на сто . И незнам какво говорите за динамика и карате някакви дизели 1.9 ТД и некви такива глупости явно представа за динамика ви е като на 70 годишен човек който и 100км му се струват невероятна скорост наистина харчат сигурно малко къде видяхте динамика в тях ми е мн чудно .
_________________ Слагайте си коланите
|
Нед Мар 19, 2006 12:39 pm |
|
|
Ferrari
|
BOIT, динамиката не е в конете и точно дизела придава усещането за динамика с огромния си въртящ момент.
|
Нед Мар 19, 2006 12:41 pm |
|
|
ivo_red
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Мар 01, 2006 12:41 am Мнения: 123 Местоположение: София 06 Подуяне
|
Най-добре е да е смес от двете. Аз карам Уно 45 и ако не беше на 20 години щеше да е ебаси колата. Мноо ме кефи, хем малко харчи хем си върви прилично. Един приятел със Сеат Ибиса 94та не можа да ми види номера и после ме пита с къв двигател е тва, като му показах се шашна и се сдуха
Сега съм много навит на едно Пунто 60 или 75
_________________ FIAT Uno 45 FIRE
Alfa 146 ti
|
Нед Мар 19, 2006 12:55 pm |
|
|
BOIT
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Дек 06, 2005 7:03 pm Мнения: 159 Местоположение: София 07 Слатина
|
Mitko напълно ясно ми е че факторите, които правят една кола динамична са много - въртящ момент , с турбо бес турбо , тегло , представа на човека за динамика , цялата идея ми беше че всеки има собствено виждане за автомибилите и ме издразни , че се намери веднака някои да каже " еи глеи го тоя нашия рацер ше я вади веднъж седмично да я мие и да й обърше прахта " еми щом това ми харесва защо не . Получи се точно като в тунинг.бг някои каза нещо по различно и другите го почнаха както и колегата с 2.0 20V аз лично нищо заядливо и лошо не видях в мнението му , но веднага се почнаха коментари едва ли не че такива да си седят вкъщи защото са гамени на улицата и те са виновни за всяко ПТП .
_________________ Слагайте си коланите
|
Нед Мар 19, 2006 1:01 pm |
|
|
Ferrari
|
BOIT написа: Mitko напълно ясно ми е че факторите, които правят една кола динамична са много - въртящ момент , с турбо бес турбо , тегло , представа на човека за динамика , цялата идея ми беше че всеки има собствено виждане за автомибилите и ме издразни , че се намери веднака някои да каже " еи глеи го тоя нашия рацер ше я вади веднъж седмично да я мие и да й обърше прахта " еми щом това ми харесва защо не . Получи се точно като в тунинг.бг някои каза нещо по различно и другите го почнаха както и колегата с 2.0 20V аз лично нищо заядливо и лошо не видях в мнението му , но веднага се почнаха коментари едва ли не че такива да си седят вкъщи защото са гамени на улицата и те са виновни за всяко ПТП .
За това си прав. Аз ако бях с 10 години по-млад сега щях да съм с голямата си мечта Delta Integrale EVO и вярно да я карам само weekenda, но да я карам така както аз си знам. Сегашната ми възраст предполага по-спокоен автомобил. Затова мечтая за дизелов.
|
Нед Мар 19, 2006 1:14 pm |
|
|
BOIT
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Дек 06, 2005 7:03 pm Мнения: 159 Местоположение: София 07 Слатина
|
Радвам се че си ме разбрал
_________________ Слагайте си коланите
|
Нед Мар 19, 2006 1:24 pm |
|
|
team
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Мар 08, 2006 9:48 am Мнения: 116 Местоположение: Пловдив
|
BOIT написа: Mitko напълно ясно ми е че факторите, които правят една кола динамична са много - въртящ момент , с турбо бес турбо , тегло , представа на човека за динамика , цялата идея ми беше че всеки има собствено виждане за автомибилите и ме издразни , че се намери веднака някои да каже " еи глеи го тоя нашия рацер ше я вади веднъж седмично да я мие и да й обърше прахта " еми щом това ми харесва защо не . Получи се точно като в тунинг.бг някои каза нещо по различно и другите го почнаха както и колегата с 2.0 20V аз лично нищо заядливо и лошо не видях в мнението му , но веднага се почнаха коментари едва ли не че такива да си седят вкъщи защото са гамени на улицата и те са виновни за всяко ПТП .
"А ето го батко бе" :mrgreen: Ето и един от моята категория.А пак вие си карайте дизелите Ама ще ви видим след 2-3 зими какво ще говорите .Защото аз имах дизел преди 2.0 20v
|
Нед Мар 19, 2006 1:36 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|