Разгледах си смесителя/плочката. Не ми хареса.
Модела е добър - има си двата отвора за първа и втора клапа на карбуратора ми, освен това е с втулки/пръстени с отвори, които могат да се сменят или доразпробиват и един вид е удобен за експериментиране и по-фино нагласяне.
НО .....
Корпуса е отливка от много некачествен метал, от който се отчупи парче от преградата между двете клапи, докато изваждах пръстените за да ги разменя.
Газаджиите в официалния сервиз на BRC в София (
http://brc.hit.bg/) ми бяха монтирали на първата клапа пръстена с повечето отвори, а на втората този с по-малко отвори. Това мисля е била причината за задавянето което се получава като натисна педала за газта до край и се отвори втората клапа. Сега размених местата на пръстените и колата върви малко по-добре. Все още се получава задавянето, но вече при по-силно натиснат педал на газта. Това което ме притеснява е, че пръстена с по-малкото отвори е с по-голям диаметър. В момента него съм поставил на първата клапа. Мисля че би трябвало този с по-големия отвор да е на втора клапа. Т.е. нещата нещо са кръстосани - пръстена с повече отвори е с по-малък диаметър, а този с по-малко отвори е с по-голям диаметър. Странна работа. Ще ходя при газаджия да видя какъв смесител/плочка може да ми предложи и какво ще ме посъветва.
Между другото, мисля за всички е полезно да прочетат размислите на колегата Johnfound тук:
viewtopic.php?t=6858
Намирам ги за изключително полезни.