Дата и час: Пон Апр 29, 2024 4:44 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Фиат Уно турбо газ ? Става :) 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Сря Май 17, 2006 12:59 am
Мнения: 154
Местоположение: София, кв.Горна Баня
UNREAD_POST Фиат Уно турбо газ ? Става :)
Реших да мина на по евтино гориво за сметка на мощноста. Ще елиминирам турбото и ще си карам на газ. Мисля да стане по следния начин.Въздуховода след дебитомера остава свободен , а дебитомера го слагам със друг въздуховод непосредствено преди всмукателния колектор.Само ме притеснявва следното, до колкото ми е известно от знанията които имам турбо моторите са със по ниска степен на компресия от обикновенните атмосферки. Та в крайна сметка се получава следното карам си на газ и когато реша да си начешам крастата слизам взимам една отверка и премествам дебитомера на въздуховода към турбото . От начало си мислех че разход от 8л/100 км пробег в София е добър ама това са си 16 лв , и реших да експериментирам .Надявам се да стане и разхода да е по малък както и на бензин така и на газ.След като "изолирам турбото " мисля че разхода на бензин ще е по малък. Дефакто турбото ще се върти свободно.Очаквайте информация в темата за станалото , мисля да го докоменирам и със малко снимки . :wink:

_________________
Уно 1.3 Тurbo IE
Изображение Изображение
Разход 8л/100 км Градско
Гориво: 100+ само от ОМV
Къв бензин кви 5 лева бе ?
Карам си на газ ,само я припалвам на бензин :)


Съб Юли 22, 2006 12:40 pm
Профил
UNREAD_POST Re: Фиат Уно турбо газ ? Става :)
HCO написа:
Реших да мина на по евтино гориво за сметка на мощноста. Ще елиминирам турбото и ще си карам на газ. Мисля да стане по следния начин.Въздуховода след дебитомера остава свободен , а дебитомера го слагам със друг въздуховод непосредствено преди всмукателния колектор.Само ме притеснявва следното, до колкото ми е известно от знанията които имам турбо моторите са със по ниска степен на компресия от обикновенните атмосферки. Та в крайна сметка се получава следното карам си на газ и когато реша да си начешам крастата слизам взимам една отверка и премествам дебитомера на въздуховода към турбото . От начало си мислех че разход от 8л/100 км пробег в София е добър ама това са си 16 лв , и реших да експериментирам .Надявам се да стане и разхода да е по малък както и на бензин така и на газ.След като "изолирам турбото " мисля че разхода на бензин ще е по малък. Дефакто турбото ще се върти свободно.Очаквайте информация в темата за станалото , мисля да го докоменирам и със малко снимки . :wink:

Колегааа,не прави глупости...Може да стигнеш до чупене на турбото с това "свободно въртене на турбото"..Просто тая кола и газ са 2 ПРОТИВОПОЛОЖНИ ДУМИ,ако искаш икономична кола по добре си вземи атмоферка карбуратор или моно на газ,но тази кола да я съсипваш е грехота :cry:


Съб Юли 22, 2006 1:21 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Сря Май 17, 2006 12:59 am
Мнения: 154
Местоположение: София, кв.Горна Баня
UNREAD_POST 
Преди малко завърших със теста . След като преместих дебитомера , и наредих другите чаркове колата запали и заработи много добре(разлика със турбо и без турбо на място нямаше). Обаче :cry: като тръгнах и покарах колата около 20 км в квартала и по околовръстното усетих че няма мощност . Бавно ускоряваше все едно карам Тико 800cm3 Всички стоиности си бяха в границите ( температура на вода , температура на масло, налягане на масло, налягане на горивото, единствено boost метъра си седеше около нулата и при 4500 -5000 оборота отчиташе някакво минимално налягане от 0.5 атмосфери. Значи проблем да сложа газ няма да има по простата причина че колата става обикновенна атмосферка. По време на теста ми доиде и друга идея която тепърва ще споделя със колегите от сервиза и ще разбера дали ще стане:) . Може да се направи клапа( електическа или механична със жило) чрез която като съм на газ да дроселира нагнетения въздух от турбото , а когато съм на бензин да пропуска въздуха от турбото. Мисля че ако се помисли както си трябва всичко ще е ОК , и ще имам икономична кола ,а когато ми скимне минавам на бензин и да се чува свистене на турбо . Ще снимам всичко за да дам повече инфо за това което става със колата . Ако имате някакви предложения пишете , ще ми бъде от полза.

П.П : Друг вариант е да си взема едно Типо 1.4 карбуратор в перфектен вид и идеален мотор със АГУ (един приятел го продава)
Ама 2 коли ще ми доидат множко.

_________________
Уно 1.3 Тurbo IE
Изображение Изображение
Разход 8л/100 км Градско
Гориво: 100+ само от ОМV
Къв бензин кви 5 лева бе ?
Карам си на газ ,само я припалвам на бензин :)


Съб Юли 22, 2006 5:52 pm
Профил
UNREAD_POST 
HCO написа:
Преди малко завърших със теста . След като преместих дебитомера , и наредих другите чаркове колата запали и заработи много добре(разлика със турбо и без турбо на място нямаше). Обаче :cry: като тръгнах и покарах колата около 20 км в квартала и по околовръстното усетих че няма мощност . Бавно ускоряваше все едно карам Тико 800cm3 Всички стоиности си бяха в границите ( температура на вода , температура на масло, налягане на масло, налягане на горивото, единствено boost метъра си седеше около нулата и при 4500 -5000 оборота отчиташе някакво минимално налягане от 0.5 атмосфери. Значи проблем да сложа газ няма да има по простата причина че колата става обикновенна атмосферка. По време на теста ми доиде и друга идея която тепърва ще споделя със колегите от сервиза и ще разбера дали ще стане:) . Може да се направи клапа( електическа или механична със жило) чрез която като съм на газ да дроселира нагнетения въздух от турбото , а когато съм на бензин да пропуска въздуха от турбото. Мисля че ако се помисли както си трябва всичко ще е ОК , и ще имам икономична кола ,а когато ми скимне минавам на бензин и да се чува свистене на турбо . Ще снимам всичко за да дам повече инфо за това което става със колата . Ако имате някакви предложения пишете , ще ми бъде от полза.

П.П : Друг вариант е да си взема едно Типо 1.4 карбуратор в перфектен вид и идеален мотор със АГУ (един приятел го продава)
Ама 2 коли ще ми доидат множко.

Да де ама с изолирането на турбото колата няма да върви като атмосферка 1.3/1.4 а наполовина ;) И турбото ще си отиде.... :( Бартер за Типо 1.6 на газ :?: :)


Съб Юли 22, 2006 6:49 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm
Мнения: 197
Местоположение: София, кв. Слатина
UNREAD_POST 
Ами... да кажем , че мога да ти помогна да си подкараш колата със турбото на газ?
Иначе като изолираш турбината по този начин нищо не правиш , защото турбото само товари празненето на мотора , без да допринася с нещо...

_________________
http://facebook.com/DeaMotors


Съб Юли 22, 2006 11:40 pm
Профил ICQ
Кара Симсонка
Кара Симсонка

Регистриран на: Пон Ное 08, 2004 2:26 pm
Мнения: 56
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Незнам колега, но според мен и не само според мен, а и според хората от реал турбо ли кви беха тея на околовръсното при Бояна вобще не трябва да караш така щото турбината се развъртала повече и съответно и се скасявал живота многократно! Казвам го щото на една от колите се беше спукал интеркулера и духаше в земята и тез пичове ме разубедиха да се не се движа така! Но да ти кажа колата е беше дизел и нямаше индикатори за налягане и тем подобни за да ти кажа ко ми е показвало!
Мойто мнение е земи си едно било то и пак уно на газ там евтинякис за 600 лв. и не троши колицата, щото малко или много тая кола ма вобще не е за газ!!!
Съз здраве и успех!!!


Сря Авг 02, 2006 1:24 am
Профил ICQ
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 2:31 pm
Мнения: 206
Местоположение: София + Кройдън (в Лондон)
UNREAD_POST 
Доколкото си спомням в Италианския сайт на BRC се обясняваще за някои модели изпарители че били подходящи за турбинирани автомобили, следователно поставянето на газова уредба подходяща за твоя автомобил при запазване на турбото Е ВЪЗМОЖНО.
Съветвам те да провериш при специалист какво точно би ти струвало газифицирането.

Виж тук:
http://www.brc.it/prodotti/riduttori_en.html

По-специално обърни внимание на "Directly obtained from the electro-assisted version, the AT90E turbo reducer is suitable to convert supercharged vehicles."

_________________
Минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения.
(Безвъзвратно изгубено) Tipo 1.4 карбуратор 250 000km без ремонт на двигателя (значи скоро му беше време).


Чет Авг 03, 2006 11:35 am
Профил ICQ WWW
UNREAD_POST 
peter написа:
Доколкото си спомням в Италианския сайт на BRC се обясняваще за някои модели изпарители че били подходящи за турбинирани автомобили, следователно поставянето на газова уредба подходяща за твоя автомобил при запазване на турбото Е ВЪЗМОЖНО.
Съветвам те да провериш при специалист какво точно би ти струвало газифицирането.

Виж тук:
http://www.brc.it/prodotti/riduttori_en.html

По-специално обърни внимание на "Directly obtained from the electro-assisted version, the AT90E turbo reducer is suitable to convert supercharged vehicles."

Не навивай колегата за такива глупости като газова,това си е чисто съсипване на автомобила...Просто ако искате да карате икономично слагате газ на някоя карбураторна атмосферка,ако искате вървене и да се пази колата НИКОГА ГАЗ,камо ли на турбо мотор :dontknow:


Чет Авг 03, 2006 12:43 pm
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка

Регистриран на: Вто Ное 01, 2005 1:25 pm
Мнения: 495
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Има си специални изпарители за коли с турбо :idea:
Ако някой е решил да си слага АГУ, по-добре да се използва такъв изпарител, тогава нищо не се мести и изолира :wink:

_________________
FIAT Punto 99' 1.7 TD Изображение
FIAT Punto 02' 1.9 JTD


Чет Авг 03, 2006 2:32 pm
Профил
UNREAD_POST 
Dodo 155 написа:
Има си специални изпарители за коли с турбо :idea:
Ако някой е решил да си слага АГУ, по-добре да се използва такъв изпарител, тогава нищо не се мести и изолира :wink:

Да,ама аз пак немога да разбера какъв с смисъла :dontknow: Бегачка ли ше кара или газифицирана щайга на доизживяване :cry: Както и да е,човека се отказа да слага газ на уното ;)


Чет Авг 03, 2006 2:38 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm
Мнения: 197
Местоположение: София, кв. Слатина
UNREAD_POST 
Dodo 155 написа:
Има си специални изпарители за коли с турбо :idea:
Ако някой е решил да си слага АГУ, по-добре да се използва такъв изпарител, тогава нищо не се мести и изолира :wink:


А ти що си мислиш ,че турбо изпарителя е кой знае колко по-различен от нормалния?
Искаш ли да ти кажа разликата , предизвикваща около 100 лв разлика в цената - един скапан ЩУЦЕР , ама НИЩО повече! Разглабял съм стандартен АТ90Е и турбо версията и други разлики няма... :mrgreen:

_________________
http://facebook.com/DeaMotors


Чет Авг 03, 2006 5:46 pm
Профил ICQ
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 2:31 pm
Мнения: 206
Местоположение: София + Кройдън (в Лондон)
UNREAD_POST 
Аз лично не виждам нищо лошо човек да си сложи газова на турбо автомобила. Щом този продукт се предлага на европейския пазар, значи няма нищо изумително в приложението му.

_________________
Минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения.
(Безвъзвратно изгубено) Tipo 1.4 карбуратор 250 000km без ремонт на двигателя (значи скоро му беше време).


Пет Авг 04, 2006 9:32 am
Профил ICQ WWW
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка

Регистриран на: Вто Ное 01, 2005 1:25 pm
Мнения: 495
Местоположение: София
UNREAD_POST 
The_Machine написа:
Dodo 155 написа:
Има си специални изпарители за коли с турбо :idea:
Ако някой е решил да си слага АГУ, по-добре да се използва такъв изпарител, тогава нищо не се мести и изолира :wink:


А ти що си мислиш ,че турбо изпарителя е кой знае колко по-различен от нормалния?
Искаш ли да ти кажа разликата , предизвикваща около 100 лв разлика в цената - един скапан ЩУЦЕР , ама НИЩО повече! Разглабял съм стандартен АТ90Е и турбо версията и други разлики няма... :mrgreen:

А как ще компенсираш надува :?: :wink:
Веднага ще ти обедни във високите и може да кихне, после се сещаш сам какво става.
Че има разлика, има. Това че ти не я виждаш не значи, че тази "тръбичка" е сложена ей така :wink:

_________________
FIAT Punto 99' 1.7 TD Изображение
FIAT Punto 02' 1.9 JTD


Пет Авг 04, 2006 1:31 pm
Профил
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка

Регистриран на: Вто Ное 01, 2005 1:25 pm
Мнения: 495
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Abarth. написа:
Dodo 155 написа:
Има си специални изпарители за коли с турбо :idea:
Ако някой е решил да си слага АГУ, по-добре да се използва такъв изпарител, тогава нищо не се мести и изолира :wink:

Да,ама аз пак немога да разбера какъв с смисъла :dontknow: Бегачка ли ше кара или газифицирана щайга на доизживяване :cry: Както и да е,човека се отказа да слага газ на уното ;)

Незнам защо се изказват компетентни мнения тук и в други форуми, когато някой реши да си слага АГУ :?: :roll:
Човека не пита дали да си сложи, а каква да сложи по-скоро. Той е на ясно каква кола кара и със сигурност няма да му е гот да си слага АГУ, но не му е гот когато зарежда на бензиностанцията :wink:
Ако се сложи газов инжекцион на кола с ТУРБО, какво може да и се случи :?:

_________________
FIAT Punto 99' 1.7 TD Изображение
FIAT Punto 02' 1.9 JTD


Пет Авг 04, 2006 1:34 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm
Мнения: 197
Местоположение: София, кв. Слатина
UNREAD_POST 
Dodo 155 написа:
Abarth. написа:
Dodo 155 написа:
Има си специални изпарители за коли с турбо :idea:
Ако някой е решил да си слага АГУ, по-добре да се използва такъв изпарител, тогава нищо не се мести и изолира :wink:

Да,ама аз пак немога да разбера какъв с смисъла :dontknow: Бегачка ли ше кара или газифицирана щайга на доизживяване :cry: Както и да е,човека се отказа да слага газ на уното ;)

Незнам защо се изказват компетентни мнения тук и в други форуми, когато някой реши да си слага АГУ :?: :roll:
Човека не пита дали да си сложи, а каква да сложи по-скоро. Той е на ясно каква кола кара и със сигурност няма да му е гот да си слага АГУ, но не му е гот когато зарежда на бензиностанцията :wink:
Ако се сложи газов инжекцион на кола с ТУРБО, какво може да и се случи :?:

Може да й се случат само хубави неща :)
Има си настройки на газовите инжекциони за турбо автомобили...
Колкото до колегата - точно с този щуцер се прави надналягане , което изравнява надува от двете страни на мембраната , капиш? :mrgreen:

_________________
http://facebook.com/DeaMotors


Пет Авг 04, 2006 5:27 pm
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg