 |
|
Дата и час: Вто Май 20, 2025 5:28 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 8 мнения ] |
|
Изключване на дюзите и бензиновата помпа при работа на газ
Автор |
Съобщение |
maiden
Кара кола
Регистриран на: Нед Фев 19, 2006 3:57 pm Мнения: 316 Местоположение: София кв. Симеоново
|
 Изключване на дюзите и бензиновата помпа при работа на газ
Здравейте, от 2 дни карам Фиат Типо 1.8 16v WEBER multi point injection с газова с вакумен изпарител ЛОВАТО. Проблема е, че при работа на газ, дюзите и помпата не се изключват и греят (както и цъкат неприятно). Някой знае ли къде точно е релето, веригата, жичката, ECUto и т.н. за тези 2 неща. Идеята е да си направя 2 ключета в купето, които да изключват дюзите и помпата при работа на газ. Така увеличавам дълговечността на тези системи, както и намалявам шума (помпата бръмчи леко, дюзите цъкат като шевна машина специално на този WEBER).
Благодаря!
|
Сря Юли 19, 2006 2:00 pm |
|
 |
pugsy
|
ми то по принцип за да не работи на бензин колата и се спират дюлзите,при теб как се спира бензина за да не работи
|
Сря Юли 19, 2006 6:18 pm |
|
 |
FIAT 125s
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Дек 04, 2005 12:27 pm Мнения: 163 Местоположение: Стара Загора
|
 Re: Изключване на дюзите и бензиновата помпа при работа на г
maiden написа: Здравейте, от 2 дни карам Фиат Типо 1.8 16v WEBER multi point injection с газова с вакумен изпарител ЛОВАТО. Проблема е, че при работа на газ, дюзите и помпата не се изключват и греят (както и цъкат неприятно). Някой знае ли къде точно е релето, веригата, жичката, ECUto и т.н. за тези 2 неща. Идеята е да си направя 2 ключета в купето, които да изключват дюзите и помпата при работа на газ. Така увеличавам дълговечността на тези системи, както и намалявам шума (помпата бръмчи леко, дюзите цъкат като шевна машина специално на този WEBER). Благодаря!
Наистина интересно!Как колата ти работи на газ като не си спрял бензина? Щом работят и дюзите и помпата....
:mrgreen:
_________________ 125s/1600ccm/100ps
|
Сря Юли 19, 2006 11:31 pm |
|
 |
maiden
Кара кола
Регистриран на: Нед Фев 19, 2006 3:57 pm Мнения: 316 Местоположение: София кв. Симеоново
|
Като на всяка кола - има газов и бензинов клапан ...
|
Сря Юли 26, 2006 9:51 am |
|
 |
BO
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Дек 20, 2004 11:55 am Мнения: 757 Местоположение: София, кв. Овча Купел
|
maiden написа: Като на всяка кола - има газов и бензинов клапан ...
А този който ти е слагал уредбата (дано не обидя някой) си е оставил рацете.
Това да слагаш бензинов клапан на пълна инжекция :evil: какво няма да ти свири помпата - как не е изгоряла до сега
_________________ 839А5.000 - 135hp - Лукс до безкрай - Либра '00
176A5.000 - 72hp - "Пупи е върха" - Пунто '95
Х 182В4.000 - 105hp - хубава печка - Брава '99
Х 834B2.000 - 150hp - "лошият" Капоне - Х Тема '90
Х 159A3.046 - 78hp - елегантната АЯ - Типо '92
Х 146А.000 - 45hp - Панда '85
|
Сря Юли 26, 2006 3:26 pm |
|
 |
pugsy
|
е*ати тъпите коп*л*та има цццц,те и дюзите може да ти заминат така,ако не са вече
|
Сря Юли 26, 2006 3:54 pm |
|
 |
ivo
Фиат фанатик
Регистриран на: Чет Ное 18, 2004 7:09 pm Мнения: 961 Местоположение: Русе
|
 Re: Изключване на дюзите и бензиновата помпа при работа на г
maiden написа: .... вакумен изпарител ....
Сигурен ли си??? Както сигурен ли сии че ти работят инжекторите? И къде е сложен този клапан на бензиина ????
Нещо много невярно има в колата ти .... или отиди прии майстора да я прави наново или огледай и кажи как е точно направено?
Поздрави
Ивайло
_________________ Tempra 1.6 i.e. Lybra 1.8 vvt Lybra 1.8 vvt Delta III 1.9 mjett 088 9 242 369
|
Чет Юли 27, 2006 12:09 am |
|
 |
maiden
Кара кола
Регистриран на: Нед Фев 19, 2006 3:57 pm Мнения: 316 Местоположение: София кв. Симеоново
|
Значи колата в момента не е в мен - виси в един сервиз за предница
По спомен - колата няма дебитомер, а е с MAP сензор и оттам е взет вакум за изпарителя. Има смесителна плочка, разположена непосредствено преди дроселовата клапа. Плочката е ЛОВАТО. Бензиновата помпа работи (чува се от резервоара), дюзите си щракат (дори и на газ). Клапана не си спомням къде е в момента. Налях 20л бензин, за да не стои помпата на сухо. На бензин си работи без проблеми - нищо не е изгоряло. Така си е вървяла 3г откак е сложена уредбата. Няма гърмежи в колекторите. Всичко с газта е ОК. Но понеже съм маниак мисля да сложа едно реленце да взима + от газовия клапан и да спира инжекторите и помпата при работа на газ.
Най-вероятно бензоновия клапан е някъде преди рейката(около регулатора на налягане) и излишния бензин си се връща в резервоара (както и 99% от този при нормално каране на бензин така или иначе - много малка част отива в двигателя).
|
Чет Юли 27, 2006 2:59 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 8 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |