Дата и час: Пет Мар 29, 2024 10:45 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 37 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Газта през дюзите или поне да се управлява от тях? 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Окт 01, 2005 2:35 pm
Мнения: 83
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Да, но с малко допълнителна обработка (филтриране) защото не е подшодящо направо да се използва.

_________________
Brava 1.6 16v
Изображение


Вто Сеп 05, 2006 9:24 am
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm
Мнения: 197
Местоположение: София, кв. Слатина
UNREAD_POST 
Само се чудя няма ли в момента на навлизане на газта в колектора тя просто да замръзне и дюзите вече да са покрити със скреж и неизползваеми? Според мен газовите дюзи са с доста по-малко проходно сечение от бензиновите.
А системата , дето колегата я е сложил в колата не разбрах точно какво ще прави де... :roll:

_________________
http://facebook.com/DeaMotors


Вто Сеп 05, 2006 6:28 pm
Профил ICQ
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 2:33 pm
Мнения: 574
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
Ай стига уе! Какво искате да кажете, че се е получило и мотора върви на газ така през бензиновите инжектори?

Дори и да ги докарате и двете горива да са течни когато преминават през инжекторите - не можете да им направите плътноста и вискозитета еднакви. Обърнете внимание на илюстрацията - на това което е отбелязано с номер 5 там. Аз си мисля, че тази бобина (намотка) създава електромагнитна индукция, която е изчислена точно за физичните свойства и количеството бензин в обема на този инжектор, което дюзата му да изпръска срещу двата всмукателни клапана и то не под налягане от 3 бар - ами под налягане различаващо се с 3 бар от налягането давано на ЕКУто от сензара за абсолютното налягане преди колекторите. Тази намотка прави от течноста в нейната сърцевина намагнитизирана ос вещество което се изстрелва като от електромагнит (бендикса на стартера) и дефакто самия инжектор определя точното налягането под което се впръсква горивото, а помпите преди това само захранват с близки стойности за да поддържат притока. Индукцията няма да движи втeчнената газ колкото ефективно движи течноста на бензина.

Струва ми се, че тези коли на които се слага уредба работеща през едни и същи инжектори са си със сменени инжектори - изчислени и за газ. Още повече хората говорят за заводски версии на колите с такива уредби.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Изображение Изображение-(Pa3xoD)


Сря Сеп 06, 2006 8:56 am
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Окт 01, 2005 2:35 pm
Мнения: 83
Местоположение: София
UNREAD_POST 
машина, идеята е газта да се регулира динамично а не да се настрои статично от тройника, т.е. същото като ланбда контрол, само че да се използват таблиците оригинално заложени в ЕКУто на колата а не да с слага второ ЕКУ и да се разчита да се настрои допълнително...

нико, май не четеш много внимателно... прочети първия пост на тази тема, след това пред-пред-последния пост от предната страница...

_________________
Brava 1.6 16v
Изображение


Сря Сеп 06, 2006 8:31 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Окт 01, 2005 2:35 pm
Мнения: 83
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Още новини - не добри :)
Опитите не доведоха до особенно добри резултати - даде ми висок разход. Накрая реших да върна оригиналното ЦПУ и да използвам блока по предназначение а именно като ламбда контрол - утре ще го монтирам :)))
Все пак съм доволен от гимнатиките които направих :)

За съжаление темата може да се смята за закрита...

_________________
Brava 1.6 16v
Изображение


Съб Окт 28, 2006 10:26 pm
Профил
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка

Регистриран на: Сря Ное 23, 2005 11:29 pm
Мнения: 450
Местоположение: Хасково
UNREAD_POST 
Нима си учуден от това?Само да спомена,че за различните по мощност двигатели дюзите на газовият инжекцион са различни и от там е логично да не пасват,да не говорим,че са доста по-бързи от към инжекторно време и т.н.
Все пак хубаво е когато практиката потвърди теорията.


Нед Окт 29, 2006 2:11 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Чет Май 17, 2007 2:40 pm
Мнения: 121
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST 
Т_и_т_о,

Изглежда не стана много ясна вашата постановка. Щом все пак сте подкарали колата и повишеният разход стана ясен чак след измерване, значи има хляб в идеята.
Дай малко по-ясно описание на постановката.
Да видим аз какво съм разбрал:
Платка и клапан от Ловато ламбда контрол, сигнал от бензиновото ЕКУ, бензиновия инжектор малко и собствена разработка за напасване на сигнала .
Това ли ви е постановката?

Живо ме интересува, защото искам да се заиграя с ЕКУ-то на Типо моно инжекцион и по възможност около него да се напасне газта.

_________________
Чук, тел, клещи и маматааа!
________________
Tipo S 1.4 i.e. '94


Сря Юли 25, 2007 12:46 pm
Профил ICQ WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 37 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg