Дата и час: Вто Юли 08, 2025 7:35 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 51 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
Обикновена газова уредба на 1.8 16V 113 коня-възможно или не 
Автор Съобщение
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 02, 2005 7:52 pm
Мнения: 431
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST Обикновена газова уредба на 1.8 16V 113 коня-възможно или не
предлагам в тая тема да обсъждаме тоя въпрос, който каквато информация има, понеже от две места ми казват че не става заради гумените пръстени между колектора и главата, от друга страна срещнах откъслечни мнение из форума за мареа 1.8 минала над 30 000 км с обикновена газова и едно момче пак с мареа минал 4000 км вече с нея, само че едния в ловеч другия в асеновград а аз съм от София, който има какво да каже по въпроса моля да заповяда:)

_________________
Fiat Bravo GT
Изображение


Пет Юли 22, 2005 5:30 pm
Профил
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm
Мнения: 733
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
Зависи какво разбираш под обикновенна газова уредба? Това, че колата е 113 коня има значение когато се избира изпарител при "обикновена" газова уредба. Ако колата ти е пълен инжекцион и е произведена след 1999г. просто нямаш избор - газов инжекцион е най-доброто решение. За съжаление обаче са мнооооооооого скъпи :evil: :evil: :evil: Иначе виждал съм да слагат и "обикновени" газови уредби, но очаквай неволи. Имам познат с Пасат, който бра доста ядове, докато я "закрепи". Все пак колегите, които карат с "обикновени" газови уредби ще кажат най-добре за неволите си. Дано да има някой с газов инжекцион, защото само съм слушал колко хубави били, но не съм срещал както се казва "на живо". :roll:

_________________
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC


Пет Юли 22, 2005 6:09 pm
Профил ICQ
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 02, 2005 7:52 pm
Мнения: 431
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST 
колата е 1996 г. пълна инжекция 16 клапана с метален колектор, но проблема идва от това че между колектора и главата има едни гумени пръстени, като уплътнения нещо и там ми казват че е проблема при евентуална детонация можело да откачи колектора от главата.... :roll:

_________________
Fiat Bravo GT
Изображение


Пет Юли 22, 2005 7:51 pm
Профил
Модератор
Модератор
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 28, 2005 9:20 pm
Мнения: 272
Местоположение: София
UNREAD_POST 
............


Последна промяна 1115 на Съб Сеп 23, 2006 2:05 pm, променена общо 1 път



Пет Юли 22, 2005 8:06 pm
Профил
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 02, 2005 7:52 pm
Мнения: 431
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST 
ходих днеска до един много прехвален майстор след студентски град по посока Ауто Италия, който каза че проблем няма ше я направи на газ и ше мърка, отвори въздушния филтър за да откачи маркуча и да погледне дебитомера и каза че е "няма чупене", но каза и че при детонация може да избият тия въпросните гуми и не дава гаранция против детонации, но при изрядни свещи бобини и кабели не би трябвало да ина проблем и каза че ако е негова колата веднага ще я сложи на газ, 550 кв ми обяви крайна цена + 20 лв емулатор на ламбда сонда български

мисълта ми е да кажеме сложа я, карам но се случи детонация избият тия гуми, ясно че колата я няма нито на газ нито на бензин вече и трябва да ме теглят... но колектора е метален и ще трябва подмяна само на тия гуми, колко струват те и евентуално труда някой има ли идея?

_________________
Fiat Bravo GT
Изображение


Чет Юли 28, 2005 5:12 pm
Профил
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 23, 2005 8:32 am
Мнения: 211
Местоположение: София 05 Сердика
UNREAD_POST 
Според мен ще си навлечеш доста главоболия,този двигател е доста капризен от към електроника и не търпи компромиси а и след това ще караш евтино но парите спестени от това няма да са съизмерими с главоболията.Ако беше толкова добре щяха да правят Газови автомобили а не бензин и дизел,но разбира се решаваш сам,аз мисля че по обикновенните двигатели са за газ тези са съвсем различни и да се правиме на по умни от инженерите в завода не става та какъвто и ще майстор да ти го казва.Успех

_________________
FIAT COUPE 1.8 16V


Пет Юли 29, 2005 9:43 am
Профил ICQ
UNREAD_POST 
:!:


Последна промяна mariobg на Вто Мар 14, 2006 5:36 pm, променена общо 1 път



Съб Юли 30, 2005 7:51 pm
UNREAD_POST 
Аз казах навремето като създадох темата, че няма да пиша в нея за да не ме набият почитателите на алтернативни горива. Ако ще карам някога кола на газ тя ще е заводска bifuel. На моя кола няма да сложа газ. А като ми свършат парите за бензин просто не карам Yellow_Flash_Colorz_PDT_34 Бензина и на мен ми е скъп и следващата кола ще е някое хубаво JTD.


Съб Юли 30, 2005 8:08 pm
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 23, 2005 8:32 am
Мнения: 211
Местоположение: София 05 Сердика
UNREAD_POST 
Наистина незнаех за такава Мултипла :oops: бирата е от мен :beer: но и аз като Митко оставам с предубеждения към алтернативните горива.

_________________
FIAT COUPE 1.8 16V


Нед Юли 31, 2005 10:48 am
Профил ICQ
UNREAD_POST 
:!:


Последна промяна mariobg на Вто Мар 14, 2006 5:36 pm, променена общо 1 път



Нед Юли 31, 2005 2:22 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 11, 2005 9:35 am
Мнения: 145
Местоположение: Русе
UNREAD_POST какво им има на тия гуми
здравейте,аэ имам типо 2.0 16 и е със същите гуми
нямам никакви проблеми с тях, при все че съм с обикновена газова.
имам познат, който кара темпра 2.0 на газ от 3,5год. и няма никакви проблеми. така че смятат този въпрос не го засягайте повече.
въпроса ми е каква плочка и клапа трябва да се сложи и къде точно на браво 1,8 16v.


Пон Авг 15, 2005 6:21 pm
Профил ICQ
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 18, 2004 7:09 pm
Мнения: 961
Местоположение: Русе
UNREAD_POST Re: какво им има на тия гуми
ivanko_rs написа:
клапа трябва да се сложи


Като бях при майстора който ми слага газовата/ в София/ - той също каза - на пълната инжекция - поради по големите всмукателни колекторни тръби е възможно да се събере неизгоряла газ която да детонира - затова плочката при тях е придружена с една клапа - отвори с един гумен пръстен който избива при детонация и след това отново уплатнява отворите .... така че за спра "обикновена" газова на пълна инжекция - мисля че няма спор ... слага се но задължително с този клапан ....

p.s. Жалко че нямам цифрово фото да го бях снимал как изглежда ....

ivanko_rs написа:
каква плочка и клапа трябва да се сложи и къде точно


Плочката изглеждаше като за моно инжекция а мястото и /на една калибра - при същия майстор/ - беше монтирана на въздуховода в най голяма близост до смукателния колектор. А и ... същия майстор каза - задължителен ламда симулатор и такъв за дюзите - при пълната инжекция ...

_________________
Tempra 1.6 i.e. Lybra 1.8 vvt Lybra 1.8 vvt Delta III 1.9 mjett 088 9 242 369


Вто Авг 16, 2005 8:20 am
Профил ICQ WWW
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 18, 2004 7:09 pm
Мнения: 961
Местоположение: Русе
UNREAD_POST Re: какво им има на тия гуми
ivanko_rs написа:
каква плочка и клапа трябва да се сложи


Нещо такова ...........

_________________
Tempra 1.6 i.e. Lybra 1.8 vvt Lybra 1.8 vvt Delta III 1.9 mjett 088 9 242 369


Вто Авг 16, 2005 10:19 am
Профил ICQ WWW
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 11, 2005 9:35 am
Мнения: 145
Местоположение: Русе
UNREAD_POST относно гумите
да Иво ,точно така аз съм си сложил клапа с дифузор,видя я миналата сряда на омв-то.въпроса ми беше за дебитомера дали ще гръмне ,снощи го гледах на една брава 1.8 16 и не виждам лично аз как може да гръмне.някой кара ли с обикновена газова(с обикновен ел. изпарител,емулатор на дюзите и на сондата) и какви са му наблюденията.на мойто съм само с емулатор на дюзите и нямам никакви оплаквания ,като ми харчи 15 на градско и 10 на извън при все че мотора ми е 150 конски сили.
така че колеги събирам информация за газова за такъв мотор 1.8 16 на брава-браво.тези на мойте познати са с метални колектори.


Вто Авг 16, 2005 5:45 pm
Профил ICQ
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 24, 2005 11:46 am
Мнения: 323
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST 
Ако колекторите ти са пластмасови то "обикновенната" газова уредба според мен не е препоръчителна.


Сря Авг 17, 2005 4:41 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 51 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg