Мерси колеги ... оправих нещата така:
Не е от изпарителя - на 5 месеца е само .. не че не може да се скапе за това време ама не е от него
За да намяла разхода си бях завъртял кранчето на тройника с цял оборот в посока затваряне - не се се промени разхода .... върнах го обратно в начално положение както го бе астроил майстора и нещата заспаха ... сега леко го затварям и съм на 3/8 затворено спрямо настройката на майстора - колата има прилична динамика и оборотите се оправиха.
Предполагам причината е била в недостика на гориво и стремежа на електроникта да го компенсира като атваря клапата на въздуха и така е дигала обороти ... ама защо не поддържаше 1200-1300 нормални според мен за темп. около 0 градуса а 2300-2400 незнам ... но как да е - важно че нещата са ОК.
Поздрави
Ивайло