ДА, и аз гледах така

като чух и в първия момент пръхнах да се смея,
но ето какво обясни колега от форума на Ланча:
"Ами газова за нафтови коли има от доста време - справка икарусите от градския транспорт ако помните имахе едни парадни табели екодвигател и т.н. тези май все още се движат - приличат на космически кораби с 10ина бутилки монтирани на покривите
Газта е малко по-тежка фракция от нафтата и не може да се запали от налягането какъвто е принципа на дизела. за целта гнп-то се настройва да пикне малко нафта близо до горна мъртва точка при което се получава факелното запалване или иначе казано нафтата се възпламенява от налягането, при което се запалва и газта. та тва е принципа най общо казано".
Ако има някой, който да добави нещо по въпроса ще ми е много интересно (а и може би не само на мен).
Интересно ми е също (при положение, че колегата не се бъзика), защо не е вкарано в употреба при
леките автомобили? Не е рентабилно ли, какво ли?