Дата и час: Пет Юни 20, 2025 6:21 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 17 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Къде трябва да е монтиран изпарителя? 
Автор Съобщение
UNREAD_POST Къде трябва да е монтиран изпарителя?
Цитат:
Идеята е казанчето да е най-високата точка от системата (то и така си е най-високата, освен ако нямаш някой не много кадърно монтиран изпарител дето да е по-високо, а и нали казах презастраховане) - да иде там въздуха, ако междувременно му излапа съдържанието - сипвай още. Но от опит казвам - след 2-3 км провери пак, вероятно ще се наложи да долееш още малко течност. Забележка - опита ми обаче е със споменатия изпарител


Както vesko е писал в друга тема изпарителя трябва да е по ниско от казанчето за антифриз. Понеже на моето Браво изпарителят определено е сложен по-високо (уредбата е слагана в Италия) искам да попитам дали това е важно и трябва ли да го сложа някъде по - ниско и изобщо какви а са последствията ако е по-високо?

Допълнително забелязсах че след смяната на термостата преди 2 месеца постепенно долях около 1 литър антифриз а течове няма, това има ли нещо общо?


Вто Яну 03, 2006 11:44 am
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Пон Май 23, 2005 4:18 pm
Мнения: 1403
Местоположение: пловдив
UNREAD_POST 
мисля че трябва да е по ниско от казанчето за да се обезвъздушава по лесно системата при смяна на антифриз , иначе ще се получава въздушна тапа при изпарителя и трябва да го обезвъздушаваш и него отделно

_________________
TEMPRA 1.8 SW.SLX
UNO 1.0 FIRE
Изображение


Вто Яну 03, 2006 11:58 am
Профил
UNREAD_POST 
моя е по високо от казанчето и няма ядове за сега(вече 1 година)


Вто Яну 03, 2006 12:41 pm
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 10, 2005 11:23 pm
Мнения: 202
Местоположение: Белене
UNREAD_POST 
Принципно изпарителя трябва дае по-ниско от казанчето!

_________________
Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e. 88`


Вто Яну 03, 2006 1:19 pm
Профил
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 24, 2005 11:46 am
Мнения: 323
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST 
По ниско от казанчето напречно на двигателя.


Вто Яну 03, 2006 1:56 pm
Профил
UNREAD_POST 
А какво се случва ако не е така?

При мене е по-високо и надлъжно по двигателя. Да го премествам ли?


Вто Яну 03, 2006 2:04 pm
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 10, 2005 11:23 pm
Мнения: 202
Местоположение: Белене
UNREAD_POST 
zgabrovski написа:
А какво се случва ако не е така?

При мене е по-високо и надлъжно по двигателя. Да го премествам ли?


Според мен след като работи, не го пипай! Имаше едно такова правило "Ако нещо работи - не го поправяй!" :wink:

_________________
Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e. 88`


Вто Яну 03, 2006 2:06 pm
Профил
UNREAD_POST 
Абе то за работа работи ама похапва лъм 10.5/100 градско което малко ме дразни защото на Бравата е 8.5/100
И другото което ми прави впечатление е че въпреки смяната на термостата стрелката не "кове" в средата а стои 2-3 черти отдолу. Отива на средата само на светофар.

Според вас колеги има ли влияние върху разхода това?


Вто Яну 03, 2006 2:09 pm
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 10, 2005 11:23 pm
Мнения: 202
Местоположение: Белене
UNREAD_POST 
Не ми се вярва да дава отражение на разхода! Но пък и сега зимата си е нормално, споко на мен Алфа-та ми гори 15 газ /средно/, но пък върви като изстребител, тоест повече от колкото на бензин. Засичал съм и ускорението и максималната скорост. Верно са си доста пари за гориво но майната му, нали върви и то СТРАХОТНО!

_________________
Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e. 88`


Вто Яну 03, 2006 2:15 pm
Профил
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Пон Май 23, 2005 4:18 pm
Мнения: 1403
Местоположение: пловдив
UNREAD_POST 
zgabrovski написа:
Абе то за работа работи ама похапва лъм 10.5/100 градско което малко ме дразни защото на Бравата е 8.5/100
И другото което ми прави впечатление е че въпреки смяната на термостата стрелката не "кове" в средата а стои 2-3 черти отдолу. Отива на средата само на светофар.

Според вас колеги има ли влияние върху разхода това?

според мен разхода ти е перфектен за обикновена газова - доколкото знам бравата е с газов инжекцион а и двигателя е по малък като кубици и не на последно място по модерен

_________________
TEMPRA 1.8 SW.SLX
UNO 1.0 FIRE
Изображение


Вто Яну 03, 2006 2:19 pm
Профил
UNREAD_POST 
Абе то си е така ама като съм свикнал от Пунтото на 7.5/100 газ някакси това 10.5-11 не мога да му свикна.
Иначе върви добре ама сега малко и врътнах кранчето да видя какво ще се случи с разхода.


Вто Яну 03, 2006 2:41 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 04, 2005 12:27 pm
Мнения: 163
Местоположение: Стара Загора
UNREAD_POST 
Това че е по високо може само да доведе до замръзване на изпарителя(като остане въздух там)
Но щом не ти прави въртели не го барай.


Вто Яну 03, 2006 5:58 pm
Профил WWW
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 09, 2004 12:36 pm
Мнения: 626
UNREAD_POST 
От това, че е по-високо нищо му няма, само малко по-бавно ще се самообезвъздушава системата. Може би това е и причината да налееш въпросното количество антифриз постепенно, а не за 10 минути. Ако всичко е наред едва ли ще обезвъздушаваш по-често от веднъж годишно, та.... По-лошо е това, че е надлъжно на мотора, или за да сме принципни - напречно на движението (предполагам двигателя е напречно разположен). Ако не дава ядове при рязко спиране или тръгване - както казаха по-горе колегите: Щом работи - не го пипай! :-)
Едит: по-горе съм попрекалил с квалификацията относно монтажа на изпарителя, в съвременните автомобили не винаги има много възможности за избор на позицията му. Идеята ми е, че е по-добре да е по-ниско, ама не е критично и да не е по-ниско.


Вто Яну 03, 2006 7:35 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 5:32 pm
Мнения: 5
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST къде да е сложен изпарителя
Ами колегите са прави за нивото на изпарителя,трябва да е по ниско от горния ръб на радиатора,за по лесно обезвъздушаване, а до това как да е разположен, отговора е препоръчителен, Винаги успоредно по посока на движение .Това е така защото има една малка дупчица, която позволява при движението на мембраната да не се получава вакум или налягане,в зависимост дали подаваме газ или връщаме педала.Та ако е поставен с тази дупчича напред въздушната сруя ще влияе макар и минимало вурху мембраната.Незнам дали го обясних правилно , но поне така са ме учили.


Пон Фев 27, 2006 4:35 pm
Профил
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 09, 2004 12:36 pm
Мнения: 626
UNREAD_POST 
Не знам колко ще му влияе въздушната струя, ама ускорението от рязко тръгване или спиране - със сигурност.


Пон Фев 27, 2006 6:42 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 17 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg