Дата и час: Сря Юни 26, 2019 3:01 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
За смяна ли ми е изпарителя? АГУ, Ловато, Брава - РЕШЕНО 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Вто Яну 15, 2008 2:13 pm
Мнения: 88
Местоположение: София
UNREAD_POST За смяна ли ми е изпарителя? АГУ, Ловато, Брава - РЕШЕНО
Колата е Фиат Брава 1,6 103 97г. с метални колектори. Газовата уредба е АГУ Ловато с обикновен изпарител, като е монтирана чисто нова. Стария изпарител изкара 35000км. и се скъсаха мембраните. Закарах я на майстор, смени мембраните му и вече 30000км. за сега, работят. До тук добре, но имам проблем със това че когато угася колата на газ и веднага след това или след малко се опитам да запаля трябва много дълго въртене на стартер 5-6 сек. защото колата се дави. Ако преди да я изгася я прехвърля на бензин, след това пали веднага, с уточнението, че при прехвърляне на бензин за около 4-5 сек. оборотите падат колата тресе и след това се стабилизират.
Ходих на майстор и той ми каза че изпарителя е за смяна, защото клапанчето което е на него не спира газта, а спира само главния клапан. Т.е. главния клапан като спре газта, тази газ която е в тръбата от него до изпарителя не може да се спре и тя се излива в ДВГ и от там се получава "давене" на колата и затова притриса и падат оборотите.
Въпроса ми е, вярно ли е че заради това клапанче трябва да се смени целият изпарител или да се сменят мембраните отново, защото като се разглоби после не може да се сглоби тъй като мембраните се втвърдяват, или съм попаднал на пишман майстор? И друго, вярно ли че на изпарителя се износва и металната му част и затова не е добре пак да се сменят мембраните и цялата карантия, а направо да се монтира нов?
Ще се радвам колегите които разбират от газови уредби да споделят своето компетентно мнение :)


Последна промяна mihr на Нед Юни 14, 2015 10:09 pm, променена общо 1 път



Съб Юни 06, 2015 4:19 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 9:58 am
Мнения: 95
Местоположение: Димитровград
UNREAD_POST Re: За смяна ли ми е изпарителя? АГУ, Ловато, Брава
Смени си гумичките на клапаните , но те се сменят при смяна на мембраните!!

_________________
Croma 2000IE CHT,/154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни систими- Dos6.22 , WIN98,WINXP-SP3,Дъно-6LEBMS-T,Процесор Пентиум 1GHz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B Ram 768М/,Bтори акумулатор и UPS, Принтер HP F2180 и трансвертер 150W.Диагностика на колата по време на движение с VISA 1.83 на ABS само , че няма друга естествено.


Последна промяна ivka-1 на Съб Юни 13, 2015 10:50 pm, променена общо 1 път



Съб Юни 13, 2015 10:32 pm
Профил ICQ WWW
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 9:58 am
Мнения: 95
Местоположение: Димитровград
UNREAD_POST Re: За смяна ли ми е изпарителя? АГУ, Ловато, Брава
ivka-1 написа:
Смени си гумичките на клапаните , но те се сменят при смяна на мембраните!!

_________________
Croma 2000IE CHT,/154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни систими- Dos6.22 , WIN98,WINXP-SP3,Дъно-6LEBMS-T,Процесор Пентиум 1GHz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B Ram 768М/,Bтори акумулатор и UPS, Принтер HP F2180 и трансвертер 150W.Диагностика на колата по време на движение с VISA 1.83 на ABS само , че няма друга естествено.


Съб Юни 13, 2015 10:33 pm
Профил ICQ WWW
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 9:58 am
Мнения: 95
Местоположение: Димитровград
UNREAD_POST Re: За смяна ли ми е изпарителя? АГУ, Ловато, Брава
ivka-1 написа:
Смени си гумичките на клапаните , но те се сменят при смяна на мембраните!!

_________________
Croma 2000IE CHT,/154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни систими- Dos6.22 , WIN98,WINXP-SP3,Дъно-6LEBMS-T,Процесор Пентиум 1GHz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B Ram 768М/,Bтори акумулатор и UPS, Принтер HP F2180 и трансвертер 150W.Диагностика на колата по време на движение с VISA 1.83 на ABS само , че няма друга естествено.


Съб Юни 13, 2015 10:34 pm
Профил ICQ WWW
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 9:58 am
Мнения: 95
Местоположение: Димитровград
UNREAD_POST Re: За смяна ли ми е изпарителя? АГУ, Ловато, Брава
ivka-1 написа:
Смени си гумичките на клапаните , но те се сменят при смяна на мембраните!!


Съб Юни 13, 2015 10:49 pm
Профил ICQ WWW
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Вто Яну 15, 2008 2:13 pm
Мнения: 88
Местоположение: София
UNREAD_POST Re: За смяна ли ми е изпарителя? АГУ, Ловато, Брава
Проблема е решен. Вече съм с нов изпарител, турски Атикер. Майстора каза че е турски, ама не е от "боклуците". Външно и "вътрешно" е копие на Ловато. Настрои го с едно уредче по сигнала от ламбда сондата на колата с което докара работа на газ по същия начин както на бензин - ускорение, динамика, мощност и т.н.. Надявам се и разхода на газ да е около 8/100 на дълъг път. След 1000км трябва да отида за донастройка на изпарителя По-хубавото му е че е изцяло направен от алуминий, което елиминира проблема с корозията. Стария Ловато изкара 6год, на 35000км. му смениха мембраните и дотук 30000км. и се е скапал, за момента работеше, но на единия капак имаше дупки от ръжда а другия беше силно ръждясал. Проблема с трудното палене след като се угаси на газ изчезна, защото на новия му работи клапана нормално. Успех на всички


Нед Юни 14, 2015 10:09 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 9:58 am
Мнения: 95
Местоположение: Димитровград
UNREAD_POST Re: За смяна ли ми е изпарителя? АГУ, Ловато, Брава
mihr написа:
Проблема е решен. Вече съм с нов изпарител, турски Атикер. Майстора каза че е турски, ама не е от "боклуците". Външно и "вътрешно" е копие на Ловато. Настрои го с едно уредче по сигнала от ламбда сондата на колата с което докара работа на газ по същия начин както на бензин - ускорение, динамика, мощност и т.н.. Надявам се и разхода на газ да е около 8/100 на дълъг път. След 1000км трябва да отида за донастройка на изпарителя По-хубавото му е че е изцяло направен от алуминий, което елиминира проблема с корозията. Стария Ловато изкара 6год, на 35000км. му смениха мембраните и дотук 30000км. и се е скапал, за момента работеше, но на единия капак имаше дупки от ръжда а другия беше силно ръждясал. Проблема с трудното палене след като се угаси на газ изчезна, защото на новия му работи клапана нормално. Успех на всички

Нещо се бъркаш?Но покарай и тогава се радвай , че си тарикат.

_________________
Croma 2000IE CHT,/154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни систими- Dos6.22 , WIN98,WINXP-SP3,Дъно-6LEBMS-T,Процесор Пентиум 1GHz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B Ram 768М/,Bтори акумулатор и UPS, Принтер HP F2180 и трансвертер 150W.Диагностика на колата по време на движение с VISA 1.83 на ABS само , че няма друга естествено.


Чет Сеп 15, 2016 9:55 pm
Профил ICQ WWW
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 9:58 am
Мнения: 95
Местоположение: Димитровград
UNREAD_POST Re: За смяна ли ми е изпарителя? АГУ, Ловато, Брава
ivka-1 написа:
mihr написа:
Проблема е решен. Вече съм с нов изпарител, турски Атикер. Майстора каза че е турски, ама не е от "боклуците". Външно и "вътрешно" е копие на Ловато. Настрои го с едно уредче по сигнала от ламбда сондата на колата с което докара работа на газ по същия начин както на бензин - ускорение, динамика, мощност и т.н.. Надявам се и разхода на газ да е около 8/100 на дълъг път. След 1000км трябва да отида за донастройка на изпарителя По-хубавото му е че е изцяло направен от алуминий, което елиминира проблема с корозията. Стария Ловато изкара 6год, на 35000км. му смениха мембраните и дотук 30000км. и се е скапал, за момента работеше, но на единия капак имаше дупки от ръжда а другия беше силно ръждясал. Проблема с трудното палене след като се угаси на газ изчезна, защото на новия му работи клапана нормално. Успех на всички


,,но на единия капак имаше дупки от ръжда а другия беше силно ръждясал.""-Това не е проблем - това е причината за смяната ли му?

Нещо се бъркаш?Но покарай и тогава се радвай , че си тарикат.

_________________
Croma 2000IE CHT,/154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни систими- Dos6.22 , WIN98,WINXP-SP3,Дъно-6LEBMS-T,Процесор Пентиум 1GHz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B Ram 768М/,Bтори акумулатор и UPS, Принтер HP F2180 и трансвертер 150W.Диагностика на колата по време на движение с VISA 1.83 на ABS само , че няма друга естествено.


Чет Сеп 15, 2016 10:02 pm
Профил ICQ WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg