 |
|
Дата и час: Чет Юни 19, 2025 12:48 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Кранче между изпарителя и карбуратора ???
Автор |
Съобщение |
метеж
Кара велосипед
Регистриран на: Пет Яну 28, 2005 2:58 pm Мнения: 26 Местоположение: София
|
 Кранче между изпарителя и карбуратора ???
Знае ли някой каква е идеята на това кранче.
Когато ходя на реглаж винаги го отвиват до края.
Едва ли го слагат само защото е част от комплекта, но пък ако с него се намалява
дебита към карбуратора какво става на изхода на изпарителя при увеличаването на налягането?
|
Чет Ное 17, 2005 10:40 am |
|
 |
The_Machine
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm Мнения: 197 Местоположение: София, кв. Слатина
|
Toва кранче ти регулира обогатеността на гориво-въздушната смес
И нищо особено не става на изхода на изпарителя , освен , че оттам се подава газ ;)
_________________ http://facebook.com/DeaMotors
|
Чет Ное 17, 2005 7:51 pm |
|
 |
метеж
Кара велосипед
Регистриран на: Пет Яну 28, 2005 2:58 pm Мнения: 26 Местоположение: София
|
Това значи ли че може да се намали разхода при някакъв компромис с динамиката на автомобила?
|
Пет Ное 18, 2005 10:04 am |
|
 |
Forsaken
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Май 04, 2005 5:07 pm Мнения: 135 Местоположение: Пловдив 01 Централен
|
Донякъде, значи, ама по принцип разхода не се оправя от там :-)
В тази тема има толкова много писано по въпроса, че ако го прочетеш може да почнеш работа като газаджия! :-)
Четене му е майката!
_________________ Fiat Tipo 1,6 SX; '93; engine 159А3048; clima.
|
Пет Ное 18, 2005 10:55 am |
|
 |
kiro_of_the_day
|
Forsaken написа: В тази тема има толкова много писано по въпроса, че ако го прочетеш може да почнеш работа като газаджия! :-) Четене му е майката!
 ха ха ха Ще ме умориш от смях! А иначе, то и кучето гледало... гледало... ама касапин не станоло. 
|
Пет Ное 18, 2005 11:40 am |
|
 |
Forsaken
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Май 04, 2005 5:07 pm Мнения: 135 Местоположение: Пловдив 01 Централен
|
И от мен малко...
Та ти се смееш, ама ако се поровиш малко и ако ти сече пипето е напълно възможно да се оправяш! То пък голямата философия! (Като изключим MPI, де!)
_________________ Fiat Tipo 1,6 SX; '93; engine 159А3048; clima.
|
Пет Ное 18, 2005 4:06 pm |
|
 |
The_Machine
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm Мнения: 197 Местоположение: София, кв. Слатина
|
Пич , не бъди толкова самоуверен , че "газаджийството" се учи за един ден...
Това е занаят както всички останали със своите тънкости и се учи с годините...
Относно тройника(или просто преходник с кранче, зависи от вида смесител) с него например аз съм си "удушил" колата  - над 3000 оборота няма начин да вдигне посредством пълното затваряне на регулировъчния винт на 2-ра камера на карбуратора.
_________________ http://facebook.com/DeaMotors
|
Пет Ное 18, 2005 7:04 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |