Автор |
Съобщение |
Alexius
Член на клуба
Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 3:34 pm Мнения: 743 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
 Зарежда много бавно
Днес отивам да заредя газ и момчето от бензиностанцията като закачи маркуча вика.."абе нещо много бавно зарежда така ли е попринцип?"...когато поглеждам колонката, едвам едвам налива. Зареждах 37 литра сигурно 10 минути.
Газовата я сложих преди 2 месеца. Какъв е проблема?
_________________ Alfa 156 SW 2.4 JTD
Fiat Brava 1.6 16V
  
www.locksmith-bg.com
|
Пон Ное 28, 2005 12:28 am |
|
 |
ivo
Фиат фанатик
Регистриран на: Чет Ное 18, 2004 7:09 pm Мнения: 961 Местоположение: Русе
|
Какво е било налягането на газта на колонката? А друга причина може да е нивомера на бутилката и клапата която изключва при пълна бутилка, как работи нивомера ти?
_________________ Tempra 1.6 i.e. Lybra 1.8 vvt Lybra 1.8 vvt Delta III 1.9 mjett 088 9 242 369
|
Пон Ное 28, 2005 12:42 am |
|
 |
Alexius
Член на клуба
Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 3:34 pm Мнения: 743 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
Наляганнето на газта на колонката беше добро, така каза момчето, пробвах и на друга беннзиностанция.
Нивомера бачка уж.
_________________ Alfa 156 SW 2.4 JTD
Fiat Brava 1.6 16V
  
www.locksmith-bg.com
|
Пон Ное 28, 2005 1:12 am |
|
 |
ivo
Фиат фанатик
Регистриран на: Чет Ное 18, 2004 7:09 pm Мнения: 961 Местоположение: Русе
|
Alexius написа: Наляганнето на газта на колонката беше добро, така каза момчето, пробвах и на друга беннзиностанция. И там ли бе същото? а колко бе като стойност мисля че нормално е 10-12 атмосфери. Alexius написа: Нивомера бачка уж.
А случайно да ти се е завъртяла бутилката - нивото на което изключва клапана се определя от ъгъла на разположение на сондата ... ако успя да ме разбереш 
_________________ Tempra 1.6 i.e. Lybra 1.8 vvt Lybra 1.8 vvt Delta III 1.9 mjett 088 9 242 369
|
Пон Ное 28, 2005 4:38 am |
|
 |
The_Machine
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm Мнения: 197 Местоположение: София, кв. Слатина
|
Ако си с Ловато сонда или производните й турски - има едно дребно пластмасово чудо , мисля че има фукнцията на възвратен клапан , което често запецва и като запече и после едвам пълни...
_________________ http://facebook.com/DeaMotors
|
Пон Ное 28, 2005 7:53 pm |
|
 |
ivo
Фиат фанатик
Регистриран на: Чет Ное 18, 2004 7:09 pm Мнения: 961 Местоположение: Русе
|
The_Machine написа: Ако си с Ловато сонда или производните й турски - има едно дребно пластмасово чудо , мисля че има фукнцията на възвратен клапан , което често запецва и като запече и после едвам пълни...
 Точно поради тази причина майсторчето, което ми слага уредбата /Ловато/ не сложи такава сонда а сондата ми е Джоли /JOLLY/ мисля или нещо подобно .....
_________________ Tempra 1.6 i.e. Lybra 1.8 vvt Lybra 1.8 vvt Delta III 1.9 mjett 088 9 242 369
|
Пон Ное 28, 2005 10:27 pm |
|
 |
Alexius
Член на клуба
Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 3:34 pm Мнения: 743 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
Всъщност не съм сигурен каква е сондата  може и ловато да беше, а къде се намира тази пластмаса?
_________________ Alfa 156 SW 2.4 JTD
Fiat Brava 1.6 16V
  
www.locksmith-bg.com
|
Вто Ное 29, 2005 1:21 am |
|
 |
The_Machine
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm Мнения: 197 Местоположение: София, кв. Слатина
|
Ами вътре в механизма на самия поплавък - трябва да си изхарчиш газта докрай , след това се сваля сондата , оправя се , поставя се обратно и повече НЕ ПРЕПЪЛВАШ бутилката!
_________________ http://facebook.com/DeaMotors
|
Вто Ное 29, 2005 8:08 pm |
|
 |
Alexius
Член на клуба
Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 3:34 pm Мнения: 743 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
т.е. не трябва да зареждам догоре?
_________________ Alfa 156 SW 2.4 JTD
Fiat Brava 1.6 16V
  
www.locksmith-bg.com
|
Сря Ное 30, 2005 12:32 am |
|
 |
The_Machine
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm Мнения: 197 Местоположение: София, кв. Слатина
|
Т.Е. някъде на около 80% от обема на бутилката защитния клапан трябва да сработи и помпата на газовата колона да почне да прищраква , да тресе и Т.Н. и в този момент спираш да пълниш , иначе има голям риск да запече пластмаската. Риска си съществува и при нормално пълнене , но е доста по-минимизиран.
Възможно е клапанчето само да се освободи от друсането по дупките , но не се надявай твърде много 
_________________ http://facebook.com/DeaMotors
|
Сря Ное 30, 2005 6:17 pm |
|
 |
brat_John
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm Мнения: 733 Местоположение: Русе
|
Същия проблем го имаше един колега с уредба Ловато. Наложи се да разглоби цялата система на поплавъка и вътре имаше някакви втулки, които просто бяха запекли от "хубава газ" Та се наложи да ги прави наново и така оправи положението. Ако не ти се разглобява, а пък и нещата вътре никак не са прости за изработка ако нямаш фреза и струг по-добре си вземи нова системка с поплавъка - мисля, че е около 20лв.
_________________ FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
|
Сря Ное 30, 2005 8:03 pm |
|
 |
Alexius
Член на клуба
Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 3:34 pm Мнения: 743 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
няма проблем относно разглобяването, все пак аз го сглобих когато монтирах газовата. Бутилката върви отделно от поплавъка и нивомера. Ще изхабя газта и ще взема да го разглобя, освен ако не вземе само да се оправи дотогава 
_________________ Alfa 156 SW 2.4 JTD
Fiat Brava 1.6 16V
  
www.locksmith-bg.com
|
Сря Ное 30, 2005 10:02 pm |
|
 |
brat_John
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm Мнения: 733 Местоположение: Русе
|
До колкото си спомням поплавъка "буташе" нещо като "лостче", което отваряше и затваряше пътя на газта. Проблема не е в разглобяването, а изработването на нови детайли ако не искаш да си купуваш нова система.
_________________ FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
|
Сря Ное 30, 2005 11:42 pm |
|
|