Дата и час: Пет Мар 29, 2024 9:49 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
Руски газов инжекцион - GIG? 
Автор Съобщение
UNREAD_POST Руски газов инжекцион - GIG?
Колеги искам да ви питам дали някой е слагал такова нещо, какво
мисли за него (,
http://www.gigbg.com/
http://www.gigauto.ru/
) цената била около 1500 лв с монтажа?


Сря Окт 19, 2005 4:09 pm
UNREAD_POST 
Тъй като ниой не ми отговаря, си пиша отговора сам :):)
Днеска ходих при този човек намира се в Орландовци
показами ми инжекциона - видя ми се доста опростен, човека ми обясни че се полват изцяло данните от ECU -то на колата при работа на бензин
говорих и с един собственик на опел омега който е сложил това чудо преди 1 месец - каза че е супер доволен,
колата вървяла по- добре отколкото на бензин.
Според обясненията на инженера, който го монтира, предимството на тези инжектори е че са разглобяеми и се почистват супер елементарно, което било важно аз нашата газ.
Другото интересно нещо е ,че липсва изпарител в класическия му вид -газта се изпарява в един маркуч.
При статриране на двигателя винаги се стартира на бензин и при достигане на определена температура автоматично превключва на газ. Според човека това било друг плюс, тъй като колата всеки ден работи 1-2 километра на бензин, което спомагало да не се заклеясват дюзите.
Колеги, за сега 90% слагам това нещо, крайната цена била 1500 лв, проблема е че имало 6 коли преди мене и най рано след две седмици.


Чет Окт 20, 2005 3:56 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm
Мнения: 197
Местоположение: София, кв. Слатина
UNREAD_POST 
Един- единствен човек ли съставлява цялата работилница?
Чувал съм не особено добри отзиви за руските инжекциони , а и какъв газов инжекцион по-точно е този , като ползва данните от ЕКУ-то на колата...
за 1600-1800 ще си сложиш италианска или холандска газова инжекция със собствен компютър и възможности за софтуерна настройка на ЕКУ-то на газовия инжекцион, пак превключване в температурен режим автоматично и други дреболии...
Не давам крайни оценки де , защото с руските инжекциони не съм се сблъсквал до сега...

_________________
http://facebook.com/DeaMotors


Пет Окт 21, 2005 10:39 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
Радвам се че най накрая се заформи дискусия :)
Става въпрос за сервиз в Орландовзи, на последната спирка на трамвая, в Сградата на СБА. Сервиза е собственост на въпросния инженер, май работи сами, като те праща на друго място да ти поставят бутилка, тръби, etc.
Той само монтира инжекциона, като гледа схемите в AutoData-та.
Разбира се, това чудо също си имаше собствено ECU, както и софтуер от PC с който се настройва.
Това което ми беше обяснено - че се ползват датчиците които използва ECU на бензин - ламбда контрол и др.
това което ме привлече - видя ми се безкрайно просто - четири инжекторни дюзи с последователно впръскване,
с възможност за разглабяне и почистване, редуктор и въпросния маркуч в който се изпарява газта.
Другото предимство според господина е че само с добавяне на още един редуктор и смяна на бутилката и уредбата става метанова.
Бях впечатлен и от разговора си със собственика на ОпелОмегата, на която беше монтирал инжекциона преди месец, който 10 минути по телефона не спря да се хвали колко е доволен.
И накрая, колеги, много бих се зарадвал и ако някой друг се разходи до там да го види и да каже мнение - мисля че ще е полезно на всички ни. Координатите са на http://www.gigbg.com, като този е даден и за официален представител от руснаците http://www.gigauto.ru:
Генеральный представитель в Республике Болгария: "Инжекцион" ЕООД, София, ул. Локорска №8. тел. 02-9367721, e-mail: giglpg@mail.com, http://www.gigbg.com


Съб Окт 22, 2005 3:37 pm
UNREAD_POST 
Това тук е схама за монтаж на някакви Лади, но по интересното е че вътре има и схема на самия инжекцион

http://www.gigauto.ru/service/gig4/GIG-IV-SATELLITE_user_manual_for_VAZ-2110.zip


Съб Окт 22, 2005 4:13 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm
Мнения: 197
Местоположение: София, кв. Слатина
UNREAD_POST 
Ами и италианските , както и холандските също са толкова прости , колкото и руския и доколкото ми обясняваш не е нищо революционно , както пише във сайта...
Цената е висока щом като не се включват бутилка, тръби... то пак ще ти се върже на цената на "западните" :D
А и същите тез "западни" също толкова лесно се конвертират на метан , но има още някои елементи , които се подменят - клапан за газ , тръбата( при LPG е медна ,а при GNC е стоманизирана поради многократно по-високото налягане) , бутилката и изпарителя... то реално почти нищо не остава от твоята уредба 8)

_________________
http://facebook.com/DeaMotors


Съб Окт 22, 2005 7:13 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
Цената е следната: 750$ е самия инжекцион (Около 1200 лв)
Още 300 лв за бутилка, тръбички и монтаж.
Цялостно 1500 лв.
за BRC ми казаха 1900, но и там в момента няма, трябва да чакам не знам колкоси седмици.
странното е че тия инжекциони са скъпи, но пак има дефицит и се чака, което означава че хората си ги монтират...


Съб Окт 22, 2005 8:24 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm
Мнения: 197
Местоположение: София, кв. Слатина
UNREAD_POST 
За което им се чудя на хората...
Смятал ли си като цени за колко време ще го избиеш този инжекцион?
Е , хората с пластмасови колектори нямат избор и тези с адски утежнени откъм електроника двигатели, но на другите просто им се чудя...
Иначе таз цена бива , но се отнасям с малко скептицизъм и аз не зная защо...

_________________
http://facebook.com/DeaMotors


Нед Окт 23, 2005 1:14 am
Профил ICQ
UNREAD_POST 
За съжаление на моята Брава 1.2 16V тръбите са пластмасови.
Като сметки - в момента съм на 7.5 на сто градско бензин, на газ би трябвало да е около 8.5
годишно правя 30000 км и нагоре, което означава:
за бензин - 2250 l = 4000 лв при цена 1.75
за газ - 2550 l = 2500 лв при цена 1 лв.
Видно е че за една година точно я избивам, и то при тези цени, които ме съмнява
да останат...
Проблема е че вече един месец гарам на бензин, като се има предвид че предната ми кола беше на газ,
сърцето ме боли като ида да зареждам...


Нед Окт 23, 2005 1:45 pm
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Вто Сеп 18, 2007 9:19 am
Мнения: 5
Местоположение: София 01 Средец
UNREAD_POST 
вьпреки 4е темата май е из4ерпан от ли4ен опит знам 4е вси4ко руско носи нещастие


Нед Сеп 30, 2007 11:05 pm
Профил
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка

Регистриран на: Сря Ное 23, 2005 11:29 pm
Мнения: 450
Местоположение: Хасково
UNREAD_POST 
Колега,Згабровски,
Въпросният човек би трябвало да е Лиубен Дойновски.Имал съм контакт с него просто като събеседник за коментари.Нищо против неговата персона нямам,но въпреки аргументите му,аз не бих си сложил това руско чудо.В отговор на чистенето на дйузите,то италианците са сложили 2 филтъра на газта и от тях определно има ефект.Все пак избора си е твой,но освен АК 47 и рускините :D ,малко са добрите руски неща,още повече,когато се късае до електроника. :roll:


Чет Окт 11, 2007 12:23 am
Профил
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Пет Дек 01, 2006 6:42 pm
Мнения: 270
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
Колега,преди да сложа инжекциона на Ланчата от подписа ми,проверих как стоят нещата с ГИГ-а.Влез в сайта на ЛАНЧА и виж коментарите.В общи линии не е лош като замисъл,само че цената му трябва да е поне 2 пъти по-ниска от примерно италианските аналози.А тя не е.Руснак и електроника са две несъвместими неща,да ме прощават братушките.Предполагам че при последния си модел Гиг4 са покрили параметрите за Евро4.При всички производители това значи-взима се сигнала от всеки един инжектор за бензин и след отчитане на налягането на газта,температурата на газта и сигнала от ламбда сондата сигнала се преработва и в реално време се подава на газовия инжектор.Аз съм доволен от темерутите в БРЦ-сервиза в Дружба.Вярно че сумтят,но пък си свършиха работата.Вече навих към 10 000км-без забележки.Превключва от бензин на газ след достигане на определена температура на охладителната течност-доколкото розбрах се програмира от 22 до 40градуса.Превключва един по един цилиндрите-не се усеща независимо в какъв режим е колата.Има си филтър за газта.За 4-цилиндров мотор е 1800лв.Прецени си дали да дадеш 1500 или 1800.А и това обикаляне един да сложи бутилката,друг да върже и настрои електрониката ще размие отговорностите.Все пак искаме и гаранция,нали?А по въпроса за трансформацията от пропан-бутан на газ,при всеки инжекцион това става еднакво и не е приоритет на братушките-сменяш всичко до рампата за газ и променяш софтуера.

_________________
FIAT PUNTO JTD LANCIA CAPA 200020V


Нед Окт 14, 2007 11:41 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 12 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg