Здравейте!
Днес преработих комутацията на АГУ-то си по следния начин.
1. Възстанових и оправих прекъснатите посредством силнотоково (30А) инжектори. (Както е колата без газово)
2. Преместих гореспоменатото реле в черния контейнер където се намира блок ЕКУ и блок Реле контрол. Там управлявам намотката на контролното реле прекъсвайки извод 14 /зелен проводник с бяла белязка отгоре/. (може и с извод 7, няма значение)
3. Така всичко стана прибрано и технически издържано. Всички кабели са споени (особенно е важно тези за инжектора тъй като тока там е много голям > 10А)
Като резултат очаквам да нямам разход на бензин докато карам на газ, спестяване живота на помпата и по-добър интериор в двигателния отсек.
Ето и схемата на свързване:
Успех на всички!