Дата и час: Нед Апр 28, 2024 4:27 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 35 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Инжекторите пускат бензин дори при каране на газ!!! 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 1:12 pm
Мнения: 83
Местоположение: София
UNREAD_POST 
dob_dobrev написа:
.... Може и да се ползва тиристор с ток да речем 5А!
Успех!

А този тиристор на правия ток как ще го изключиш след като един път си го вкл?


Пон Ное 07, 2005 7:30 pm
Профил ICQ
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пон Окт 31, 2005 2:47 pm
Мнения: 7
Местоположение: Варна
UNREAD_POST 
Uho написа:
dob_dobrev написа:
.... Може и да се ползва тиристор с ток да речем 5А!
Успех!

А този тиристор на правия ток как ще го изключиш след като един път си го вкл?

Прав си колега, действително не съобразих. Няма как да изключа обикновен тиристор директно от управляващия гейт. В дебелите книги споменават и такива които можеш да запушиш с подаване на обратен поляритет на упр. гейт. Както и да е. Релето е най-простото решение за нашия случай. :D


Вто Ное 08, 2005 12:48 am
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm
Мнения: 197
Местоположение: София, кв. Слатина
UNREAD_POST 
Малко офтопик: имаше случай мисля с няколко джипа Паджеро (не съм сигурен какви бяха), които 8 месеца стояли в някакъв представител без капка бензин в резервоара и накрая резервоарите пробити... що ли :D ... за помпите и филтрите не знам какво им е било :mrgreen:

_________________
http://facebook.com/DeaMotors


Вто Ное 08, 2005 1:22 am
Профил ICQ
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пон Окт 31, 2005 2:47 pm
Мнения: 7
Местоположение: Варна
UNREAD_POST 
Здравейте!
Днес преработих комутацията на АГУ-то си по следния начин.

1. Възстанових и оправих прекъснатите посредством силнотоково (30А) инжектори. (Както е колата без газово)
2. Преместих гореспоменатото реле в черния контейнер където се намира блок ЕКУ и блок Реле контрол. Там управлявам намотката на контролното реле прекъсвайки извод 14 /зелен проводник с бяла белязка отгоре/. (може и с извод 7, няма значение)
3. Така всичко стана прибрано и технически издържано. Всички кабели са споени (особенно е важно тези за инжектора тъй като тока там е много голям > 10А)

Като резултат очаквам да нямам разход на бензин докато карам на газ, спестяване живота на помпата и по-добър интериор в двигателния отсек.

Ето и схемата на свързване:
Изображение
Успех на всички!


Сря Ное 16, 2005 9:11 pm
Профил
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка

Регистриран на: Сря Ное 23, 2005 11:29 pm
Мнения: 450
Местоположение: Хасково
UNREAD_POST 
В крайна сметка спичат ли се инжекторите,като се изклиучи попмата или не?
Да не стане "пазиш бензин и помпа-купуваш инжектори?


Съб Фев 04, 2006 3:19 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 35 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg