|
|
|
|
Дата и час: Пет Ное 01, 2024 3:38 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Проблем с АГУ на Фиат Браво 1.4 12В - Помогнете
Автор |
Съобщение |
tiki
Кара детска количка
Регистриран на: Нед Окт 14, 2007 7:18 pm Мнения: 18 Местоположение: София 02 Красно Село
|
Проблем с АГУ на Фиат Браво 1.4 12В - Помогнете
Здравейте, преди седмица реших да си направя профилактика на газовата уредба, както и да сменя въздушния филтър защото пътувам за италия и не ми се искаше фиата да ми прави излишни разходи на газта, все пак минавам около 4000 км. Фиата нямаше никакви проблеми в това отношение до сега, нормален разход и си сменям въздушния филтър на около 5000 км. Смених филтъра сам (правил съм го и преди не е голяма философия) направиха ми реглаж с новия филтър. В момента в който заредих в сърбия усетих че разхода ми на гориво е с около 1-2 л отгоре. Реших че може да е от газта но не е така защото съм минал вече около 2000 км и разхода е висок.
Мога ли да направя нещо по въпроса? Може ли филтъра да не съм го сложил добре или да не съм затегнъл добре маркуча който е свързан с кутията за филтъра?
|
Сря Авг 20, 2008 11:28 pm |
|
|
joro_d
Кара кола
Регистриран на: Пет Юни 27, 2008 1:41 am Мнения: 255 Местоположение: София 01 Средец
|
Не си казал нищо за това каква е газовата уредба. Ако е обикновена със смесител - можеш на първо време да завиеш главния регулиращ винт преди смесителя (който е на тръбопровода за газ, а не на изпарителя!) примерно с половин оборот. Ако е електрически изпарител с два регулиращи винта най-добрият вариант е регулиране с газ анализатор на изгорелите газове. А ако си с газов инжекцион - просто няма какво да направиш, освен да ходиш на реглаж.
_________________ Tipo Gran Turismo 2.0 i.e. 159A6046
Alfa Romeo 156 1.8 TS
|
Чет Авг 21, 2008 12:36 am |
|
|
tiki
Кара детска количка
Регистриран на: Нед Окт 14, 2007 7:18 pm Мнения: 18 Местоположение: София 02 Красно Село
|
за съжаление съм пълен лаик на тази тема. със сигурност не е газов инжекцион защото колата ми е с моно инжекция. Уредбата ми стуваше малко под 500 лв и има два винта за регулация. хората които ми я слагаха ми обясниха кой за какво е но понеже не съм имал проблеми до сега не съм ги пипал въобще. Само мога да допълня че урдебата има устройство което винаги запалва колата на бензин и на 2000 оборота включва на газ.
От тези два винтла кой може да е за газоподаването ? Как мога да разбера кой да завъртя половин оборот или четвърт?
|
Пет Авг 22, 2008 1:02 am |
|
|
joro_d
Кара кола
Регистриран на: Пет Юни 27, 2008 1:41 am Мнения: 255 Местоположение: София 01 Средец
|
Така. Дотук разбирам че газовата уредба е обикновена със смесител, с електрически изпарител и, предполагам, обикновено реле - прекъсвач за дюзата. И естествено, електронен ключ за автоматично превключване на газ - бензин, който взема информация за наличието на искра от запалителната уредба. Според мен регулиращите винтове със сигурност са три. Двата, за които говориш, са на изпарителя. Тях по добре не ги пипай. За тях не просто трябва да са ти обяснили кой за какво е, а трябва да имаш опит за целта, по възможност и газ анализатор. Този за който ти говоря се намира по газовия тръбопровод между изпарителя и смесителя. (смесителя е това нещо, което подава газ във входния колектор на двигателя).
_________________ Tipo Gran Turismo 2.0 i.e. 159A6046
Alfa Romeo 156 1.8 TS
|
Пет Авг 22, 2008 7:59 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|
|