|
|
Дата и час: Чет Мар 28, 2024 9:35 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Защо препуква от ауспуха?
Автор |
Съобщение |
k79
Кара кола
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 10:19 am Мнения: 318 Местоположение: София 17 Витоша
|
marto_gp написа: pakumba написа: АТ90Е е ел изпарител. ат 90П е вакуумния/логично нали/:) аз съм с такъв вакуумен на същия двг. освен превключването газ/бенз други проблеми породени от вакуумното на изпарителя ми нямам. кабелите не ги барай, ако има проблем с тях тя ще гърми основно на при натоварване- в сми да кажем караш с 1 км и да не мушкаш първа скорост вкарваш 2-ра и съответно за малко оборотите падат доста и двигателя се измъчва. ако бяха кабелите щеше да е или тази ситуация или да трепери на празен ход, а и освен това ей така за проба да смени кабелите дето струват 80 кинта някак не върви, поне за мен Сега видях, че модела е АТ90Е. Сложих и старите свещи но пукането продължава. Дали има катализатора някаква връзка с това пукане?
Да, колега,
съгласен съм, че да се дадат 80кинта за кабели не е много приятно, но както казват старите хора
"Кеф цена няма" и също "Целта оправдава средствата"
Това което искам да кажа, е че за нормалната работа на мотора при употреба на алтернативни горива, запалителната система трябва да е безупречна
Съвета ми беше да смени и тях, защото от сервиза изпълнил монтажа ще се оправдават до второ пришествие, че причината за проблемите не е у тях, а аз съм сигурен, че просто е въпрос на настройки!
Факта, че гърми в генерацията означава само едно - Налияие на неотработена гориво - въздушна смес, което може да е породено от няколко неща, едното от които е именно недобро възпламеняване
_________________ Моите коли:
Mercedes W202;
Fiat Argenta 2.0;
Fiat - 1100R;
www.mbclub.bg
|
Вто Юни 10, 2008 10:05 am |
|
|
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
Re: Запо препуква от ауспуха?
[quote="k79[/quote]
Явно не е настроена хубаво уредбата. Ако е по богата сместа, това дали значи че разхода ще ми е по висок?
Днес напълних бутилката до горе и след 100 км. ще видя разхода. По прости сметки извънградско ми даде някъде към 10 л. (може и да се бъркам защото се ръководех само от показателя на бутилката), което си е бая много при нормалното каране което направих. Ако е по богата сместа, как може да се настрои уредбата?
_________________ Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г., Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г., Aprilia Rally 50 AC 1998 г. Skype: marto_gp
|
Вто Юни 10, 2008 10:21 am |
|
|
sheriff
Кара детска количка
Регистриран на: Сря Мар 26, 2008 12:06 am Мнения: 13 Местоположение: Петрич
|
На газ-анализатор се настройва състава на гориво-въдушната смес...на мен обаче ми даваше висок разход и когато трупаше грешки тоест когато не ми беше прекъната информационната жица на ламбда сондата...ти до колкото разбрах си без емулатор, но моята брава е 1.4 не знам дали и при твоята може да мине само с прекъсване на ламбда сондата или ще трябва и емулатор...
|
Вто Юни 10, 2008 11:37 pm |
|
|
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
sheriff написа: На газ-анализатор се настройва състава на гориво-въдушната смес...на мен обаче ми даваше висок разход и когато трупаше грешки тоест когато не ми беше прекъната информационната жица на ламбда сондата...ти до колкото разбрах си без емулатор, но моята брава е 1.4 не знам дали и при твоята може да мине само с прекъсване на ламбда сондата или ще трябва и емулатор...
Да колега, без емулатор съм. На мен майстора от петте жички, които бяха на инжекторите, ми прекъсна едната, като каза че е +, но дали я свърза някъде назнам. Първо ще видя какъв ми е разхода и тогава, и чак тогава ще ида на газ-анализатор.
_________________ Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г., Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г., Aprilia Rally 50 AC 1998 г. Skype: marto_gp
|
Сря Юни 11, 2008 9:28 am |
|
|
specialista
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Сеп 15, 2007 3:13 pm Мнения: 190 Местоположение: Ямбол
|
Нека ви кажа и аз две неща.Това при пукване в гърнето го има защото няма система за принудителен празен ход.
На об. АГУ спасението е ламнда контрола,но и той струва пари.Що се касае за другата защита на смукателния колектор
там е задължително да се монтира ТАП.Ефекта е поразителен дори може и да изчезне пукането в гърнето.
|
Сря Юни 11, 2008 10:32 pm |
|
|
kluchar
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 12:48 am Мнения: 2021 Местоположение: София 10
|
пукане
при мен пукаше в колекторите газовата уж мибеше настроена
казваха ми да сменя кабели, свеши, средно гърне и пак пукаше
карах така доста веднъж погледнах от долу и видях че крайното гърне си е заминало
беше хубаво спортно газта го беше изяла на дупки
смениех двете гърнета с тръбите и всичко се оправи
_________________ За PUNTO http://ftp.fiat-club.org.ua/ и FIAT http://fiat.comnet.bg/ Купе http://www.polak.ch/coupemanual/ http://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/ http://instrukcje.fiat.pl/index.php/listing/fiat
|
Сря Юни 11, 2008 10:57 pm |
|
|
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
Re: пукане
kluchar написа: при мен пукаше в колекторите газовата уж мибеше настроена казваха ми да сменя кабели, свеши, средно гърне и пак пукаше карах така доста веднъж погледнах от долу и видях че крайното гърне си е заминало беше хубаво спортно газта го беше изяла на дупки смениех двете гърнета с тръбите и всичко се оправи
На мен майстора ми каза, че пукането идва от някоя дупка по ауспуха. Утре съм на газанализатор и ще видим резултата след настройката.
_________________ Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г., Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г., Aprilia Rally 50 AC 1998 г. Skype: marto_gp
|
Чет Юни 12, 2008 12:06 am |
|
|
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
specialista написа: Нека ви кажа и аз две неща.Това при пукване в гърнето го има защото няма система за принудителен празен ход. На об. АГУ спасението е ламнда контрола,но и той струва пари.Що се касае за другата защита на смукателния колектор там е задължително да се монтира ТАП.Ефекта е поразителен дори може и да изчезне пукането в гърнето.
Какви са цените на ламда контрол, ламда емулатор и ТАП. Това ТАП какво е, за какво служи?
_________________ Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г., Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г., Aprilia Rally 50 AC 1998 г. Skype: marto_gp
|
Чет Юни 12, 2008 12:10 am |
|
|
k79
Кара кола
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 10:19 am Мнения: 318 Местоположение: София 17 Витоша
|
specialista написа: Нека ви кажа и аз две неща.Това при пукване в гърнето го има защото няма система за принудителен празен ход.
Абсолютно си прав
Вакумните го имат и тези за ГИ, но на тези обикновените ел това е недостатък;-)
_________________ Моите коли:
Mercedes W202;
Fiat Argenta 2.0;
Fiat - 1100R;
www.mbclub.bg
|
Чет Юни 12, 2008 9:09 am |
|
|
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
Днес ходих на газанализатор. Там ми казаха, че сместа ми е бедна, и ми отвиха малко кранчето. Там на място нямаше изобщо пукане, до скорост 50-60, но сега като се прибирах, на по висока скорост пак се появи това пукане но по малко. Ще покарам малко и ако пак има това пукане, мисля да отвия още с половин оборот кранчето. Направи ми впечатление, че изобщо не пипаха изпарителя, а аз си мислех че и по него се правят настройки. Разхода който ми даде днес е 4,5 литра газ за 60 км.
_________________ Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г., Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г., Aprilia Rally 50 AC 1998 г. Skype: marto_gp
|
Чет Юни 12, 2008 11:38 am |
|
|
pakumba
Фиат идол
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm Мнения: 1330 Местоположение: София/Добрич
|
значи бях прав за бедната смес. обаче щом пак пука тези не са си свършили работата, а настройката се прави и от изпарителя, според зависи какво има нужда, затова се ходи на газ анализ, така че ако продължи да си пука и да отвиеш същото нещо още малко е възможно и да не се оправи- е, разбира се това е най-кофти варианта, може и да се оправи. тва ще ти разхода в общи линии, само не знам как го засече на баш на 4,5 няма такова точно засичане при газта
_________________ Fiat Temprs'91 1,6 mono
|
Чет Юни 12, 2008 11:59 am |
|
|
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
pakumba написа: :wink: значи бях прав за бедната смес. обаче щом пак пука тези не са си свършили работата, а настройката се прави и от изпарителя, според зависи какво има нужда, затова се ходи на газ анализ, така че ако продължи да си пука и да отвиеш същото нещо още малко е възможно и да не се оправи- е, разбира се това е най-кофти варианта, може и да се оправи. тва ще ти разхода в общи линии, само не знам как го засече на баш на 4,5 няма такова точно засичане при газта
Възможно е още смета да е от бедна, и дано да е така. Там ми я настроиха и не пукаше. Като попитах защо не настройва и от изпарителя, майстора ми каза, че настройки се правят от тройника при моделите БРЦ.
Разхода го засякох така: като тръгнах, на газстанцията ми заредиха бутилката до край, като се прибрах, пак същия газаджия я зареди пак по същия начин, затова съм сигурен че количеството е точно.
_________________ Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г., Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г., Aprilia Rally 50 AC 1998 г. Skype: marto_gp
|
Чет Юни 12, 2008 12:20 pm |
|
|
pakumba
Фиат идол
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm Мнения: 1330 Местоположение: София/Добрич
|
не бъди толкова сигурен. не ми се пише дълго, но имай предвид, че при мен 2-3 литра +/- зареждане се случва често- зависи от температурата навън, от наклона много зависи, от налягането на газ станцията зависи, а самата сонда е доста несъвършен и неточен "уред". и все пак ти казвам горе долу тва е разхода на тоя двг
_________________ Fiat Temprs'91 1,6 mono
|
Чет Юни 12, 2008 12:25 pm |
|
|
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
pakumba написа: не бъди толкова сигурен. не ми се пише дълго, но имай предвид, че при мен 2-3 литра +/- зареждане се случва често- зависи от температурата навън, от наклона много зависи, от налягането на газ станцията зависи, а самата сонда е доста несъвършен и неточен "уред". и все пак ти казвам горе долу тва е разхода на тоя двг
Да колега, но горе-долу е същото количество. Преди малко отвих тройника с една четвър и ще видя дали ще намали пукането (дай боже да спре).
_________________ Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г., Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г., Aprilia Rally 50 AC 1998 г. Skype: marto_gp
|
Чет Юни 12, 2008 1:23 pm |
|
|
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
Все още препуква от ауспуха. Когато го настроя да препуква минимално разхода ми скача градско - 16, а като го настроя (завия тройника) на тази степен на която препуква (става на въпрос за настройка от тройника), разхода става около 13-14 градско. Вече незнам къде да търся проблема в препукването. Постоянно отвивам-завивам тройника защото като като препуква разхода е поносим, а като спре да препуква разхода скача много.
_________________ Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г., Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г., Aprilia Rally 50 AC 1998 г. Skype: marto_gp
|
Пет Авг 01, 2008 1:38 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|