 |
|
Дата и час: Чет Май 01, 2025 12:15 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 15 мнения ] |
|
Проблем с газов инжекцион не работи при минусови температури
Автор |
Съобщение |
docenta
Кара кола
Регистриран на: Сря Окт 10, 2007 12:16 pm Мнения: 259 Местоположение: Плевен
|
 Проблем с газов инжекцион не работи при минусови температури
Здравейте колеги, газовият ми инжекцион е български - Бардолини.
Сутрин когато температурите са около - 4 както карам газовият инжекцион минава от газ на бензин, все едно няма газ.
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?Това нормално ли , защото според мен не е?
Благодаря предварително.
_________________ FIAT Marea 1,8/16v '96 HLX
Български газов инжекцион - Бардолини
|
Чет Яну 31, 2008 9:04 am |
|
 |
qnisZ
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Яну 21, 2007 11:12 pm Мнения: 145 Местоположение: Пазарджик Област
|
Това е нормално има датчик за температурата на двигателя. 
|
Чет Яну 31, 2008 10:12 pm |
|
 |
vvvhhh
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Нед Мар 04, 2007 5:14 pm Мнения: 30 Местоположение: Червен Бряг
|
 Проблем с газов инжекцион
Колега,предполагам че колата ти минава на газ и като решиш да подадеш по рязко газ и ти се връща на бензин.Аз имах същия проблем,първо възможно е да си сипал газ при която да не е пригодена за зимни условия,така наречена лятна газ.В газовия инжекцион има датчик за налягането на газта в системата,който при мен беше настроен на 1,1 и при тези температури ми правеше същия проблем,но при моя инжекцион може да се регулира налягането на датчика и го намалих до 0,4 и няма проблем.
|
Чет Яну 31, 2008 11:13 pm |
|
 |
docenta
Кара кола
Регистриран на: Сря Окт 10, 2007 12:16 pm Мнения: 259 Местоположение: Плевен
|
Благодаря колега.Зареждам само на шел.Поне за сега. 
_________________ FIAT Marea 1,8/16v '96 HLX
Български газов инжекцион - Бардолини
|
Пет Фев 01, 2008 9:01 am |
|
 |
Alex_RT
Кара кола
Регистриран на: Пет Дек 01, 2006 8:12 pm Мнения: 294 Местоположение: Казанлък
|
аз съм с фобос и имах същия проблем както теб обаче още като ми сложиха Газовия инжекцион,отидох и направих някаква настройка,не съм сигурен но мисля че температурата при която преминава на газ трябва да се коригира,при мен минаваше сама от газ на бензин все едно е свършила газта мисля че колегата е прав за налягането ,за моя проблем не съм сигурен
_________________ Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V SX 1999
|
Пон Фев 04, 2008 9:53 pm |
|
 |
ФЕРАРИСТ
Кара кола
Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 4:40 pm Мнения: 290 Местоположение: Стара Загора, София
|
Аз имах следните болежки - водата която минаваше през изпарителя беше с много малък дебит и не го стопляше достатъчно......смених кръга на водата като взех тази от парното и проблема изчезна(симптомите бяха същите, само че по време на движение започваше да прекъсва и т.н)
Ако термостата ти е заминал това също може да е проблем.....
Провери обледява ли ти се изпарителя и дали е достатъчно горещ при преминаването на газ......аз оня ден свалих темп. от преминаване на газ от бенз на 27 градуса и въпреки това нямам проблем...
|
Вто Фев 05, 2008 12:39 am |
|
 |
docenta
Кара кола
Регистриран на: Сря Окт 10, 2007 12:16 pm Мнения: 259 Местоположение: Плевен
|
С какъв газов инжекцион си колега?
_________________ FIAT Marea 1,8/16v '96 HLX
Български газов инжекцион - Бардолини
|
Чет Фев 14, 2008 2:16 pm |
|
 |
ФЕРАРИСТ
Кара кола
Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 4:40 pm Мнения: 290 Местоположение: Стара Загора, София
|
Същия като твоя БСМ ли е Бардолини ли е, и аз вече ги обърках..- виж ако тия са взели топла вода за изпарителя от кръга който минава през дросела и отива в разширителното казанче, да знаеш че просто до изпарителя ти не стига достатъчно топла вода......или хич......дебита и е много малък - аз прекарах кръга на водата през тази от парното - ако и термостата ти е заминал както моя, то 100% ти е от това......
При мен въпреки че температурата на водата беше висока - над 35 градуса когато се пуска газта, то при висока скорост въздуха го охлажда допълнително и кашата става голяма - случваше ми се да ми е стрелката на водата след половината деление, но карам с 120 и не ще да мине на газ....спирам на обороти и след 20 сек превключва.....пак с 120 и след 2-3-4-5 мин почва да придърпва, и да се дави......ако имаш някой от тия симптови, да знаеш че ти е от това......
|
Пет Фев 15, 2008 1:39 am |
|
 |
docenta
Кара кола
Регистриран на: Сря Окт 10, 2007 12:16 pm Мнения: 259 Местоположение: Плевен
|
Здравей колега.
Моят е Бардолини.И аз се съмнявах че е нещо с изпарителя.Термостатаът ми е нов и както съм писал в една друга тема преди 2-3 седмици го свалях и го варих във вода за да съм сигурен кога отваря и кога затваря, защото имах едни съмнения,Оказа се че диапазонът му е 82-90 градуса, затова него го изключвам.Ходих при майсторът ми и той ми свали налягането на превключване бензин - газ на 0,7 или 0,8, не пожела 0,4 както е писал един колега.Оттогава не е било толкова студено за да видя има ли подобрение.На мен при плавно подаване на газ от педала на 2 или 3 предавка ( в задръстване) колата ми сеца.Това все още го има и "майсторът" ми не го е оправил.Вече като ходя на мен ми е неудобно че той не може да се оправи.  .Сигурно скоро пак ще ходя.Има и други забележки ако те интересува ще ти ги опиша и тях.Това са неща който ги прави само на газ.
_________________ FIAT Marea 1,8/16v '96 HLX
Български газов инжекцион - Бардолини
|
Пет Фев 15, 2008 9:37 am |
|
 |
ФЕРАРИСТ
Кара кола
Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 4:40 pm Мнения: 290 Местоположение: Стара Загора, София
|
docenta написа: Има и други забележки ако те интересува ще ти ги опиша и тях.Това са неща който ги прави само на газ.
Интересува ме естествено - утре и аз мога да се озъбя........
|
Пет Фев 15, 2008 9:44 am |
|
 |
docenta
Кара кола
Регистриран на: Сря Окт 10, 2007 12:16 pm Мнения: 259 Местоположение: Плевен
|
Колега ще ти изброя какво прави само на газ.Затова си мисля че е от газовият инжекцион.
1.Сутрин все още "майсторът" ми не е успял да го накара на превключва винаги.Един път превключи на газ един път не - гасне.Все още не съм намерил някаква закономерност.Това е се случва и когато не е карана дълго време, т.е. колта е напълно изстинала.Аз когато ходя при него тя винаги е загряла.Намислил съм следващият път като отида да я оставя при него няколко часа и след това да се върна и да я паля, но този опит ще мога да го проведа 2 или 3 пъти след това тя ще си загрее.  Когато успее да превключи ( при малко по - топло) около 20-30 сек.работи като трактор.
2.При плавно натискане на педала на газта колата започва да сеца.Отново не знам дали проблемът е в "майсторът".Това сецане го усещам и когато ускорявам по байр, и не съм натиснал педала до край.
3.Ако в момент на ускоряване при скорост около 90 изключа от скорост отново понякога гасне .Пак само на газ.Пробвах много пъти на бензин никога не изгасна.
Незнам какъв ти е разхода, но моят на газ е: Извънградско 9/100, градско 12, 13/100.Незнам при теб как е.
Писах имейл до БСМ за да се ориентирам откъде са проблемите.Дали е инжекциона или от майсторът, но така и не ми отговориха.Това ме навежда на мисълта че може и да е от инжекциона.Затова ти описвам надявам се подробно всичките проблеми за да разбера как е при теб.
Поздрави.
_________________ FIAT Marea 1,8/16v '96 HLX
Български газов инжекцион - Бардолини
|
Пет Фев 15, 2008 11:03 am |
|
 |
ФЕРАРИСТ
Кара кола
Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 4:40 pm Мнения: 290 Местоположение: Стара Загора, София
|
docenta написа: Колега ще ти изброя какво прави само на газ.Затова си мисля че е от газовият инжекцион. 1.Сутрин все още "майсторът" ми не е успял да го накара на превключва винаги.Един път превключи на газ един път не - гасне.Все още не съм намерил някаква закономерност.Това е се случва и когато не е карана дълго време, т.е. колта е напълно изстинала.Аз когато ходя при него тя винаги е загряла.Намислил съм следващият път като отида да я оставя при него няколко часа и след това да се върна и да я паля, но този опит ще мога да го проведа 2 или 3 пъти след това тя ще си загрее.  Когато успее да превключи ( при малко по - топло) около 20-30 сек.работи като трактор. 2.При плавно натискане на педала на газта колата започва да сеца.Отново не знам дали проблемът е в "майсторът".Това сецане го усещам и когато ускорявам по байр, и не съм натиснал педала до край. 3.Ако в момент на ускоряване при скорост около 90 изключа от скорост отново понякога гасне .Пак само на газ.Пробвах много пъти на бензин никога не изгасна. Незнам какъв ти е разхода, но моят на газ е: Извънградско 9/100, градско 12, 13/100.Незнам при теб как е. Писах имейл до БСМ за да се ориентирам откъде са проблемите.Дали е инжекциона или от майсторът, но така и не ми отговориха.Това ме навежда на мисълта че може и да е от инжекциона.Затова ти описвам надявам се подробно всичките проблеми за да разбера как е при теб. Поздрави.
Значи първото е много необяснимо - ако това става по време на движение мога да разбера - сигурно изпарителя не се подгрява - това че термостата ти е читав както каза е добре, макар че е добре да си 10000% сигурен, друга възможност е водата да не стига до него и да не го загрява ако кръга е запушен или дебита е слаб - ако и това не е, то е възможно да имаш механичен проблем а там вече никой не може дистанционно да ти помогне.....аз оня ден закачих лаптопа и си направих да ми превключва на 25 градуса вместо на 35, и нямам проблеми - фабрично ми бяха задали да се включва след 10 сек, аз го направих на 5 - не че за икономия - поне веднъж седмично стопявам 5-6 литра само на бенз с корава газ, за да не "отвикне" двигателчето....просто ми е любопинто да експириментирам.....
За втора точка нямам впечатления, възможно е и софтуерен да е проблема, ако тоя твоя не ти е регулирал правилно качеството и количеството на сместа - първите ми 300 500 км имах проблем след 3000 оборота или 110 кмч - почнеше да гъгне и да губи мощ - сместа обедняваше - а това било лошо.......
Третото пак може да е софтуерен проблем......
Що не дадеш пеесе кинта да си вземеш кабел за газовото еку, и да се научиш сам да лекуваш нещата.....аз така направих - като си сейвна първоначалните настройки и знам че винаги мога да ги тресна обратно съм смел и правя всякакви експерименти....макар че на дълго и градско карам с винаги еднакви режими-спортен и икономичен......ако извънгр гоня с повече от 120 - 130 ми лапа към 8-9 ама след 3000 об съм обогатил сместа много....при икономичен режин на Тракията на 100 км с 100 кмч съм стигал 7,2-7,5 л на 100км.....градското не го засичам щото е безмислено....или поне вече спрях да го засичам.....
|
Пет Фев 15, 2008 12:39 pm |
|
 |
docenta
Кара кола
Регистриран на: Сря Окт 10, 2007 12:16 pm Мнения: 259 Местоположение: Плевен
|
Първото става когато я запаля на място и чакам да позагрее за да почне да духа вътре топло.
Колега от къде е този твоят кабел.Не може ли да се направи?Какъв ти е двигателя?
_________________ FIAT Marea 1,8/16v '96 HLX
Български газов инжекцион - Бардолини
|
Пет Фев 15, 2008 1:06 pm |
|
 |
ФЕРАРИСТ
Кара кола
Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 4:40 pm Мнения: 290 Местоположение: Стара Загора, София
|
docenta написа: Първото става когато я запаля на място и чакам да позагрее за да почне да духа вътре топло. Колега от къде е този твоят кабел.Не може ли да се направи?Какъв ти е двигателя?
1,6 16В - кабела ходих да си го взема от производителя на газовите, на Царигратско им е офиса, 50 лева малко много ми се видяха, предполагам че не е философия да си го направиш, ама който няма глава имал крака.....или портфейл.....
Добре де - на колко градуса ти я е настройл да минава на газ?....След като мине на газ ли го прави това - да се дави и прочее.....това пак може да е ако температурата на изпарителя не е висока.....само веднъж дваж ми се случи на кучия студ да ми превключи на газ и веднагфа да изгасне......ама бях на планина, и беше минус 15.....и след като я оставих да вдигне на бенз на обороти малко темп. изгасих я и след като запалих и мина автомат. на газ, даже и смущение в оборотите не усетих.....значи температурна е била причината.....ся това при мен, при теб не знам как е....но без да имам компет. мнение, мисля че софтуерно си я загазил......пробвай да смениш майстора, и настройките.....аз така бих направил....ако си от СФ или имаш път натам бих те пратил при някой, но гледам че си от ПН...
|
Пет Фев 15, 2008 4:53 pm |
|
 |
docenta
Кара кола
Регистриран на: Сря Окт 10, 2007 12:16 pm Мнения: 259 Местоположение: Плевен
|
Благодаря за отговорите.
Първо ще проверя къде сами вързали изпарителя.Моита все още е в гаранция и затова ако имам кабел ще ръчкам смело.Затова и все още не съм ходил при друг.Като чета ръководството имам чувството че ми правиха само автоматичните настройки.И сега когато трябва да се настройва ръчно на "майсторът" ми му е трудно.  .
_________________ FIAT Marea 1,8/16v '96 HLX
Български газов инжекцион - Бардолини
|
Пет Фев 15, 2008 5:01 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 15 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |