Дата и час: Пет Мар 29, 2024 7:55 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 80 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
Да сложа ли газ? Отзиви, коментари, препоръки, цени и др. 
Автор Съобщение
UNREAD_POST 
благодаря plambi, :36_2_46: за изчерпателния отговр....
благодарности и на Paparac, kostov_1960

аз РЕШИХ ще слагам Изображение
започвам да събирам парици :D


Нед Яну 27, 2008 4:59 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 07, 2007 4:19 pm
Мнения: 145
Местоположение: София 03 Възраждане
UNREAD_POST 
Кажете един свестен газанализатор в София за да не попадаме на малоумници само!

_________________
Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98


Нед Яну 27, 2008 6:21 pm
Профил
UNREAD_POST 
здравейте пак ,
искам да попитам добра ли е цената за:
Landi Renco чисто нова газова система + монтажа... абе всичко + 2 години гаранция или 100 000км.
цена: 450лв.
дайте съвет...

и още нещо...
колко горе долу ще ми излезе газово с поставяне и всичко останало 2-ра употреба
само изпаритела да е нов... да знам дали си струва изобщо да се оглеждам за 2-ра
употреба или направо нов да слагам ?


Чет Яну 31, 2008 10:23 am
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 9:38 pm
Мнения: 378
Местоположение: Варна Приморски
UNREAD_POST 
Слагай нова ренцо ланди за 450 лв,но да ти сложат емулатор и кихалка.
АГУ втора употреба означава ,че само изпарителя/рециклиран/ и клапаните са 2-ра ръка,така че не те устройва,но цената е 100 лв по-евтина.Все пак питай :wink:

_________________
Fiat tipo 1.6mi


Чет Яну 31, 2008 12:30 pm
Профил
UNREAD_POST 
plambi написа:
Слагай нова ренцо ланди за 450 лв,но да ти сложат емулатор и кихалка.
АГУ втора употреба означава ,че само изпарителя/рециклиран/ и клапаните са 2-ра ръка,така че не те устройва,но цената е 100 лв по-евтина.Все пак питай :wink:


10х :cool:


Чет Яну 31, 2008 1:18 pm
UNREAD_POST 
и още нещо да попитам ...
цената по-горе е с автоматичен превключвател газ-бензин и обратно ... незнам как се казва ...
оттам идва дилемата дали е добре да е автоматично .. или с копче ? :roll:


Чет Яну 31, 2008 2:23 pm
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 10:49 pm
Мнения: 340
Местоположение: Горна Оряховица
UNREAD_POST 
Мен лично това автоматично превключване ме дразни, ама това си е мое мнение. Предпочитам аз да казвам на газовата какво да прави, а не тя на мен (освен ако не е газов инжекцион).
С автоматичното превключване колата винаги пали на бензин и ако има някакъв проблем с бензина (напр. ти е умряла помпата), а газта си е ОК-посмъртно няма палене и благословиите стават много. На мой приятел Пежо-то е с такава автоматика-не ме питайте колко пъти тази зима ходих да го дърпам, защото колата му не искаше да пали на бензин.

_________________
Изображение


Пет Фев 01, 2008 12:03 am
Профил
UNREAD_POST 
Подкрепям поста на georian, и мен ме дразни автоматичното превключване, аз спазвам правилото да минавам сам на газ като колата загрее на 50-60 градуса (ЗА ЗИМАТА ГОВОРЯ). Иначе газта влиза във втечнен вид в изпарителя и разхода излита докато колата е студена.


CHILIEV, и задължително да поискаш от майсторите бензиновата помпа да спира да работи при преминаване на газ, иначе някой път ще забравиш колата с малко бензин или с николко и помпата ще изгори!!!


Последна промяна Paparac на Пет Фев 01, 2008 3:33 am, променена общо 2 пъти



Пет Фев 01, 2008 2:56 am
UNREAD_POST 
На повечето автоматични превключватели слагат едно малко бутонче, с което се превключва на различни режими точно в случай на повреда.


Пет Фев 01, 2008 3:19 am
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 07, 2007 4:19 pm
Мнения: 145
Местоположение: София 03 Възраждане
UNREAD_POST 
sok1 написа:
На повечето автоматични превключватели слагат едно малко бутонче, с което се превключва на различни режими точно в случай на повреда.


Аз съм с такова. Нещо като полу автоматично е защото може и ръчно да си минаваш газ-бензин.

_________________
Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98


Пет Фев 01, 2008 10:35 am
Профил
UNREAD_POST 
sok1 написа:
На повечето автоматични превключватели слагат едно малко бутонче, с което се превключва на различни режими точно в случай на повреда.


да разбирам ли че това въпросно бутонче примерно има няколко положения:
- газ
- бензин
- празно
- АВТОМАТИЧНО ?

ако освен в режим автоматично, можеш сам да си променяш ръчно и по всяко време в друг режим ... то не е ли това най-добрия вариант ?? :roll:


Пет Фев 01, 2008 10:50 am
UNREAD_POST 
CHILIEV написа:
sok1 написа:
На повечето автоматични превключватели слагат едно малко бутонче, с което се превключва на различни режими точно в случай на повреда.


да разбирам ли че това въпросно бутонче примерно има няколко положения:
- газ
- бензин
- празно
- АВТОМАТИЧНО ?

ако освен в режим автоматично, можеш сам да си променяш ръчно и по всяко време в друг режим ... то не е ли това най-добрия вариант ?? :roll:


АЗ не знам да може да ги прави всичките тия "далавери" т.нар. автоматично, по-скоро просто може принудително да минеш на газ. Ама някой с досег до повече такива да каже. И какво ще рече положение "празно" :36_2_49:


Пет Фев 01, 2008 11:27 am
UNREAD_POST 
Честно казано това съм го виждал само при обикновена газова, монтирана на моно или пълен инжекцион. Режимите са автоматичен (палиш задължително на бензин и минаваш после на газ), само бензин и само газ. Няма "празно". Празно има само при карбураторите.


Пет Фев 01, 2008 12:36 pm
UNREAD_POST 
sok1 написа:
Честно казано това съм го виждал само при обикновена газова, монтирана на моно или пълен инжекцион. Режимите са автоматичен (палиш задължително на бензин и минаваш после на газ), само бензин и само газ. Няма "празно". Празно има само при карбураторите.


ами аз на карбураторна кола съм виждал такова копче с празно .. честно казано не съм се замислял че при инжекционите не трябва "празно" а и не му разбирам много Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 затова питам повечко :)
(моето ТИПО е моноинжекцион).. значи все пак има :- автоматично - газ - бензин ... ?

и пак да попитам това удачен вариант ли е ?... на мен ми се струва най-удобно...
друг въпрос - това свързано ли е с поставянето на допълнителни джаджи , които ще оскъпят
цялата система ?... абе с 2 думи .. какво препоръчвате :D


Пет Фев 01, 2008 12:46 pm
UNREAD_POST 
"Празното' се използва, както казах, само при карборатори. Там ръчно сменяш горивото. И когато минаваш от бенз на газ, минаваш в положение "празно" (клапаните и на газ и на без са затворени) за да се изразходва бензина в поплавковата камера на карбуратора. Когато свърши този бенз и колата "придърпа" превключваш на газ. Иначе ако от бенз минеш директно на газ в един момент ще се подават (докато свърши бенза в камерата) и двата вида гориво. И колата ще бъде скоропостижно удавена. :cool:

Дали твоята газова има такива режими не мога да ти кажа. Зависи от ключа дали разполага с тази опция.


Пет Фев 01, 2008 12:56 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 80 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg