Дата и час: Пон Сеп 16, 2019 1:17 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 41 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Да газифицирам ли Браво-то? 
Автор Съобщение
UNREAD_POST 
sok1 написа:

Не е задължително филтърът да се сменя на 5000 км. М/у смените (на 10000 км) просто трябва редовно (на 3-4000 км) филтърът да се издухва с компресор, да се изтупва или да се изпира.


Това може да важи и да помага, ама ако караш само на бензин, при каране на газ бая ще ти се вдигне разхода дори и с подобни интервенции ако го караш 10 000 км въздушния без да го смениш.


Нед Дек 16, 2007 11:20 pm
UNREAD_POST 
Paparac написа:
sok1 написа:

Не е задължително филтърът да се сменя на 5000 км. М/у смените (на 10000 км) просто трябва редовно (на 3-4000 км) филтърът да се издухва с компресор, да се изтупва или да се изпира.


Това може да важи и да помага, ама ако караш само на бензин, при каране на газ бая ще ти се вдигне разхода дори и с подобни интервенции ако го караш 10 000 км въздушния без да го смениш.


Изхождайки от собствения си опит, разхода се вдига незначително - в най-лошия случай до литър.


Нед Дек 16, 2007 11:33 pm
UNREAD_POST 
sok1 написа:
Изхождайки от собствения си опит, разхода се вдига незначително - в най-лошия случай до литър.


При мен разходът се вдига с 2 литра ако не сменя филтъра след 5000 км. Дори и 1/100 да е преразхода, както е при теб, за следващите 5000 км докато стигнеш заветните 10 000 смятай колко ще дадеш отгоре - за 5000 км са си точно 50 литра при преразход 1/100, а 50 умножено по 1.12 са 56 лв., а един филтър струва двойно, че и тройно по-малко в зависимост от марката му. Говоря за цената на филтър на Типо 1.6 двувалка.


Пон Дек 17, 2007 12:00 am
UNREAD_POST 
Paparac написа:
При мен разходът се вдига с 2 литра ако не сменя филтъра след 5000 км. Дори и 1/100 да е преразхода, както е при теб, за следващите 5000 км докато стигнеш заветните 10 000 смятай колко ще дадеш отгоре - за 5000 км са си точно 50 литра при преразход 1/100, а 50 умножено по 1.12 са 56 лв., а един филтър струва двойно, че и тройно по-малко в зависимост от марката му. Говоря за цената на филтър на Типо 1.6 двувалка.


Казваш, че ако не го сменяш на 5000 км ти се вдига разхода. Най-вероятно е така. Но пробвай по моя метод - с "рециклирането" - в рамките на 10000 км го изпирай на всеки 3 000 км. И ще видиш че почти няма разлика в разхода за тези 10000 км.


Пон Дек 17, 2007 12:11 am
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 9:38 pm
Мнения: 378
Местоположение: Варна Приморски
UNREAD_POST 
Koлега ще поясниш ли как се пере филтър и с какво ,че ме заинтригува.Все по-трудно намирам за моята кола ,а и струва 8 лева

_________________
Fiat tipo 1.6mi


Пон Дек 24, 2007 11:29 am
Профил
UNREAD_POST 
plambi написа:
Koлега ще поясниш ли как се пере филтър и с какво ,че ме заинтригува.Все по-трудно намирам за моята кола ,а и струва 8 лева


Кофа с вода, малко веро вътре (ако искаш и ароматизатор си сложи), четка с мек косъм (стават тези за боядисване) и леекинко, но не чак толкова, търкаш с четката. Преди тази операция обаче го "издухай" с каквото имаш - помпа, компресор - зада махнеш едрите частици. Накрая го закачаш на простора и готово. :cool:


Пон Дек 24, 2007 1:50 pm
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Сря Дек 19, 2007 1:41 am
Мнения: 10
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST ......
Абе хора.. Незнам какво сметки мислите но лично според мен на тези цени на горивата газта си завлужава. Мога да дам пример с моето Браво.

Колата е 1.6l 16V . Карам е от началот на Август 2007г. Първия месец бях на бензин после сложих газова уредба с компоненти на Ловато , която ми струваше 600 лева. Оттогава до днес съм минал 16000км. Проста аритметика : 8л. бенз. на 100км. за 1000км. прави 80л. за 10хил км. прави 800л. за 16хил км. прави 1280 литра по 2 лева ( грубо ) прави 2560 лева ( за има няма половин година ! )

На газ слагам ги 10 литра да са на 100км. за 16 хил км. това са 1600 литра по 1.09 лева ( средно защото малко скачам малко пада та средно ) това прави 1744 лева. Разликата ми е 816 лева .
Вярно е че карам доста и че до края на 2008 ще мина към 35000км. ама какво да се прави, пък и незнам какво да искам повече от това :)

Мога да дам два бързи примера ( защото понякога тази кола ме уудва с разхода си )

1. Отиваме на концерт с Солун. На кулата пълня бутилката от Лукойл . Бутилката ми е 25 литра с подлавък така че на 20-22л. изключва. Питам газаджията на колко км. е Солун от кулата онзи ми казва 120км. Отива до там, минава концерта , загубвам се в града ( 20км. градско за загубването ) и се връщам. На същата станция на Кулата заредих пак за 22 лева. т.е. съм билна финала почти! :) ( това за загубването е друга изстория :) )

2. Тръгвам от Балчик ( поразходих се да видя как е там хавата за една вечер ) Балчик>Варна>Бургас>Стара Загора> Пловдив > Пазарджик. Сами смятайте колко е пътя. Разход в пари 50 лева. ( само за инфо Бургас>Пловдив е едно зареждане на бутилката )

И трето последно че станах банален днес ходих да пия кафе и да се разскарам до Благоевград. Значи заредих в Сф. отидох до там мотах се прибрах се и имам сега за около още 30км. газ
Хайде че много се записах :D 8)


Съб Яну 19, 2008 11:39 pm
Профил
UNREAD_POST 
Темата я слагам временно за ВАЖНА. :cool:


Чет Фев 14, 2008 12:49 am
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 25, 2007 9:30 am
Мнения: 80
UNREAD_POST 
За сега аз лично намирам само ползи от преминаването на газ или слагането на газова уребда. Първоначалната инвестиция от около 450 лв. аз вече за по малко от месец почти съм я избил. За съжаление слагайки газова уредба не започнах да давам по-малко пари за гориво ами просто започнах да се возя повече. С обикновенна АГУ съм и разхода на безнин и на газ сувсем малко мисе различава - 1-1,5 литра.
Сметнато просто означава:
на месец преди давах 190-200 лв. за гориво, което в около 750 изминати километри в градски условия. Сега при положение, че изминавам толкова километри т.е. пробега ми остава един и същ разхода като лева за газ става 105-106 лв. Което си е почти 50 %. Мисля, че всеки който ползва колата си повече от 2 дни в седмицата си заслужава да направи това упражнение защото грубо месечните му разходи за гориво ще паднат на половина.

_________________
FIAT BRAVO 1.4 12V, 1997 г.


Чет Фев 21, 2008 5:33 pm
Профил
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Сря Окт 10, 2007 12:16 pm
Мнения: 259
Местоположение: Плевен
UNREAD_POST 
Здравейте колеги.Ще споделя моето лично мнение.Винаги съм смятъл че на първо място е майсторът който ще сложи газовата, да си разбира от работата.В противен случай смо проблеми можеш да имаш.Най-добре е да имаш отзиви че майсторът е добър от колеги с кола и двигател като твоят.Има полза от газовата ако навърташ километри.Това е само мое мнение.

_________________
FIAT Marea 1,8/16v '96 HLX
Български газов инжекцион - Бардолини


Пон Фев 25, 2008 11:18 am
Профил
UNREAD_POST 
Ей на това му викам аз ясни, точни и изчерпателни отговори!!! Няма какво да питам вече, открих си всичката нужна инфо!


Пон Фев 25, 2008 12:38 pm
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 28, 2008 1:22 pm
Мнения: 4
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
UNREAD_POST 
А понеже съм нов,бихте ли обяснили и кой е най-удобният двигател на Бравото за газифициране ?
Защото аз си мисля,че всчки които вземахте участие до сега в темата малко пренебрегвате 1.8 и 2.0 двигателчетата (поради сложните изчисления които изредихте Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 ) .
А и задължително ли е да е моно,защото съм чувал,че пълните инжекциони гонят 1500 лв. :shock:


Пет Мар 28, 2008 1:27 pm
Профил
UNREAD_POST 
buldog написа:
А понеже съм нов,бихте ли обяснили и кой е най-удобният двигател на Бравото за газифициране ?
Защото аз си мисля,че всчки които вземахте участие до сега в темата малко пренебрегвате 1.8 и 2.0 двигателчетата (поради сложните изчисления които изредихте Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 ) .
А и задължително ли е да е моно,защото съм чувал,че пълните инжекциони гонят 1500 лв. :shock:


Добре дошъл във форума!
Мисля, че няма проблем да се сложи газ на 1,8 и на 2,0. Не е задължително да е моно, зада се сложи обикновена газова. Проблемът идва, когато се появи ел. проблем по запалването - свещи, кабели, бубина/и. В този случай, ако си с обикновена газова се получава детонация във всмукателния колектор или т.нар. гърмеж. Ако си с пластмасови колектори е задължително да се сложи газов инжекцион, защото този гърмеж може да предизвика доста поражения. При газовите инжекциони няма такива гърмежи.
Всеки сам си решава какво да сложи. Има доста по темата. :cool:

Едит: Малко ми странно нещо: хората, каращи Фиат с 2.0 двигател, търсят мощност и дрогиращо преживяване от тягата, а не някаква икономия от газова уредба.


Пет Мар 28, 2008 6:42 pm
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 28, 2008 1:22 pm
Мнения: 4
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
UNREAD_POST 
М дам,ама отъде мога даразбера каква точно уредба ми трябва...така де хора като мен,неразбиращи от тез неща колектори и темподобни чаркалъци кво да правят.Интересувам се защот искам да купувам браво но не нам какво да търся.Извинявам се за спама във форума.. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Примерно ако не е моно,тези уредби от по 400-500 лева мога ли да си ги сложа и ще си имам ли много ядове.Щото нищо не ми говорят тея компютри,ламда помпи глупости... Yellow_Flash_Colorz_PDT_07


Пет Мар 28, 2008 6:52 pm
Профил
UNREAD_POST 
Разгледай това: http://www.svvsystems.com/p2.php?cat=3


Пет Мар 28, 2008 8:59 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 41 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg