Дата и час: Чет Мар 28, 2024 4:30 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Блок за електронно управление на АГУ - OMWL 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Вто Мар 29, 2005 9:53 am
Мнения: 155
Местоположение: Велико Търново
UNREAD_POST Блок за електронно управление на АГУ - OMWL
Здравейте газаджии! Моят фиат Темпра 1.8 i.e. е пълна инжекция и е с монтиран газов изпарител StarGaz и електронен блок за управление OMWL- с ламбда контрол и атоматично регулиране на голичеството газ с два стъпкови мотора. От известно време нещо ми се развали електрониката за управление на стъпковите мотори и аз ги замених с винт за ръчно регулиране на газта. Чувал ли е някой за подобен вид електроника / с два мотора разположени един срещу друг/ и от къде може да се намери. Ако някой се сеща за евентуална повреда, която да е отстранима, нека да сподели. Ламбда сондата подава информация до електронния блок, но от там нещо се губи. моторчетата получават някакъв сигнал но не се задействат.Моторчетата работят, но не получават добър сигнал.

_________________
Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F


Последна промяна Petko на Сря Авг 10, 2005 5:30 pm, променена общо 1 път



Сря Авг 10, 2005 2:22 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Вто Мар 29, 2005 9:53 am
Мнения: 155
Местоположение: Велико Търново
UNREAD_POST 
Допълнение - стъпковите моторчета не са перпендикулярно, а едно срещу друго.

_________________
Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F


Сря Авг 10, 2005 2:24 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Вто Мар 29, 2005 9:53 am
Мнения: 155
Местоположение: Велико Търново
UNREAD_POST 
п.с. - моторчетата работят, но сигнала към тях не е читав. Проблема може да се установи, ако някъде разполагат с съответния софтуер за диагностика. Засега обаче всички вдигат рамене- не са виждали подобна електроника.

Опитай да използваш бутона "Промени" - тук не се борим за брой постове ;)
Zaphod

_________________
Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F


Сря Авг 10, 2005 2:36 pm
Профил
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 02, 2005 7:52 pm
Мнения: 431
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST 
добре де, а майсторите които са ти монтирали газовата уредба??

_________________
Fiat Bravo GT
Изображение


Сря Авг 10, 2005 2:39 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Вто Мар 29, 2005 9:53 am
Мнения: 155
Местоположение: Велико Търново
UNREAD_POST 
Така си идва от Италия-2004 г.

_________________
Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F


Сря Авг 10, 2005 2:40 pm
Профил
UNREAD_POST Re: Блок за електронно управление на АГУ - OMWL
Petko написа:
Ламбда сондата подава информация до електронния блок, но от там нещо се губи. моторчетата получават някакъв сигнал но не се задействат.


А самата ламбда дали ти е наред - може от нея да са проблемите - ако ти подава гршна информация или изобщо не подава...
На бензин как си?


Сря Авг 10, 2005 5:29 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Вто Мар 29, 2005 9:53 am
Мнения: 155
Местоположение: Велико Търново
UNREAD_POST Re: Блок за електронно управление на АГУ - OMWL
Ламбда сондата е наред. Закачаха я на компютър - работи нормално. На бензин е добре. ECU то не отчита грешки.

_________________
Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F


Последна промяна Petko на Вто Авг 23, 2005 8:52 am, променена общо 1 път



Сря Авг 10, 2005 5:37 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Вто Мар 29, 2005 9:53 am
Мнения: 155
Местоположение: Велико Търново
UNREAD_POST 
Има ли някой газова уредба/независимо какъв модел/ с 2 стъпкови мотора - един срещу друг. Единия задвижва голям/дебел/ клапан, които може да запуши целия отвор, а другия-малък /тънък/, който влиза в отвор в големия. Ако знае някой, какъв е принципа на действие, кога се задвижва големия клапан и кога малкия, моля да сподели. Според мен големия клапан определя някякво средно положение и количества газ, което да се пропуска, а малкия варира допълнително в зависимост от натоварването в определения диапазон.

_________________
Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F


Чет Авг 18, 2005 9:06 am
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg