Дата и час: Чет Апр 18, 2024 10:07 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 
Газов инжекцион за ФИАТ СТИЛО, моля за помощ? 
Автор Съобщение
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пет Окт 26, 2007 9:42 am
Мнения: 6
Местоположение: София 04 Оборище
UNREAD_POST Газов инжекцион за ФИАТ СТИЛО, моля за помощ?
izviniavam se, che ne pisha na kirelica, no kompiutara mi niama.


Moje li niakoi da mi preporacha serviz (v Sofia) kadeto mogat da montirat gazov injekcion na Stilo. Ne iskam da se vrashtam prez edna sedmica v serviza za donastroivane, a tarsia miasto kadeto (dori i da e malko po-skapo) shte napraviat kolata na 6 ot raz.

Kakva marka gazova uredba bihte mi preporachali? ima li niakoi sas Stilo vav foruma, koito da kara na gaz i kakvi sa mu vpechetleniata?

Blagodaria za informaciata.


Последна промяна bigi на Пет Окт 26, 2007 6:44 pm, променена общо 1 път



Пет Окт 26, 2007 3:48 pm
Профил
UNREAD_POST 
Компютърът ти може да не разполага, но форумът си има собствен кирилизатор - нарича се KREDOR. И за чий ти е да слагаш инжекцион на Стилото. Еле пък в България....да не говорим, че не могат да ти го донастроят "на шест от раз".


Пет Окт 26, 2007 4:58 pm
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пет Окт 26, 2007 9:42 am
Мнения: 6
Местоположение: София 04 Оборище
UNREAD_POST 
С кирилицата се разбрахме :)

какъв е проблема с инжекциона на Стило? Наистина ли няма никакъв сервиз в БГ където могат да го направят това?


Пет Окт 26, 2007 6:37 pm
Профил
UNREAD_POST 
:mrgreen: а какво пречи да ти сложат газовия инжекцион тук и после да ти правят донастройките навън ако се налагат такива :mrgreen: и още нещо,за коя държава говориш и каква е цената на газта там :?:


Пет Окт 26, 2007 7:17 pm
UNREAD_POST 
bigi написа:
С кирилицата се разбрахме :)

какъв е проблема с инжекциона на Стило? Наистина ли няма никакъв сервиз в БГ където могат да го направят това?


Не съм казал, че има проблем с инжекциона, а и има много сервизи, където могат да ти го монтират качествено. А колегата е прав, че донастройките могат да ти ги направят и навън впоследствие.


Пет Окт 26, 2007 7:20 pm
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пет Окт 26, 2007 9:42 am
Мнения: 6
Местоположение: София 04 Оборище
UNREAD_POST 
добре де, но все пак...някой конкретен сервиз кадето слагат такива уредби.


Става дума за Германия, бензина е на 1,40 Евро а газта на 0,6....монтаж на газова тук струва 2500 Евро!!!


Пет Окт 26, 2007 7:24 pm
Профил
UNREAD_POST 
Я виж тук:

http://www.bulavtoservis.com/


Пет Окт 26, 2007 7:34 pm
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Пет Дек 01, 2006 6:42 pm
Мнения: 270
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
Аз съм с БРЦ.Сложиха я в Дружба.Не съм имал проблеми и донастройки.Всичко си е наред.За 5-цилиндров е 2000лв,за 4-цилиндров е 1800лв.

_________________
FIAT PUNTO JTD LANCIA CAPA 200020V


Съб Окт 27, 2007 11:12 am
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пет Окт 26, 2007 9:42 am
Мнения: 6
Местоположение: София 04 Оборище
UNREAD_POST 
В кой сервиз в Дружба? Бутилката на на мястото на резервната гума ли е?


Съб Окт 27, 2007 11:15 am
Профил
UNREAD_POST 
bigi написа:
В кой сервиз в Дружба? Бутилката на на мястото на резервната гума ли е?


Това, което ти посочих като линк, не върши ли работа?


Нед Окт 28, 2007 3:11 am
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пет Окт 26, 2007 9:42 am
Мнения: 6
Местоположение: София 04 Оборище
UNREAD_POST 
Линка го разгледах. Ти бил ли си в този сервиз да ти слагат / поправят газовата?


Нед Окт 28, 2007 9:55 am
Профил
UNREAD_POST 
Лично аз - не. Но ми изглеждат сериозни, не са някоя малка фирмичка от гаражен тип, макар че понякога точно в такива фирмички правят чудеса.


Нед Окт 28, 2007 5:31 pm
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пет Окт 26, 2007 9:42 am
Мнения: 6
Местоположение: София 04 Оборище
UNREAD_POST 
Преди около месец сложих газов инжекцион на Стилото в БРЦ в Дружба и искам да споделя впечетленята си.

Уредбата:

Вече 5000КМ няма никакви проблеми. Разхода е около 7 извънградско (130-140км/час) и около 9-10 градско. (повече към 10 :)) Колата изненадващо се движи повече на газ отколкото на бензин, но въпреки това 200км?час стига само по наклон надолу:)


Монтажа:

Ония пичове в Дружба си оставиха ръцете. Инжекторите бяха монтирани на пряко на мотора в левия му край. Разстоянието до 1ви цилиндър беше над 35 см и съответно мъркучите от инжекторите до колектора бяха също над 35см. Колата гаснеше чат-пат на свободен ход, а в гаража на задна не можех да влезна изобщо. На задна не можеше да се минат и 2 метра без да загасне колата. На светофар трябваше да вдигам до над 2500 оборота преди да отпусна съединителя за да не загасне и при превключването между бензин и газ гаснеше винаги. Добре, че кабелите от БРЦ са с триконекторни вразки повечето. Всичко, което не се "щрака" е омотано, а не запоено. Плюса е взет от единия бушон, като кабела само е омотан около бушончето, както беше на Зазката, която карах по-рано:) А превключвателя не бяха намерили къде да го сложат, затова беше в жабката и ме чакаше да го монтирам.
На следващия ден след монтажа, ходих да се оплача и се оказа, че са ми сложили софтуер, който не е за монтираните инжектори. Препрограмирането не реши гореописаните проблеми....само киснах 4 часа в сервиза. Накрая Жоро (шефа там) ми каза, че проблема са дългите маркучи, обаче няма кой да ми ги оправи сега, та да ги скася сам. Това след като предишниа ден сам оставил 2000++ лева там!


Направи си сам:

Първия weekend отворих капака да видя какво може да направя сам. Инжекторите не пасваха под пластмасата над цилиндрите. Без много подходящи инструменти, изрязах долната част на тази пластмаса и с планката, която в Дружба бяха изрязали, закрепих инжекторите точно над 2ри и 3ти цилиндър. Така успях да скъся мъркучите до около 12см. Да не говорим, колко по-подредено изглежда като отвори човек капака на мотора, защото всичко е каширано под пластмасата. И това всичко за около стана за около 2 часа, без подходящи инстументи и без опит. Демек в сервиза нямаше да им отнеме повече от 30 мин. Сега не гасне на заден ход и като потеглям на светофар, мога да подавам нормално газ и да пускам съединителя на 1500 оборота. Проблема с гасненето при превключването между бензин и газ още е налице. Единствената възможност е да дам газ когато чуя, че иска да прехвърля или ако колата е в движение и на скорост. Имам чувството, че уредбата превключва всицхки цилиндри едновременно, а не през няколко секунди както трябва да е. Бих се радвал ако някой може да ми каже как да подкарам софтуера на БРЦ без тапа...
Копчето ми отне малко повече време. Успях да го натикам при копчето за климатика и стана като заводско...почти:)


Заключение:

БРЦ може и да са много добри уредби, ама трябва да има и кой да ти я монтира. Смятам, че не е правилно да даваш 2 бинки и след това да трябва да се занимаваш сам още цифра часове за да дооправиш бъкиите след "майсторите". Демек ви съветвам да не си слагате газова в БРЦ в Дружба...


Нед Дек 30, 2007 7:38 pm
Профил
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Пет Дек 01, 2006 6:42 pm
Мнения: 270
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
Колега,в общи линии си прав за нашите майстори.Но ако се разтърсиш по сервизите,дори и по-скъпите,едва ли ще намериш нещо по-добро като изпълнение.Това не е Жигула да бутнат маркуча с газта в карбуратора и карай.Нямаме специалисти,никой не чете книжки и т.н.И при моята кола монтажа не е върха на сладоледа,но не съм имал проблеми вече 22000км.Само сипвам и карам.Градско 14-16,извънградско 10-11.Електронния блок е сложен върху въздушния филтър и като го сменям,разглабям всичко.Ключето го бяхя сложили така че да си го подритвам като се качвам в колата.Пробих кората под волана и го слажих много читаво и прибрано.Моите маркучи са доста дълги,но нямам чак 35см.Колата върви и с 800оборота,без да придърпва и гасне.При превключване от бензин на газ прехвърля един по един цилиндрите и не се усеща независимо от режима на работа на двигателя.Просто у нас никога не можеш да разчиташ на ПОСТОЯННО качество.Да цитирам един автожурналист-"Тревогите на вечно неразбраната славянска душа могат да ви струват скъпо в инженерен план".И все пак-честито.Ще останеш доволен от разхода и удобството.Карал съм и с обикновена газова,това е значително по-добро.Във всяко едно отношение.

_________________
FIAT PUNTO JTD LANCIA CAPA 200020V


Нед Дек 30, 2007 9:28 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg