|
|
Дата и час: Нед Апр 28, 2024 3:17 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Питане за АГУ? Обслужване, сервиз?
Автор |
Съобщение |
Humppa
Кара кола
Регистриран на: Чет Май 05, 2005 8:54 am Мнения: 266 Местоположение: Белене
|
Питане за АГУ? Обслужване, сервиз?
Къде из БГ има наичтина ЧИТАВИ сервизи за АГУ. Сервизи в които хората наистина си разбират от работата?
_________________ FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103hp
KAWASAKI ZL600B Eliminator 600cc 16v 61hp
-----------------------------------------------------
Хора, не газете животните с колите си по пътищата!
|
Пет Окт 26, 2007 12:33 pm |
|
|
Paparac
|
Е ако ти кажем сервиз в Бургас, там ли ще отидеш? Кажи първо какъв е проблемът?
|
Пет Окт 26, 2007 4:56 pm |
|
|
Humppa
Кара кола
Регистриран на: Чет Май 05, 2005 8:54 am Мнения: 266 Местоположение: Белене
|
За Бургас няма проблеми, има при кого да отида там
Проблемът е, че от както съм купил колата не съм ходил на 'газов' сервиз за нищо, нищо не е пипано по АГУ-то. Вече съм навъртял повече от 53 000 километра. Сега, в това състояние на колата, на газ не може да държи ниски обороти, на кръстовище като намаля/спра, изключа от скорост и не форсирам - веднага гасне. На бензин го няма това. Когато е студена, респективно е на смукач, това гаснене го няма.
Когато е на бензин при спиране на кръстовище и изключване от скорост оборотите падат до 600-700 но веднага се стабилизират и няма проблеми. Но на бензин когато е, при бързо ускорение се усеща едно 'замисляне' преди да ускори, това замисляне най-ясно се усеща на 2-ра предавка.
П.П. Колата (от подписа - ФИАТ Браво 1.6 16 клапана, 103 к.с., 1997 г., клима) е внесена от Италия с 'фабрично' според авто-джамбазина АГУ, което е марка Landi-Renzo. АГУ-то е с ламбда-емулатор, т.е. има си ЕКУ.
П.П.2. Ходил съм тук-там да питам разни 'майстори' на АГУ-та, но те като видят какво има под капака и категорично октазват да се занимават с негп :(
П.П.3. Като влезна в града и по принуда цъквам превключвателя на безнин...
_________________ FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103hp
KAWASAKI ZL600B Eliminator 600cc 16v 61hp
-----------------------------------------------------
Хора, не газете животните с колите си по пътищата!
|
Пет Окт 26, 2007 10:13 pm |
|
|
Paparac
|
Отиди някъде на газанализ да ти оправят настройките и да ти изчистят изпарителя. Второто би трябвало да можеш и сам да направиш. Има една врътка отдолу, която като се отвърти бая гадости изтичат.
|
Пет Окт 26, 2007 10:20 pm |
|
|
bbw
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 11:18 pm Мнения: 62 Местоположение: Варна 04 Варненчик
|
Humppa написа: За Бургас няма проблеми, има при кого да отида там Проблемът е, че от както съм купил колата не съм ходил на 'газов' сервиз за нищо, нищо не е пипано по АГУ-то. Вече съм навъртял повече от 53 000 километра. Сега, в това състояние на колата, на газ не може да държи ниски обороти, на кръстовище като намаля/спра, изключа от скорост и не форсирам - веднага гасне. На бензин го няма това. Когато е студена, респективно е на смукач, това гаснене го няма. Когато е на бензин при спиране на кръстовище и изключване от скорост оборотите падат до 600-700 но веднага се стабилизират и няма проблеми. Но на бензин когато е, при бързо ускорение се усеща едно 'замисляне' преди да ускори, това замисляне най-ясно се усеща на 2-ра предавка. П.П. Колата (от подписа - ФИАТ Браво 1.6 16 клапана, 103 к.с., 1997 г., клима) е внесена от Италия с 'фабрично' според авто-джамбазина АГУ, което е марка Landi-Renzo. АГУ-то е с ламбда-емулатор, т.е. има си ЕКУ. П.П.2. Ходил съм тук-там да питам разни 'майстори' на АГУ-та, но те като видят какво има под капака и категорично октазват да се занимават с негп :( П.П.3. Като влезна в града и по принуда цъквам превключвателя на безнин...
Едва ли ще ти помогна много, но аз имам марея 1.6 16v същия двигател и същото газово (14-16/100 разход). доста обикалях и разпитвах докато се реша да оставя някой да я пипа. Отвориха ми изпарителя и вътре беше ужасно. пълен беше с боклуци от скапаната газ, която зареждаме (без разлика от бензиностанцията). Подмениха мембрани, уплътнения маркучи, почистиха стъпковия мотор и плочката. Дотук всичко добре ама катоя подкарах започна да "забива" и да гасне на кръстовищата. видях се в чудо и хайде пак на майстора. "Понастрои" я отвори стъпковия мотор който е на бензина (при мен са два - на бензин и на газ) и почсти и него.Сега държи обороти и не газне, но пак забива особенно на втора. Посъветва ме да отворя дросела където се хваща жилото на газта и да го почистя от нагара. Не бързам да ти го препоръчвам защото още съм скептично настроен. Все пак чувам че в ямбол има представителство на ренцо-ланди
(Таньо Видев
Газови системи и инсталации.
адрес: 8600 Ямбол, ул. Пирин No.2, тел.: +359 46 664386, факс: +359 46 664396)
били добри поразпитай за тях. Аз лично смятам да отида при тях ако този майстора не ми я направи. засега разхода ми не е мръднал 10 литра - 60 км.
ще покарам още малко и ако не се оправи пак отначало.
Късмет особенно с "МАЙСТУРИТЕ"
|
Чет Ное 01, 2007 11:25 pm |
|
|
ilia_trend
Регистриран на: Нед Ное 18, 2007 2:17 pm Мнения: 2 Местоположение: Пазарджик
|
каде има свестен сервиз за метн в Пловдив?
|
Сря Дек 05, 2007 10:33 pm |
|
|
docenta
Кара кола
Регистриран на: Сря Окт 10, 2007 12:16 pm Мнения: 259 Местоположение: Плевен
|
За изминатите 55 000 км. трябва да се сменят поне платната.Мисля че няма да се мине само с отвиване на болта под изпаритела.
|
Чет Дек 06, 2007 9:10 am |
|
|
pakumba
Фиат идол
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm Мнения: 1330 Местоположение: София/Добрич
|
нали знаеш, защо на вълка му е дебел врата?свали изпарителя, или го смени целия ако ти се дават пари или си купи мембрани, но италиански/уж/, българските поне при мен 2 комплекта и 2-та имаха по 1 дефектна мембрана. сменят се лесно, за 30 мин си ги сменил. щом си с ламбда контрол нямаш и настройка на газта. освен ако не ти е заминала ламбдата де, но това няма да го коментирам понеже няма никакво инфо по въпроса. ако тя е ок, с направата на горното ще ти изчезнат проблемите
_________________ Fiat Temprs'91 1,6 mono
|
Чет Дек 06, 2007 11:02 pm |
|
|
qnisZ
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Яну 21, 2007 11:12 pm Мнения: 145 Местоположение: Пазарджик Област
|
Humppa написа: За Бургас няма проблеми, има при кого да отида там Проблемът е, че от както съм купил колата не съм ходил на 'газов' сервиз за нищо, нищо не е пипано по АГУ-то. Вече съм навъртял повече от 53 000 километра. Сега, в това състояние на колата, на газ не може да държи ниски обороти, на кръстовище като намаля/спра, изключа от скорост и не форсирам - веднага гасне. На бензин го няма това. Когато е студена, респективно е на смукач, това гаснене го няма. Когато е на бензин при спиране на кръстовище и изключване от скорост оборотите падат до 600-700 но веднага се стабилизират и няма проблеми. Но на бензин когато е, при бързо ускорение се усеща едно 'замисляне' преди да ускори, това замисляне най-ясно се усеща на 2-ра предавка. П.П. Колата (от подписа - ФИАТ Браво 1.6 16 клапана, 103 к.с., 1997 г., клима) е внесена от Италия с 'фабрично' според авто-джамбазина АГУ, което е марка Landi-Renzo. АГУ-то е с ламбда-емулатор, т.е. има си ЕКУ. П.П.2. Ходил съм тук-там да питам разни 'майстори' на АГУ-та, но те като видят какво има под капака и категорично октазват да се занимават с негп :( П.П.3. Като влезна в града и по принуда цъквам превключвателя на безнин...
Това с ЛАНДИ РЕНЦО става и при мен.
|
Пет Дек 07, 2007 12:01 am |
|
|
ФЕРАРИСТ
Кара кола
Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 4:40 pm Мнения: 290 Местоположение: Стара Загора, София
|
bbw написа: но аз имам марея 1.6 16v същия двигател и същото газово (14-16/100 разход).
Колега аз съм с същия двг, с инж. Бардолини, и след като монтирах спортен филт. и поорязах аспуха смъкнах разхода си на 8(100 газ и мисля че това е много добре......това 14-16 много ми се вижда бре????
|
Сря Дек 12, 2007 7:42 pm |
|
|
easylife
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Сеп 07, 2007 4:19 pm Мнения: 145 Местоположение: София 03 Възраждане
|
Препоръчвам да не бързате със смяна на мембрани при почистване на изпарител. Аз като ходих да ми ги сменят - сега ми гасне на празен ход. Много ме е яд. Фалшименто са.
_________________ Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
|
Сря Яну 02, 2008 4:20 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|