Дата и час: Чет Апр 18, 2024 11:55 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
Питане за АГУ? Обслужване, сервиз? 
Автор Съобщение
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Чет Май 05, 2005 8:54 am
Мнения: 266
Местоположение: Белене
UNREAD_POST Питане за АГУ? Обслужване, сервиз?
Къде из БГ има наичтина ЧИТАВИ сервизи за АГУ. Сервизи в които хората наистина си разбират от работата?

_________________
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103hp
KAWASAKI ZL600B Eliminator 600cc 16v 61hp
-----------------------------------------------------
Хора, не газете животните с колите си по пътищата!


Пет Окт 26, 2007 12:33 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
Е ако ти кажем сервиз в Бургас, там ли ще отидеш? Кажи първо какъв е проблемът?


Пет Окт 26, 2007 4:56 pm
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Чет Май 05, 2005 8:54 am
Мнения: 266
Местоположение: Белене
UNREAD_POST 
За Бургас няма проблеми, има при кого да отида там :)

Проблемът е, че от както съм купил колата не съм ходил на 'газов' сервиз за нищо, нищо не е пипано по АГУ-то. Вече съм навъртял повече от 53 000 километра. Сега, в това състояние на колата, на газ не може да държи ниски обороти, на кръстовище като намаля/спра, изключа от скорост и не форсирам - веднага гасне. На бензин го няма това. Когато е студена, респективно е на смукач, това гаснене го няма.
Когато е на бензин при спиране на кръстовище и изключване от скорост оборотите падат до 600-700 но веднага се стабилизират и няма проблеми. Но на бензин когато е, при бързо ускорение се усеща едно 'замисляне' преди да ускори, това замисляне най-ясно се усеща на 2-ра предавка.

П.П. Колата (от подписа - ФИАТ Браво 1.6 16 клапана, 103 к.с., 1997 г., клима) е внесена от Италия с 'фабрично' според авто-джамбазина АГУ, което е марка Landi-Renzo. АГУ-то е с ламбда-емулатор, т.е. има си ЕКУ.
П.П.2. Ходил съм тук-там да питам разни 'майстори' на АГУ-та, но те като видят какво има под капака и категорично октазват да се занимават с негп :(
П.П.3. Като влезна в града и по принуда цъквам превключвателя на безнин...

_________________
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103hp
KAWASAKI ZL600B Eliminator 600cc 16v 61hp
-----------------------------------------------------
Хора, не газете животните с колите си по пътищата!


Пет Окт 26, 2007 10:13 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
Отиди някъде на газанализ да ти оправят настройките и да ти изчистят изпарителя. Второто би трябвало да можеш и сам да направиш. Има една врътка отдолу, която като се отвърти бая гадости изтичат.


Пет Окт 26, 2007 10:20 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 11:18 pm
Мнения: 62
Местоположение: Варна 04 Варненчик
UNREAD_POST 
Humppa написа:
За Бургас няма проблеми, има при кого да отида там :)

Проблемът е, че от както съм купил колата не съм ходил на 'газов' сервиз за нищо, нищо не е пипано по АГУ-то. Вече съм навъртял повече от 53 000 километра. Сега, в това състояние на колата, на газ не може да държи ниски обороти, на кръстовище като намаля/спра, изключа от скорост и не форсирам - веднага гасне. На бензин го няма това. Когато е студена, респективно е на смукач, това гаснене го няма.
Когато е на бензин при спиране на кръстовище и изключване от скорост оборотите падат до 600-700 но веднага се стабилизират и няма проблеми. Но на бензин когато е, при бързо ускорение се усеща едно 'замисляне' преди да ускори, това замисляне най-ясно се усеща на 2-ра предавка.

П.П. Колата (от подписа - ФИАТ Браво 1.6 16 клапана, 103 к.с., 1997 г., клима) е внесена от Италия с 'фабрично' според авто-джамбазина АГУ, което е марка Landi-Renzo. АГУ-то е с ламбда-емулатор, т.е. има си ЕКУ.
П.П.2. Ходил съм тук-там да питам разни 'майстори' на АГУ-та, но те като видят какво има под капака и категорично октазват да се занимават с негп :(
П.П.3. Като влезна в града и по принуда цъквам превключвателя на безнин...



Едва ли ще ти помогна много, но аз имам марея 1.6 16v същия двигател и същото газово (14-16/100 разход). доста обикалях и разпитвах докато се реша да оставя някой да я пипа. Отвориха ми изпарителя и вътре беше ужасно. пълен беше с боклуци от скапаната газ, която зареждаме (без разлика от бензиностанцията). Подмениха мембрани, уплътнения маркучи, почистиха стъпковия мотор и плочката. Дотук всичко добре ама катоя подкарах започна да "забива" и да гасне на кръстовищата. видях се в чудо и хайде пак на майстора. "Понастрои" я отвори стъпковия мотор който е на бензина (при мен са два - на бензин и на газ) и почсти и него.Сега държи обороти и не газне, но пак забива особенно на втора. Посъветва ме да отворя дросела където се хваща жилото на газта и да го почистя от нагара. Не бързам да ти го препоръчвам защото още съм скептично настроен. Все пак чувам че в ямбол има представителство на ренцо-ланди
(Таньо Видев
Газови системи и инсталации.
адрес: 8600 Ямбол, ул. Пирин No.2, тел.: +359 46 664386, факс: +359 46 664396)
били добри поразпитай за тях. Аз лично смятам да отида при тях ако този майстора не ми я направи. засега разхода ми не е мръднал 10 литра - 60 км.
ще покарам още малко и ако не се оправи пак отначало.
Късмет особенно с "МАЙСТУРИТЕ" :D


Чет Ное 01, 2007 11:25 pm
Профил

Регистриран на: Нед Ное 18, 2007 2:17 pm
Мнения: 2
Местоположение: Пазарджик
UNREAD_POST 
каде има свестен сервиз за метн в Пловдив?


Сря Дек 05, 2007 10:33 pm
Профил
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Сря Окт 10, 2007 12:16 pm
Мнения: 259
Местоположение: Плевен
UNREAD_POST 
За изминатите 55 000 км. трябва да се сменят поне платната.Мисля че няма да се мине само с отвиване на болта под изпаритела.


Чет Дек 06, 2007 9:10 am
Профил
Фиат идол
Фиат идол

Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm
Мнения: 1330
Местоположение: София/Добрич
UNREAD_POST 
нали знаеш, защо на вълка му е дебел врата?свали изпарителя, или го смени целия ако ти се дават пари или си купи мембрани, но италиански/уж/, българските поне при мен 2 комплекта и 2-та имаха по 1 дефектна мембрана. сменят се лесно, за 30 мин си ги сменил. щом си с ламбда контрол нямаш и настройка на газта. освен ако не ти е заминала ламбдата де, но това няма да го коментирам понеже няма никакво инфо по въпроса. ако тя е ок, с направата на горното ще ти изчезнат проблемите

_________________
Fiat Temprs'91 1,6 mono


Чет Дек 06, 2007 11:02 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Нед Яну 21, 2007 11:12 pm
Мнения: 145
Местоположение: Пазарджик Област
UNREAD_POST 
Humppa написа:
За Бургас няма проблеми, има при кого да отида там :)

Проблемът е, че от както съм купил колата не съм ходил на 'газов' сервиз за нищо, нищо не е пипано по АГУ-то. Вече съм навъртял повече от 53 000 километра. Сега, в това състояние на колата, на газ не може да държи ниски обороти, на кръстовище като намаля/спра, изключа от скорост и не форсирам - веднага гасне. На бензин го няма това. Когато е студена, респективно е на смукач, това гаснене го няма.
Когато е на бензин при спиране на кръстовище и изключване от скорост оборотите падат до 600-700 но веднага се стабилизират и няма проблеми. Но на бензин когато е, при бързо ускорение се усеща едно 'замисляне' преди да ускори, това замисляне най-ясно се усеща на 2-ра предавка.

П.П. Колата (от подписа - ФИАТ Браво 1.6 16 клапана, 103 к.с., 1997 г., клима) е внесена от Италия с 'фабрично' според авто-джамбазина АГУ, което е марка Landi-Renzo. АГУ-то е с ламбда-емулатор, т.е. има си ЕКУ.
П.П.2. Ходил съм тук-там да питам разни 'майстори' на АГУ-та, но те като видят какво има под капака и категорично октазват да се занимават с негп :(
П.П.3. Като влезна в града и по принуда цъквам превключвателя на безнин...

Това с ЛАНДИ РЕНЦО става и при мен.


Пет Дек 07, 2007 12:01 am
Профил
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 4:40 pm
Мнения: 290
Местоположение: Стара Загора, София
UNREAD_POST 
bbw написа:
но аз имам марея 1.6 16v същия двигател и същото газово (14-16/100 разход).

Колега аз съм с същия двг, с инж. Бардолини, и след като монтирах спортен филт. и поорязах аспуха смъкнах разхода си на 8(100 газ и мисля че това е много добре......това 14-16 много ми се вижда бре????


Сря Дек 12, 2007 7:42 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 07, 2007 4:19 pm
Мнения: 145
Местоположение: София 03 Възраждане
UNREAD_POST 
Препоръчвам да не бързате със смяна на мембрани при почистване на изпарител. Аз като ходих да ми ги сменят - сега ми гасне на празен ход. Много ме е яд. Фалшименто са.

_________________
Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98


Сря Яну 02, 2008 4:20 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg