Дата и час: Вто Апр 16, 2024 10:54 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Поставяне газова на Брава 1.4 твърдо да 
Автор Съобщение
Кара балканче
Кара балканче

Регистриран на: Пет Юни 08, 2007 9:06 am
Мнения: 42
Местоположение: Стара Загора
UNREAD_POST Поставяне газова на Брава 1.4 твърдо да
Здравейте колеги!
доста неща са изписани за газовите уредби но само 20% от тях са истина.
нека всеки пише само проблеми свъзани с личен опит а не глупости от рода на :така ми казаха!!! все пак това е форум за обмяна на опит а не поредния чат за празни приказки.

личен опит:
ОПЕЛ КАДЕТ 1.3 моноинжекцион
ФИАТ БРАВА 1.4 есХ моноинжекцион

първо не се замисляйте слагайте газ.по евтина е и е по чиста и с по високо октаново число от гадния бензин.пет години бях в Австрия горивата там нямат нищо общо с нашите в БГ е тогава що да им плащаме по 2лв бензин и да си мъчим колите с помия.твърдо съм за газ.

ОПЕЛа си го правих сам:
вакумен изпарител газов клапан тръбички за газ и газова бутилка 95 литра ловато-беше огромна но и ОПЕЛа имаше огромен багажник.

монтаж:
монтирах изпарителя въэможно най близко до карбуратора 40см по близо не стана намаше място.при всяка кола мястото е различно но наи добре е да е колкото може по близо изпарителя до карбуратора(инжекцията) а не примерно на 1метър от него но това зависи от мястото.новите коли са толково нагъкани че някой го монтират и на подкалника просто няма място или трябва да си направите шини но в сервизите не се занимават щото отнема време и не им пука за вашата кола.
на ФИАТа си направих шина която да държи изпарителя в лявата страна пред компа на колата малко над казанчето за спирачна течност(но така че да не причи ако ми се наложи да доливам спирачна течност)разстоянието на изпарителя до карбуратора(инжекцията) пак е около 35-40см.
не изпозвам даже и тетки за водните маркучи.просто режа маркуча който излиза от казанчето за отопление на купето и вкарвам единия край на маркуча в иэпарителя да влиза топлата вода а към изхода на изпарителя вкарвам другата част на маркуча.по този начин водата циркулира само в един кръг а не в два както ги правят в сервизите.И не се налага да режа двата маркуча на казанчето за отопление а само единия.Водата циркулира само в един кръг и вероятноста да стане въздушна тапа в изпаритиля и да замръзне е 0%.Така бях направил ОПЕЛа така направих и ФИАТа.
не мога да кача снимки но който иска да дойде до Ст.Загора да снима и да ги качи за да е по нагледно как действа.За монтажа на изпарителя и водните маркучи толкова.

Тръбичките за газ си ги прикарвате сами нама да пиша елементарно е.


За моноинжекцията не ползвам даже и плочки.Струват 20-30 лв и само проблеми от тях:
висок разход трябват им гарнитурки иначе не уплътнават и засмукват въздух на бензин когото се кара намалят сечението и пак висок разход и на бензин.Ето какво направих:

Намерих си устоичив на газ маркуч пробих дупка на пластмасата която е върху инжекцията и набутах маркуча така че да достигне до долния край на инжекциата но внимавайте за дроселовата клапа(която е под дюзата за бензин)клапата трябва да се движи свободно да не опре маркуча в нея не се престаравайте.Маркуча се свързва с изпарителя там от където излиза газта на половината на маркуча има дозатор(пластмасово кранче за регулиране на газта) а края на маркуча е набутан до дюзата на инжекцията.лесно просто и работи без проблем.Така си карах ОПЕЛЧЕТО така бръмча и с ФИАТКАТА.


Разхода на ОПЕЛа 8.8 - 9.0л на 100 извънградско до 120-130км нормално каране

Разхода на ФИАТа 9.0л на 100 при 120 км каране ще падне и още но изпарителя ми е стар 3 годишен 70 000км отдавна ги мина и даже днес издаде багажа.щте трава да сменям мембранките няма начин.кофтито е че около 1на година не го бях ползвал(понеже един левак направо ми размаза ОПЕЛЧЕТО отзад с една ТЕМПРА и 1 година събирах парички за кола......не съжалявам сега се возя на ФИАТКА вместо на КАДЕТ 88година)от стоянето явно се е скапал изпарителя още по бързо.Така че не жалете колите си те от каране не се плашат стоянето им прецаква майк.....та.Щом си сложите газ и самоооо газззззззз.
ФИАТКАТА на магистралата вчера по надолнището 190км на газ но имам преден и заден амортисъор изтекли и става уууууупс а и нашите мостове са без коментар затова спрях да цедя колицата.

Нямям никви емулатори само спирам бензиновата помпа.ОПЕЛа вървеше без проблем въпреки че компа отчеташе грешка и ми светваше лампата на таблото.Всяка седмица му откачах клемите на акумолатора и компа се чистеше от грешките.
На ФИАТа лампата на таблото не свети когото е на газ но въпреки това компа трупа грешки.И след 300км само на газ после неще на бензин тудно пали придърпва понякога въобще отказва да върви на бензин.Откачам клемата минус на акомолатора за 6-7минути и после пали на бензин сякаш е чисто нова.Което означава че на ФИАТ 1.4 есХ му трабва емулатор за ламбда или реле което да прекъсва сигнала към компа когото колата работи на газ иначе откачате клемата всеки ден.На мен ми писна и затова сега ще си търся реле да прекъсва сигнала към компа.Някой ако знае каде да си намеря реле близо до Ст.Загора хиляди благодарности да ми пише на е-меила.

Опита ми е свързан с коли моноинжекциони за пълна или механична инжекция не коментирам просто щото не съм карал такива.Просто трябва да се експериментира а не да се вярва на МАЙСТОРИИИИИ.
Надявам се да съм бил полезен с опита си и сори за дългия роман.Безаварийно каране и повече кеф с любимата кола отколкото ядове ви желая.

_________________
първо чети,после разглобявай!!!!!


Пет Юни 08, 2007 1:06 pm
Профил YIM
UNREAD_POST 
Поздравления за усилията и полезните съвети, които макар и нов във форумa, виждам, че искаш да даваш на колегите си. Не разбрах за какво ти е реле, като за минимални средства си слагаш един емулатор и приключваш с грешките, трупани от компютъра.
И...още нещо, опитвай се маааалко повече да спазваш някои правописни правила - никой не казва да внимаваш за пълен или кратък член, все пак, но "ТРАБВА" и "КАДЕ" са недопусими грешки за правописа на един млад човек.


Пет Юни 08, 2007 8:12 pm
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пет Мар 10, 2006 1:10 pm
Мнения: 18
Местоположение: Sofia
UNREAD_POST 
Ами едната ми кола е Фиат Брава 1.4 моно 12В сложих и газ миналата година малко преди нова година и съм много доволен давами около 9 градско по наште прослувути софииски задръствания:) на дълго с пълна бутилка 15литра стигам от софия до габрово почти 200км. единственият проблем който имам и не съм решил е че като вкл на бензин и колата прекъсва , подавам и газ тя глъхне но на газ е супер , ходих в сервиза и там ми изчистиха грешките от компютъра и колата си тръгна без ядове :) казахами че трябва да сложа една платка дето чисти грешките от ПЦ-то всеки път като я загася и нема да имам проблеми. Другата ми кола обаче е Ланчиа Капа скоро я взех нема седмица :) голем дзвер е :) 2.0и 5ц 20В дава ми неказе 12-13 бензин градско в софия което мисла че е добре но все пак мисля да и сложа и на нея газ но не знам газов инжекцион или обикновенна колегите ми ме обеждават да си сложа обикновенна газ и че немало да има проблеми аз си мислех че ще е по добре да сложа газов инжекцион ама той тъп е на цената на метана та не мога да реша дайте акъл


Пет Юни 22, 2007 2:18 pm
Профил
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm
Мнения: 5921
Местоположение: София 13 Надежда
UNREAD_POST 
Аз съм от тези дето никога не биха си сложили газ. Скъп ни е бензина и некачествен, но не харесвам модификациите по двигателя. Следващата кола ще е дизел.

_________________
Семейният бутик
The Family Boutique


Пет Юни 22, 2007 2:28 pm
Профил ICQ YIM
Кара балканче
Кара балканче

Регистриран на: Пет Юни 08, 2007 9:06 am
Мнения: 42
Местоположение: Стара Загора
UNREAD_POST 
ланчата е сташна машинка.миналата година пробно карах капа.но вече си бях взел бравата.ланчата е супер -комфорт седалки-кресла огромен багажник.аз съм фен на лимозините недостатък е големия данък мине ли 100 коня 100лв а на бравата е 23лв за 80 кончета.
вече година карам бравата 10 000 и врътнах(малко-обикновено навъртам по 25-28 000 на година)никакви забележки въпреки че толкова плюят 1.4 всичко опира до правелна поддръжка от първия собственик.рядко можеш да случиш на читав мотор хората имат кинти и не пазят мине ли 130 000 или 5 години вече са и изплатили лизинга и си купуват нова а старата отива при някой гаврошко от БГ и почват проблемите.тези коли се карат само със синтетика или полусинтетика и никакви наливни или евтини минирални бози.докато бях в австрия всички копеленца си наливаха наливни масла независимо какво препоръчват производителите щото е евтино 35 евро безплатна смяна на масло плюс филтър.а 1л ОМВ 15/40 е12-13 евро а за синтетика ОМВ стигат цените от 17 -26евро за литър.сами си правете сметка в БГ какви оригинални масла ни пробутват за по 15 лв на литър.

ако имаш 1200 за гаэов инж. слагай но само ако имаш кинти и въртиш повече от 25-30 000 на година иначе не си стува инвистицията.че тя колата стува 5000лв.бравата е без никакви електроники на газ вакумен изпарител и 40л бутилка карам само на газ.само сутрен паля на бензин и веднага на газ после през целия ден паля директно но газ.грешките ги чистя като откачам минуса за 10 минути един път седмично.за ланчата не знам как е с грешките пробвай с клемите кото я пусниш на газ ако си върви на безин както трябва значи действа номера ако продължи да хълца на бинзин след кото закачиш пак клемата значи не става.но първо пробвай и после се набутвай за скъпи електроники.
между другото Капата която пробвах беше с обикновена газова и набираше доста прилично.

_________________
първо чети,после разглобявай!!!!!


Вто Юни 26, 2007 2:45 pm
Профил YIM
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm
Мнения: 5921
Местоположение: София 13 Надежда
UNREAD_POST 
Kappa си се подържа като голяма кола. Не си се минал.

_________________
Семейният бутик
The Family Boutique


Вто Юни 26, 2007 2:51 pm
Профил ICQ YIM
Кара балканче
Кара балканче

Регистриран на: Пет Юни 08, 2007 9:06 am
Мнения: 42
Местоположение: Стара Загора
UNREAD_POST до колегата ферари
и аз имах мерак за дизел но нов нещо от рода на корса 1.3td-4л на 100км ама като сме беднички ко да праиииим.а за стар дизел не си и помислям.немците докато не им врътнат 200 000км не ги продават защото знаят че дизела е здрава машинка.а нашите автокъщи добре се справят с километражите.за това предпочитам бензинка на 120 000(но реални) на която ще и врътна още 170 000 с минимална подръжка отколкото печка на 200 000км.вярно здрав е дизела ама дизеловите помпи са над 500лв според колата ами ако трябва да броиш 1200-1700лв за помпа ко праим тогава.всеки сам си знае джоба.иначе и мен ме кефи дизелака.

_________________
първо чети,после разглобявай!!!!!


Вто Юни 26, 2007 3:03 pm
Профил YIM
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm
Мнения: 5921
Местоположение: София 13 Надежда
UNREAD_POST Re: до колегата ферари
bravasx написа:
и аз имах мерак за дизел но нов нещо от рода на корса 1.3td-4л на 100км ама като сме беднички ко да праиииим.а за стар дизел не си и помислям.немците докато не им врътнат 200 000км не ги продават защото знаят че дизела е здрава машинка.а нашите автокъщи добре се справят с километражите.за това предпочитам бензинка на 120 000(но реални) на която ще и врътна още 170 000 с минимална подръжка отколкото печка на 200 000км.вярно здрав е дизела ама дизеловите помпи са над 500лв според колата ами ако трябва да броиш 1200-1700лв за помпа ко праим тогава.всеки сам си знае джоба.иначе и мен ме кефи дизелака.


Новата Корса си е чист ФИАТ, дори мотора 1.3 е на ФИАТ, а по-хубаво от оригинала няма. Сори за :offtopic: Yellow_Flash_Colorz_PDT_14

_________________
Семейният бутик
The Family Boutique


Вто Юни 26, 2007 3:10 pm
Профил ICQ YIM
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg