Дата и час: Пет Апр 19, 2024 11:33 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
Монтаж газова на Brava 1.4 
Автор Съобщение
Кара велосипед
Кара велосипед

Регистриран на: Пет Апр 06, 2007 2:32 am
Мнения: 22
Местоположение: Ловеч
UNREAD_POST Монтаж газова на Brava 1.4
От скоро съм собственик на Brava 1.4 mi и искам да им сложа газова уредба сам.Доста се рових из сайта но не успях да намеря кое как и къде е монтирано.Може аз неправилно да съм търсил или друго но ви моля колеги да ми помогнете.
Пратете някоя снимчица примерно как е монтиран испарителя и газовия клапан.Ключа за превклюване газ-безин.Кава бутилка ползвате и как е най-добре да се разположи.
По принцип мислех да слагам тороидална но като се разрових днеска се оказа че най тънката която намерих е 180мм а мястото на резервната гума е с 20мм по плитко и бутилката ще стърчи на практика.Та има ли някакво друго решение на въпроса?
Интересуваме кое къде е най-удачно да бъде сложено така че после като се наложи да се прави нещо друго та да не пречи.Ако някой е имал такива неудачи да сподели.
Достатъчно технически грамотен съм не ме мързи но не ми се ще да преоткривам топлата вода дет се вика.А така мисля че ще помогнете и на други колеги.

Благодаря предварително на всички отзовали се.


Нед Май 20, 2007 9:01 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 4:18 pm
Мнения: 68
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST 
Моята също е туроид, бутилката малко надига мокета ма голяма работа.
Няколко засължителни неща, които трябва да направиш за да не береш ядове
1.Задължително трябва да си сложиш вмулатор за ламбда сондата, или реле което да изключва подаване на информация към компа когато колата работи на газ (вариянтите са алтернативни и единия изключва другия)
2.Трябва да сложишнад плочката една гарнитурка защото инжектора на моното навлиза в дифузьора на плочката и затваря прихода на вуздух към двигателя. С тази плочка се изтегля инжектора и се увеличава притока на въздух, иначе при високи обороти се повишава вакума и от там се повишава разхода на колата. (аз стигах до 20/100 градско :evil: ) . Виж ми темата в раздела, малко по-надолу


Пон Май 21, 2007 11:21 am
Профил
Кара велосипед
Кара велосипед

Регистриран на: Пет Апр 06, 2007 2:32 am
Мнения: 22
Местоположение: Ловеч
UNREAD_POST 
За гарнитурката благодаря много щото както писах по горе щеше да ми се наложи да преоткривам после топлата вода.

За електриките как да ги лъжа няма проблем просто професия.По цял ден само с такива глупости се занимавам е не по автомобили но то си е същото.За информация днеска минавайки през Севлиево се отбих в едно магазинче и от там се сдобих с ключ газ-бензин в което има вградени емулатори за сондата и дюзата.Ще ми спести много от работата.Но кажи или по точно каете колеги къде е най добре да го завра така че хем да не пречи и да не се набива на очи .Същото важи примерно и за испарителя място под капака бол но къде е най-удачното място.


Пон Май 21, 2007 11:42 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 4:18 pm
Мнения: 68
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST 
lov написа:
За гарнитурката благодаря много щото както писах по горе щеше да ми се наложи да преоткривам после топлата вода.

За електриките как да ги лъжа няма проблем просто професия.По цял ден само с такива глупости се занимавам е не по автомобили но то си е същото.За информация днеска минавайки през Севлиево се отбих в едно магазинче и от там се сдобих с ключ газ-бензин в което има вградени емулатори за сондата и дюзата.Ще ми спести много от работата.Но кажи или по точно каете колеги къде е най добре да го завра така че хем да не пречи и да не се набива на очи .Същото важи примерно и за испарителя място под капака бол но къде е най-удачното място.


Ами моето ключе е вляво от волана на капака на бушоните. А изпарителя доколкото знам трябва да е напречно на двигателя, пък където го завреш. Трябва да махнеш и една гофрирана тръба която да нагнетява принудително горещ възду при високи скорости, защото ще ти гасне колата.

Тази тръба по спомен е над предно ляво колело и флиза във въздушния филтър


Вто Май 22, 2007 9:59 am
Профил
Кара велосипед
Кара велосипед

Регистриран на: Пет Апр 06, 2007 2:32 am
Мнения: 22
Местоположение: Ловеч
UNREAD_POST 
Днеска си взех бутилка 35лит. Наистина много малко надига и мисля да махна долния мокет и да подложа нещо от рода на стиродура или нещо подобно така че да надигна дъното на багажника.А и под кечето точно където ляга гумата ми се струва че има някакви подложки които ако се махнат може и да стане по добре но като го разхвърлям ще видим.

Разпитах за гарнитурата за която писа но никой не е чувал за такава.Разглобих инжектора и наложих плочката.Наистина дюзата е много близко до нея и ще се промени сечението на проходния отвор за въздуха, а и от там цялата работа с газообразуването.Мисля даже,че и при работа на бензин ще оказва влияние.А тази гарнитура явно ще трябва да си я правя сам, така че тази която си сложил колко е дебела и от какъв материал е.

Даже и като се замислих наистина е по добре да има някаква подложка между инжектора и смукателния колектор която да го изолира термично.Така вероятноста да запича дюзата ще е по малка защото ще се намали нагряването и.Това е чисто теоретично но все пак е мисля че трябва да се прави.

Маркуча за топлия въздух тръгва от изпускателния колектор и утива в една кутия в която има клапан който се управлява електрически.Но за там мисля че първо трябва да разгадая при какви условия става превключването на м/у двете положения.Иначе махането на маркуча е лесна работа.При работа на газ наистина е за предпочитане входящия въздух да е колкото се може по студен за да има по добро пълнене.Но това ще го мислим по на татък какво да го правим дали ще е да се управлява по ел. път и ли радикално с махането и маркуча.

Заминавам да ръчкам по колата и като направя нещо ще пиша.


Вто Май 22, 2007 2:20 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 4:18 pm
Мнения: 68
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST 
lov написа:
Днеска си взех бутилка 35лит. Наистина много малко надига и мисля да махна долния мокет и да подложа нещо от рода на стиродура или нещо подобно така че да надигна дъното на багажника.А и под кечето точно където ляга гумата ми се струва че има някакви подложки които ако се махнат може и да стане по добре но като го разхвърлям ще видим.

Разпитах за гарнитурата за която писа но никой не е чувал за такава.Разглобих инжектора и наложих плочката.Наистина дюзата е много близко до нея и ще се промени сечението на проходния отвор за въздуха, а и от там цялата работа с газообразуването.Мисля даже,че и при работа на бензин ще оказва влияние.А тази гарнитура явно ще трябва да си я правя сам, така че тази която си сложил колко е дебела и от какъв материал е.

Даже и като се замислих наистина е по добре да има някаква подложка между инжектора и смукателния колектор която да го изолира термично.Така вероятноста да запича дюзата ще е по малка защото ще се намали нагряването и.Това е чисто теоретично но все пак е мисля че трябва да се прави.

Маркуча за топлия въздух тръгва от изпускателния колектор и утива в една кутия в която има клапан който се управлява електрически.Но за там мисля че първо трябва да разгадая при какви условия става превключването на м/у двете положения.Иначе махането на маркуча е лесна работа.При работа на газ наистина е за предпочитане входящия въздух да е колкото се може по студен за да има по добро пълнене.Но това ще го мислим по на татък какво да го правим дали ще е да се управлява по ел. път и ли радикално с махането и маркуча.

Заминавам да ръчкам по колата и като направя нещо ще пиша.


Отскочи до В.Търново и в МСМ газ я имат. Магазина им е на мястото на бившата автошколата във В.Търново.

20 км+5 кинта ти е масрафа, иначе ще виеш от ужас за разхода. Бих отишъл до софия газ комерс и да ти я купя и да ти я изпратя по куриер ма на мен ще ми е по голямо ракарването от Люлин до моста Чавдар в София :mrgreen:


Вто Май 22, 2007 3:31 pm
Профил
Кара велосипед
Кара велосипед

Регистриран на: Пет Апр 06, 2007 2:32 am
Мнения: 22
Местоположение: Ловеч
UNREAD_POST 
.[/quote]

Отскочи до В.Търново и в МСМ газ я имат. Магазина им е на мястото на бившата автошколата във В.Търново.

20 км+5 кинта ти е масрафа, иначе ще виеш от ужас за разхода. Бих отишъл до софия газ комерс и да ти я купя и да ти я изпратя по куриер ма на мен ще ми е по голямо ракарването от Люлин до моста Чавдар в София :mrgreen:[/quote]

Търново ми е доста далече щото съм от Ловеч.Имах ходене до Габрово и за това писах че съм си купил ключа от Севлиево.Иначе ако знаех за тази гарнитурка може би там щях да я намеря.При нас е пълна скръб с каквито и да е резервни части.Често ми се налага да си поръчвам елекронни компоненти по нета щото ми ги доставят по бързо от колкото ако си ги поръчам в някой магазин.А за цените да не говорим в повечето случаи доставка от чужбина с пошенските разходи ми излиза даже и по евтино.Та гарнитурката ще мие последната грижа щото има още доста механична работа по монтажа.
Днеска успях да сложа бутилката и това с подлагането на стиродура ще стане добре но имах само малки парчета останали ми от ремонта и не успях да го довърша.Иначе под самия мокет в гнездото на рез.гума няма какво да се маха явно съм се заблудил при първоначалния оглед.
Монтирах и чашката за пълне до гърловината на резервоара.Мястото е малко но стана много грамотно и компактно.Така затворена под капачето няма да се пълни постоянно с боклуци.
За сега само ти си се отзовал със съвети но се надявам и още някой друг да се включи и за това пиша каква съм я свършил до тук.Даже направих и някоя снимка кое как съм монтирал че да може някой такъв луд като мен като почне да прави същото да има нагледен материал.Но нека се посъберат повече и тогава ще ги пусна.


Вто Май 22, 2007 11:10 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Нед Фев 19, 2006 11:02 am
Мнения: 181
Местоположение: Кнежа
UNREAD_POST 
Колега и в Плевен я няма тази гарнитура. Аз си я правих от клингерит само че 3мм. При 5мм както казват колегите ще трябва да търся по дълги болтове.


Сря Май 23, 2007 10:59 am
Профил
Кара велосипед
Кара велосипед

Регистриран на: Пет Апр 06, 2007 2:32 am
Мнения: 22
Местоположение: Ловеч
UNREAD_POST 
iko79 написа:
Колега и в Плевен я няма тази гарнитура. Аз си я правих от клингерит само че 3мм. При 5мм както казват колегите ще трябва да търся по дълги болтове.


Днеска и аз я застъпих да я правя от гетинакс с дебелина 5мм.Разпробих отворите и утре ще я сложа.
Първо направих големия отвор на дифузьора с боркорона с тия дето пробиват гипсокартон за конзоли.След това наложих плочката и разпробих останалите отвори.Лесно стана.
Обаче като гледам май минималната дебелина която трябва да бъде е 5мм.Струва ми се че под този размер няма да се получи желания ефект.Даже ако е по дебела ще е по добре.И без това смесителната плочка нарушава нормалното пълненето на двигателя ами и инжектора като затисне от горе някакси не е добре работата.
Аз като си купих плочката тя си беше окомплектовна с болтове.Ако те са ти проблем ще ги намериш във всяка една що годе добра железария.


Чет Май 24, 2007 11:10 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg