|
|
Дата и час: Пон Май 13, 2024 1:19 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 14 мнения ] |
|
Разрешение за високия разход на газ при Фиат Браво 1.4 12 V
Автор |
Съобщение |
Beco
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 4:18 pm Мнения: 68 Местоположение: София 19 Люлин
|
Разрешение за високия разход на газ при Фиат Браво 1.4 12 V
Аз го имах същия проблем и ми се разреши срещу 40 лв с работата и центровката.
Та значи слага се една гарнитурка на смесителя. Какъв е ефекта.
Без тази плочка влиза много газ и малко въздух от което колата няма мощност защото малкото въздух не може да помогне на газта да изгори и ти я изхвърляш през ауспуха. След поставянето и се променя този дисбаланс.
Гарнитурката е 5 лв и я има в София газ комерс (под Моста Чавдар). Със сигурност я продават навсякъде.
В момента разхода ми е 9.4 (Има още какво да се желае но въздушния филтър ми е за смяна плюс ламба сонда и температурен датчик на инжекциона)
Някой друг също беше писал за подобно разрешение на този проблем и се извинявам ако съм "изплагиятствал" с цел да помогна на другите
Моля модератора да направи темата статична, защото много колеги си блъскат главата над този проблем, сигурно има поне десет теми(две от тях мои) в които няма решение а само препоръки смени си изпарителя, сложи си БРЦ и т.н.
100% гаранция за успех е само в тази плочка. Описал съм какви ли не щуротии които съм правил, но само това ми свали разхода
|
Чет Май 17, 2007 11:50 am |
|
|
Paparac
|
Дай още подробности по темата. Разходът, посочен от теб, среден ли е или в града? Заглавието ти съм го оправил аз!
|
Вто Май 22, 2007 3:34 am |
|
|
Beco
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 4:18 pm Мнения: 68 Местоположение: София 19 Люлин
|
Paparac написа: Дай още подробности по темата. Разходът, посочен от теб, среден ли е или в града? Заглавието ти съм го оправил аз!
Meерси за заглавието .
Та значи над плочката на изпарителя се слага една гарнитурка около 5 мм, защото инжектора на моното навлиза в дифузьора на плочката и затваря прихода на вуздух към двигателя. С тази плочка се изтегля инжектора и се увеличава притока на въздух, иначе при високи обороти се повишава вакума и от там се повишава разхода на колата. (аз стигах до 20/100 градско Evil or Very Mad
Гарнитурката е 5 лв., но без нея съм стигал и до 20/100 разход
|
Сря Май 23, 2007 9:29 am |
|
|
smarti
Регистриран на: Пет Мар 30, 2007 11:38 pm Мнения: 4 Местоположение: София 09 Лозенец
|
Здравейте, и аз го имам същи проблем с моята Брава 1.4 12V (купих я с газова уредба от Италия), регулираха я веднъж в БРЦ и имаше каточели някакъв резултат, но за сметка за хода на педала на гаста(трябва да подавам повече газ, а в някои ситуации не винаги можеш). Градско гори в София около 15/100, а извънградско вчера я засякох около 11/100 със скорост 120, 130 км/ч. Според мен за тоя мотор това е висок разход, някой мойе ли да ми каже къде да я закарам в София при някой, който наистина разбира, че ми писна от некадърници. За тая гагнитура от 5 мм разбрах, ще опитам с нея.
|
Вто Май 29, 2007 3:29 pm |
|
|
Beco
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 4:18 pm Мнения: 68 Местоположение: София 19 Люлин
|
smarti написа: Здравейте, и аз го имам същи проблем с моята Брава 1.4 12V (купих я с газова уредба от Италия), регулираха я веднъж в БРЦ и имаше каточели някакъв резултат, но за сметка за хода на педала на гаста(трябва да подавам повече газ, а в някои ситуации не винаги можеш). Градско гори в София около 15/100, а извънградско вчера я засякох около 11/100 със скорост 120, 130 км/ч. Според мен за тоя мотор това е висок разход, някой мойе ли да ми каже къде да я закарам в София при някой, който наистина разбира, че ми писна от некадърници. За тая гагнитура от 5 мм разбрах, ще опитам с нея.
За съжаление само некъдърници са. Малко четат няма кадри това е
|
Чет Май 31, 2007 9:44 am |
|
|
smarti
Регистриран на: Пет Мар 30, 2007 11:38 pm Мнения: 4 Местоположение: София 09 Лозенец
|
Казаха ми да си махна катализатора и ще има голяма разлика във вървенето и най-вече и в горенето на колата. Това сам го правил и на другите си коли, които съм имал и наистина върви доста повече автомобила, сега се надявам да ги усетя тия 82 конски сили наистина и колата да има по-висока динамика. Съветвам хората, които не са си махнали катализаторите на коли след 100 000 км. продег на колата да го направят!
|
Чет Юни 07, 2007 3:51 pm |
|
|
Beco
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 4:18 pm Мнения: 68 Местоположение: София 19 Люлин
|
smarti написа: Казаха ми да си махна катализатора и ще има голяма разлика във вървенето и най-вече и в горенето на колата. Това сам го правил и на другите си коли, които съм имал и наистина върви доста повече автомобила, сега се надявам да ги усетя тия 82 конски сили наистина и колата да има по-висока динамика. Съветвам хората, които не са си махнали катализаторите на коли след 100 000 км. продег на колата да го направят!
За съжаление махането на катализатора не помага много. Първото нещо което направих е точно това. Никаква разлика в разхода или в динамиката на колата. Мое лично мнение е , че задължително трябва да се сложи гарнитурката. И това не е някаква приумица. Просто го установих "емперично" за съжаление, този опит ми стува колкото един газов инжекцион
10 000 км при среден разход градско от 18-22/100 литра газ. и извънградско 12-14/100. В редки случаи без климатик и по инерция 10/100 :cry: .
Та задължително гарнитурката
|
Съб Юни 09, 2007 1:36 pm |
|
|
easylife
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Сеп 07, 2007 4:19 pm Мнения: 145 Местоположение: София 03 Възраждане
|
Какви плочки .... къде да ги сложа ... нищо не разбирам! Дайте инфо. Това важи ли за пълен газов инж? Важи ли за Пунто(предполагам не ама силно се надявам?
_________________ Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
|
Пон Яну 07, 2008 5:49 pm |
|
|
Beco
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 4:18 pm Мнения: 68 Местоположение: София 19 Люлин
|
easylife написа: Какви плочки .... къде да ги сложа ... нищо не разбирам! Дайте инфо. Това важи ли за пълен газов инж? Важи ли за Пунто(предполагам не ама силно се надявам?
Важи за пунто. Газовата инжекция е друга бира ;)
|
Пет Май 23, 2008 4:02 pm |
|
|
easylife
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Сеп 07, 2007 4:19 pm Мнения: 145 Местоположение: София 03 Възраждане
|
И къде се слага плочката в крайна сметка? Със обикновена газова съм.
_________________ Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
|
Нед Юли 27, 2008 6:41 pm |
|
|
ElPolloLoco
Кара детска количка
Регистриран на: Нед Юни 22, 2008 9:35 am Мнения: 14 Местоположение: Пазарджик
|
Здравейте и от мен.Миналото лято си купих Бравото 1,4 12,дойде с газова бутилка от италия.Още не сам му сменял нищо по газовата с-ма,но искам да му направя 1 профилактика.В момента ми дава 12/100 градско и 8 /100 извън градско.Газовата бутилка е обикновенна и нямам катализатор.
_________________ Bravo 1,4 12V
|
Пет Мар 27, 2009 12:13 am |
|
|
shyshe
Регистриран на: Пон Апр 13, 2009 8:13 pm Мнения: 1 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
Re: Разрешение за високия разход на газ при Фиат Браво 1.4 1
Beco написа: Аз го имах същия проблем и ми се разреши срещу 40 лв с работата и центровката. Та значи слага се една гарнитурка на смесителя. Какъв е ефекта. Без тази плочка влиза много газ и малко въздух от което колата няма мощност защото малкото въздух не може да помогне на газта да изгори и ти я изхвърляш през ауспуха. След поставянето и се променя този дисбаланс. Гарнитурката е 5 лв и я има в София газ комерс (под Моста Чавдар). Със сигурност я продават навсякъде. В момента разхода ми е 9.4 (Има още какво да се желае но въздушния филтър ми е за смяна плюс ламба сонда и температурен датчик на инжекциона) Някой друг също беше писал за подобно разрешение на този проблем и се извинявам ако съм "изплагиятствал" с цел да помогна на другите
Моля модератора да направи темата статична, защото много колеги си блъскат главата над този проблем, сигурно има поне десет теми(две от тях мои) в които няма решение а само препоръки смени си изпарителя, сложи си БРЦ и т.н.
100% гаранция за успех е само в тази плочка. Описал съм какви ли не щуротии които съм правил, но само това ми свали разхода
|
Пон Апр 13, 2009 8:35 pm |
|
|
PET3
Кара Симсонка
Регистриран на: Сря Ное 12, 2008 1:27 pm Мнения: 51 Местоположение: Варна 03 Младост
|
Re: Разрешение за високия разход на газ при Фиат Браво 1.4 12 V
Стига с тая плочка. С плочка или без плочка няма голяма разлика. И практиката (горивни уредби) и теорията (химията) доказват, че на пропан-бутан колата може да бъде по-мошна и по-бърза отколкото на бензин. Стига с тия анекдоти, че на газ колата не вървяла. Не върви защото в страните къде се правят коли никой не кара на газ, и до ден днешен в цял свят няма кола с фабрична горивна уредба за пропан-бутан. Всичките, дори и заводско изпълнение, са импровизирани с твърде ниско к.п.д. Плочката е едно от решенията за правилно дозиране, но не най-доброто. Общо взето, който иска ускорение и мощност съответно ще си плаща за газта почти колкото за бензина. Парите са почти едни и същи, в полза на газта. Лятно време, който иска по-малко мощност и харчилък да си подаде топъл въздух от еконамайзера. Веднага се усеща разлика. Който иска супер мощност да ползва турбо и да си хлади входящия въдух с елемент на Пелтие (термо-батерия). Има и мощни озонатори за целта, постигащи атомна компресия. Вместо въздух O2 от тях се получава добър озон O3 и теоретично вдигат мощността с 1/3, като в това не е предвидена мощността за захранване на озонатора За тая цел пък се ползва акумулатора, свързан през подходящ инвертор. Всичко оказва влияние на големия коефициент на свиваемост на пропан-бутана. Естествено температурата му на изгаряне е по-висока и това оказва влияние върху моторесурса на машинката. Как да няма мощност на газ? Просто в такъв случай харчи като ламя Плочката не решава проблемите с ускорението, защото дроселирането в регулиращия кран е фиксирано. 1) При бензинова горивна уредба имаме принудително ускорение чрез впръскване. При карбураторите това се правеше от ускориталната помпа, при инжекциите - компютърът се грижи посредством инжекторите. 2) При класическа газова уредба всичко е оставено на редуцир-вентила увличан от вакуума на двигателя. Много е бавно и тробаво. Който иска динамика, при газова горивна уредба ускоренито се прави с моментно разширение на дебита, единствено по време на ускорението. Това съм го описал в темата "Фундаментално за газовата уредба". С дозираща мембрана би се получило много по-добро ускорение, както при ускорителните помпи, но това още никой в цял свят не го е правил. Който цели мощност не мисли за икономия. Който цели икономия не мисли за мощност. Макар, че има балансиран вариант хем разумна употреба на горивото, хем повече мощност отколкото при класическа газова горивна уредба
_________________
|
Вто Юни 08, 2010 6:35 pm |
|
|
kazasqna
Кара детска количка
Регистриран на: Сря Мар 14, 2012 9:26 pm Мнения: 8 Местоположение: Бургас
|
Re: Разрешение за високия разход на газ при Фиат Браво 1.4 12 V
Кирилицата!!! Ще коментираме разхода ти в другата тема. Ferrari
_________________
|
Чет Мар 15, 2012 12:46 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 14 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|