Дата и час: Пон Юни 24, 2019 10:36 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 
Разрешение за високия разход на газ при Фиат Браво 1.4 12 V 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 4:18 pm
Мнения: 68
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST Разрешение за високия разход на газ при Фиат Браво 1.4 12 V
Аз го имах същия проблем и ми се разреши срещу 40 лв с работата и центровката.
Та значи слага се една гарнитурка на смесителя. Какъв е ефекта.
Без тази плочка влиза много газ и малко въздух от което колата няма мощност защото малкото въздух не може да помогне на газта да изгори и ти я изхвърляш през ауспуха. След поставянето и се променя този дисбаланс.
Гарнитурката е 5 лв и я има в София газ комерс (под Моста Чавдар). Със сигурност я продават навсякъде.
В момента разхода ми е 9.4 (Има още какво да се желае но въздушния филтър ми е за смяна плюс ламба сонда и температурен датчик на инжекциона)
Някой друг също беше писал за подобно разрешение на този проблем и се извинявам ако съм "изплагиятствал" с цел да помогна на другите

Моля модератора да направи темата статична, защото много колеги си блъскат главата над този проблем, сигурно има поне десет теми(две от тях мои) в които няма решение а само препоръки смени си изпарителя, сложи си БРЦ и т.н.

100% гаранция за успех е само в тази плочка. Описал съм какви ли не щуротии които съм правил, но само това ми свали разхода


Чет Май 17, 2007 11:50 am
Профил
UNREAD_POST 
Дай още подробности по темата. Разходът, посочен от теб, среден ли е или в града? Заглавието ти съм го оправил аз!


Вто Май 22, 2007 3:34 am
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 4:18 pm
Мнения: 68
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST 
Paparac написа:
Дай още подробности по темата. Разходът, посочен от теб, среден ли е или в града? Заглавието ти съм го оправил аз!


Meерси за заглавието .

Та значи над плочката на изпарителя се слага една гарнитурка около 5 мм, защото инжектора на моното навлиза в дифузьора на плочката и затваря прихода на вуздух към двигателя. С тази плочка се изтегля инжектора и се увеличава притока на въздух, иначе при високи обороти се повишава вакума и от там се повишава разхода на колата. (аз стигах до 20/100 градско Evil or Very Mad
Гарнитурката е 5 лв., но без нея съм стигал и до 20/100 разход


Сря Май 23, 2007 9:29 am
Профил

Регистриран на: Пет Мар 30, 2007 11:38 pm
Мнения: 4
Местоположение: София 09 Лозенец
UNREAD_POST 
Здравейте, и аз го имам същи проблем с моята Брава 1.4 12V (купих я с газова уредба от Италия), регулираха я веднъж в БРЦ и имаше каточели някакъв резултат, но за сметка за хода на педала на гаста(трябва да подавам повече газ, а в някои ситуации не винаги можеш). Градско гори в София около 15/100, а извънградско вчера я засякох около 11/100 със скорост 120, 130 км/ч. Според мен за тоя мотор това е висок разход, някой мойе ли да ми каже къде да я закарам в София при някой, който наистина разбира, че ми писна от некадърници. За тая гагнитура от 5 мм разбрах, ще опитам с нея.


Вто Май 29, 2007 3:29 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 4:18 pm
Мнения: 68
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST 
smarti написа:
Здравейте, и аз го имам същи проблем с моята Брава 1.4 12V (купих я с газова уредба от Италия), регулираха я веднъж в БРЦ и имаше каточели някакъв резултат, но за сметка за хода на педала на гаста(трябва да подавам повече газ, а в някои ситуации не винаги можеш). Градско гори в София около 15/100, а извънградско вчера я засякох около 11/100 със скорост 120, 130 км/ч. Според мен за тоя мотор това е висок разход, някой мойе ли да ми каже къде да я закарам в София при някой, който наистина разбира, че ми писна от некадърници. За тая гагнитура от 5 мм разбрах, ще опитам с нея.



За съжаление само некъдърници са. Малко четат няма кадри това е


Чет Май 31, 2007 9:44 am
Профил

Регистриран на: Пет Мар 30, 2007 11:38 pm
Мнения: 4
Местоположение: София 09 Лозенец
UNREAD_POST 
Казаха ми да си махна катализатора и ще има голяма разлика във вървенето и най-вече и в горенето на колата. Това сам го правил и на другите си коли, които съм имал и наистина върви доста повече автомобила, сега се надявам да ги усетя тия 82 конски сили наистина и колата да има по-висока динамика. Съветвам хората, които не са си махнали катализаторите на коли след 100 000 км. продег на колата да го направят!


Чет Юни 07, 2007 3:51 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 4:18 pm
Мнения: 68
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST 
smarti написа:
Казаха ми да си махна катализатора и ще има голяма разлика във вървенето и най-вече и в горенето на колата. Това сам го правил и на другите си коли, които съм имал и наистина върви доста повече автомобила, сега се надявам да ги усетя тия 82 конски сили наистина и колата да има по-висока динамика. Съветвам хората, които не са си махнали катализаторите на коли след 100 000 км. продег на колата да го направят!



За съжаление махането на катализатора не помага много. Първото нещо което направих е точно това. Никаква разлика в разхода или в динамиката на колата. Мое лично мнение е , че задължително трябва да се сложи гарнитурката. И това не е някаква приумица. Просто го установих "емперично" за съжаление, този опит ми стува колкото един газов инжекцион
10 000 км при среден разход градско от 18-22/100 литра газ. и извънградско 12-14/100. В редки случаи без климатик и по инерция 10/100 :cry: .

Та задължително гарнитурката


Съб Юни 09, 2007 1:36 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 07, 2007 4:19 pm
Мнения: 145
Местоположение: София 03 Възраждане
UNREAD_POST 
Какви плочки .... къде да ги сложа ... нищо не разбирам! Дайте инфо. Това важи ли за пълен газов инж? Важи ли за Пунто(предполагам не ама силно се надявам?

_________________
Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98


Пон Яну 07, 2008 5:49 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 4:18 pm
Мнения: 68
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST 
easylife написа:
Какви плочки .... къде да ги сложа ... нищо не разбирам! Дайте инфо. Това важи ли за пълен газов инж? Важи ли за Пунто(предполагам не ама силно се надявам?


Важи за пунто. Газовата инжекция е друга бира ;)


Пет Май 23, 2008 4:02 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 07, 2007 4:19 pm
Мнения: 145
Местоположение: София 03 Възраждане
UNREAD_POST 
И къде се слага плочката в крайна сметка? Със обикновена газова съм.

_________________
Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98


Нед Юли 27, 2008 6:41 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 22, 2008 9:35 am
Мнения: 14
Местоположение: Пазарджик
UNREAD_POST 
Здравейте и от мен.Миналото лято си купих Бравото 1,4 12,дойде с газова бутилка от италия.Още не сам му сменял нищо по газовата с-ма,но искам да му направя 1 профилактика.В момента ми дава 12/100 градско и 8 /100 извън градско.Газовата бутилка е обикновенна и нямам катализатор. :)

_________________
Bravo 1,4 12V


Пет Мар 27, 2009 12:13 am
Профил ICQ

Регистриран на: Пон Апр 13, 2009 8:13 pm
Мнения: 1
Местоположение: София 11 Красна Поляна
UNREAD_POST Re: Разрешение за високия разход на газ при Фиат Браво 1.4 1
Beco написа:
Аз го имах същия проблем и ми се разреши срещу 40 лв с работата и центровката.
Та значи слага се една гарнитурка на смесителя. Какъв е ефекта.
Без тази плочка влиза много газ и малко въздух от което колата няма мощност защото малкото въздух не може да помогне на газта да изгори и ти я изхвърляш през ауспуха. След поставянето и се променя този дисбаланс.
Гарнитурката е 5 лв и я има в София газ комерс (под Моста Чавдар). Със сигурност я продават навсякъде.
В момента разхода ми е 9.4 (Има още какво да се желае но въздушния филтър ми е за смяна плюс ламба сонда и температурен датчик на инжекциона)
Някой друг също беше писал за подобно разрешение на този проблем и се извинявам ако съм "изплагиятствал" с цел да помогна на другите

Моля модератора да направи темата статична, защото много колеги си блъскат главата над този проблем, сигурно има поне десет теми(две от тях мои) в които няма решение а само препоръки смени си изпарителя, сложи си БРЦ и т.н.

100% гаранция за успех е само в тази плочка. Описал съм какви ли не щуротии които съм правил, но само това ми свали разхода


Пон Апр 13, 2009 8:35 pm
Профил
Кара Симсонка
Кара Симсонка
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 12, 2008 1:27 pm
Мнения: 51
Местоположение: Варна 03 Младост
UNREAD_POST Re: Разрешение за високия разход на газ при Фиат Браво 1.4 12 V
Стига с тая плочка. С плочка или без плочка няма голяма разлика.
И практиката (горивни уредби) и теорията (химията) доказват, че на пропан-бутан колата може да бъде по-мошна и по-бърза отколкото на бензин. Стига с тия анекдоти, че на газ колата не вървяла.
Не върви защото в страните къде се правят коли никой не кара на газ, и до ден днешен в цял свят няма кола с фабрична горивна уредба за пропан-бутан. Всичките, дори и заводско изпълнение, са импровизирани с твърде ниско к.п.д.
Плочката е едно от решенията за правилно дозиране, но не най-доброто.
Общо взето, който иска ускорение и мощност съответно ще си плаща за газта почти колкото за бензина. Парите са почти едни и същи, в полза на газта.
Лятно време, който иска по-малко мощност и харчилък да си подаде топъл въздух от еконамайзера. Веднага се усеща разлика. Който иска супер мощност да ползва турбо и да си хлади входящия въдух с елемент на Пелтие (термо-батерия). Има и мощни озонатори за целта, постигащи атомна компресия. Вместо въздух O2 от тях се получава добър озон O3 и теоретично вдигат мощността с 1/3, като в това не е предвидена мощността за захранване на озонатора :) За тая цел пък се ползва акумулатора, свързан през подходящ инвертор. Всичко оказва влияние на големия коефициент на свиваемост на пропан-бутана. Естествено температурата му на изгаряне е по-висока и това оказва влияние върху моторесурса на машинката.
Как да няма мощност на газ? Просто в такъв случай харчи като ламя ;)
Плочката не решава проблемите с ускорението, защото дроселирането в регулиращия кран е фиксирано.
1) При бензинова горивна уредба имаме принудително ускорение чрез впръскване. При карбураторите това се правеше от ускориталната помпа, при инжекциите - компютърът се грижи посредством инжекторите.
2) При класическа газова уредба всичко е оставено на редуцир-вентила увличан от вакуума на двигателя. Много е бавно и тробаво.
Който иска динамика, при газова горивна уредба ускоренито се прави с моментно разширение на дебита, единствено по време на ускорението. Това съм го описал в темата "Фундаментално за газовата уредба". С дозираща мембрана би се получило много по-добро ускорение, както при ускорителните помпи, но това още никой в цял свят не го е правил.

Който цели мощност не мисли за икономия. Който цели икономия не мисли за мощност.
Макар, че има балансиран вариант хем разумна употреба на горивото, хем повече мощност отколкото при класическа газова горивна уредба ;)

_________________
Изображение


Вто Юни 08, 2010 6:35 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Сря Мар 14, 2012 9:26 pm
Мнения: 8
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST Re: Разрешение за високия разход на газ при Фиат Браво 1.4 12 V
Кирилицата!!!
Ще коментираме разхода ти в другата тема. Ferrari

_________________
Изображение


Чет Мар 15, 2012 12:46 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg