Дата и час: Чет Мар 28, 2024 7:50 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 22 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Как върви тая кола - не е истина 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Нед Яну 21, 2007 11:12 pm
Мнения: 145
Местоположение: Пазарджик Област
UNREAD_POST 
ivo098 написа:
zgabrovski написа:
Сега може да взема за бравата, свиркай като ги получиш.


Бравата не беше ли с газов инжекцион??

Колега другата е с газ инжекцията и до колкото разбрах от получената ЛП. сега с ламбда контрола варви повече от газ инжекцията.


Пон Мар 19, 2007 8:14 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Нед Яну 21, 2007 11:12 pm
Мнения: 145
Местоположение: Пазарджик Област
UNREAD_POST 
dan4o написа:
да кажа и аз нещо по темата,преди време си играх да правя аванс процесор,и имам няколко
наблюдения
1.ако направиш по-голямо изпреварване може да караш с по-бедна смес
2.скороста на горене на пропан бутана не е еднаква при различни обороти,и при различните
съотношения газ/въздух


значи за да се получи оптимален вариант,е добре да се изключи влиянието на горивната смес
например ламда контол или газов инжекцион .
сега ако колата има датчик за детонаций ,няма страшно от прекалено голям аванс,ама
ако няма и се подадат повече от 6 гр + бензина може да се ''опече'' мотора
сега тези тези аванс процесори изпреварването е константно,имаше един модел дето подаваше 3/6/9/15 градуса,като 6 и 9 са за метан ,15 е за слава(при такова изпреварване не може да подкараш колата)
за пропан бутан подаването на повече от 6 градуса без датчик за детонаций крие риск
от прегряване ,ако модела позволява 3 градуса,може да се кара и без такъв датчик
иначе тези модели се слагат на датчика на коляновия вал и лъжат компа с толкова ,колкото се нагласят и определено имат ефект на газ ,още повече на метан

Колега има нещо вярно но не е точно така ще споделя за моята кола. Аз имам ОПЕЛ ОМЕГА 2.0л. и имам и ламбда контрол и ТАП. Та говорихме за ТАП аз сьм го сложил на 15градуса и си варви сьвсем нормално според твоите думи до сега трябва да сьм го опекал 100пьти а аз минавам вече 40 000км в този режим и няма проблеми. А да не говорим за един мой прияте той минава вече 120 000км но на 12градуса и е сьс сьщия двигател. Та извода е че си зависи от самия двигател и трябва да се направи опитно за конкретния мотор. А за ТАП почти всички са на този начин разпределени 6/9/12/15 и това са само пьрвоначалия аванс и се променя в зависимос от обротите като в по високи обороти аванса спада почти до 0град.
Иначе си прав за пьрвите две позиций.


Пон Мар 19, 2007 8:42 pm
Профил
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 02, 2005 7:52 pm
Мнения: 431
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST 
qnisZ написа:
ivo098 написа:
zgabrovski написа:
Сега може да взема за бравата, свиркай като ги получиш.


Бравата не беше ли с газов инжекцион??

Колега другата е с газ инжекцията и до колкото разбрах от получената ЛП. сега с ламбда контрола варви повече от газ инжекцията.


да де, аз разбрах че иска и на бравата с газ инжекцията да сложи ламбда контрол, което не ми се връзва нещо :roll:

_________________
Fiat Bravo GT
Изображение


Пон Мар 19, 2007 9:26 pm
Профил
UNREAD_POST 
Не ламбда контрол а адванс процесор! Че то инжекциона е много повече от ламбда контрол!


Пон Мар 19, 2007 10:00 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Нед Яну 21, 2007 11:12 pm
Мнения: 145
Местоположение: Пазарджик Област
UNREAD_POST 
zgabrovski написа:
Сега може да взема за бравата, свиркай като ги получиш.

В края на месеца ще има пратка.


Пон Мар 19, 2007 10:04 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Чет Яну 13, 2005 11:40 am
Мнения: 126
Местоположение: Пловдив 04 Северен
UNREAD_POST 
за колегата qnisZ за есперимент пробвай на кола с делко ,където може да регулираш аванса ръчно да я направиш 10градуса(повечето случай) на бензин + 15 =общо 25градуса на празен ход и пробвай да подкараш колата
става лесно,трябват само стобоскоп и ключ 13
част от тестовете ги правих на опел астра 2.00 на метан и колата не вървеше добре с над 9градуса в дипазона 1500-2600 об а по нагоре се налагаше да го намалям и при 3500 ставаше равен на този на бензин,а от 600 до 1500 някъде около 2-3 градуса като плавно ги вдигах до 1500 об.това е предварението което подавах +предварението за бензин
сега не се занимавам с аванс процесори и не си правя реклама ,споделям наблюденията които имам докато си правих експерименти
за метан е наложително да се сложи ,ама за пропан бутан разликата е малка,още повече че
в обороти над 2800 -3000 се налага да се връща предварението от това за бензин и ако се забие константен аванс от 6 градуса на кола която няма датчик за детонаций шанса да се опече мотора е голям.
а твоята кола имали кнок сензор,защото ако има ,то тия 15 градуса дето си подал не са
точно 15......
абе май само си чесах езика (пръстите де....)

_________________
типо 1.4 карбуратор на газ


Вто Мар 20, 2007 9:01 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Нед Яну 21, 2007 11:12 pm
Мнения: 145
Местоположение: Пазарджик Област
UNREAD_POST 
dan4o написа:
за колегата qnisZ за есперимент пробвай на кола с делко ,където може да регулираш аванса ръчно да я направиш 10градуса(повечето случай) на бензин + 15 =общо 25градуса на празен ход и пробвай да подкараш колата
става лесно,трябват само стобоскоп и ключ 13
част от тестовете ги правих на опел астра 2.00 на метан и колата не вървеше добре с над 9градуса в дипазона 1500-2600 об а по нагоре се налагаше да го намалям и при 3500 ставаше равен на този на бензин,а от 600 до 1500 някъде около 2-3 градуса като плавно ги вдигах до 1500 об.това е предварението което подавах +предварението за бензин
сега не се занимавам с аванс процесори и не си правя реклама ,споделям наблюденията които имам докато си правих експерименти
за метан е наложително да се сложи ,ама за пропан бутан разликата е малка,още повече че
в обороти над 2800 -3000 се налага да се връща предварението от това за бензин и ако се забие константен аванс от 6 градуса на кола която няма датчик за детонаций шанса да се опече мотора е голям.
а твоята кола имали кнок сензор,защото ако има ,то тия 15 градуса дето си подал не са
точно 15......
абе май само си чесах езика (пръстите де....)

Колега аз често ходя до Пловдив ако искаш ще се срешнем някаде и ще се обедиш сам *може и да отидем на сервиз някаде*. Аз тези неща сьс стубоскопа съм го проверявал и е така както ти казвам. Прати ми на ЛП. твоя тел. и ще се разберем.


Чет Мар 22, 2007 8:50 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 22 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg