Дата и час: Пет Апр 19, 2024 5:23 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
приспособление за намаляване на разхода на газ? 
Автор Съобщение
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 9:38 pm
Мнения: 378
Местоположение: Варна Приморски
UNREAD_POST приспособление за намаляване на разхода на газ?
здравейте,понеже колата ми гори много на газ, съм решил да пробвам нещо:да монтирам въздухопровод от колекторите към въздушния филтър.с помоща на малък вентилатор нагретия от колекторите въздух ще се изпраща към карбуратора с което би трябвало да има постоянен приток на топлина.искам да попитам за кола с газова уредба кое е по добре топъл или студен въздух към карбуратора.понеже темата я разисквах в дръгия форум'консултации' viewtopic.php?t=10510 и там не ми дадаха точен отговор.ще сам благодарен и тък да чуя съвети :)


Чет Окт 26, 2006 2:27 am
Профил
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Пет Ное 26, 2004 6:41 pm
Мнения: 335
Местоположение: София, жк.Сухата река /жк. Захарна фабрика/
UNREAD_POST Re: приспособление за намаляване на разхода на газ?
plambi написа:
здравейте,понеже колата ми гори много на газ, съм решил да пробвам нещо:да монтирам въздухопровод от колекторите към въздушния филтър.с помоща на малък вентилатор нагретия от колекторите въздух ще се изпраща към карбуратора с което би трябвало да има постоянен приток на топлина.искам да попитам за кола с газова уредба кое е по добре топъл или студен въздух към карбуратора.понеже темата я разисквах в дръгия форум'консултации' viewtopic.php?t=10510 и там не ми дадаха точен отговор.ще сам благодарен и тък да чуя съвети :)


Форума си е същия, раздела е друг... не мисля че ще получиш по-различни мнения тук. Както ти казах вече - за газ въздуха е по-добре да бъде студен. За бензин с карбуратор - топъл.
А моя съвет е най-добре да НЕ се занимаваш с нещо, което не разбираш! Дори и да не ми повярваш и да си навреш горещ въздух в карбуратора може да гръмнеш в буквалния смисъл на думата!!! Защо ли? Ами защото подобни приспособления за взимане на горещ въздух от-покрай изх.колектори си ги има фабрично реализирани, ама се слагат и термодатчици или биметална пластина-регулатор, която да регулира притока на горещ/студен въздух... защото когато колата загрее качествено, ако взимаш въздух само от изх. колектор температурата на този въздух вече може да достигне границата на възпламеняване за газ и тогава познай какво ще направиш?!

Все пак ето:
- Бензина е течен при нормална температура и ТРУДНО се възпалменява в това състояние, т.е. бензина в течно състояние само с една искра от свещ трудно се възпламенява, затова е хубаво да бъде "подгрят" с топъл въздух, за да се получат бензинови пари, които вече доста лесно с искрата от свеща се възпламеняват!!!

- Газта от изпарителя (който е ГОРЕЩ) вече е в газообразно състояние и е изключително лесна за възпламеняване. На нея в това й състояние й е необходим единствено и само кислород и искра! От там на сетне колкото по-голямо разширение на газовете получиш в цилиндъра, толкова по-голямо КПД (мощност) ще постигнеш. Айде сега сети се колко кислород ще имаш в единица обем загрят и колко в същия обем студен въздух?! Ако се сетиш - може и да си отоговриш на въпроса по темата!!!

_________________
Tipo 1.4 DGT, '89, karb


Чет Окт 26, 2006 3:04 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST Re: приспособление за намаляване на разхода на газ?
Sandeto написа:
- Газта от изпарителя (който е ГОРЕЩ) вече е в газообразно състояние и е изключително лесна за възпламеняване. На нея в това й състояние й е необходим единствено и само кислород и искра! От там на сетне колкото по-голямо разширение на газовете получиш в цилиндъра, толкова по-голямо КПД (мощност) ще постигнеш. Айде сега сети се колко кислород ще имаш в единица обем загрят и колко в същия обем студен въздух?! Ако се сетиш - може и да си отоговриш на въпроса по темата!!!


Това ми ражда следната мисъл в главата (със сигурност не съм първия):
Зимата да си блокирам устройството във въздушният филтър да смуче само студен въздух, защото карам предимно
на LPG, като логичен резултат би следвало да е налице понижен разход и повишено КПД от по - доброто изгаряне
и респ. мощност и т.н. Правилно ли мисля!? :dontknow:


Чет Окт 26, 2006 3:15 pm
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Пет Ное 26, 2004 6:41 pm
Мнения: 335
Местоположение: София, жк.Сухата река /жк. Захарна фабрика/
UNREAD_POST Re: приспособление за намаляване на разхода на газ?
kiro_of_the_day написа:
Sandeto написа:
- Газта от изпарителя (който е ГОРЕЩ) вече е в газообразно състояние и е изключително лесна за възпламеняване. На нея в това й състояние й е необходим единствено и само кислород и искра! От там на сетне колкото по-голямо разширение на газовете получиш в цилиндъра, толкова по-голямо КПД (мощност) ще постигнеш. Айде сега сети се колко кислород ще имаш в единица обем загрят и колко в същия обем студен въздух?! Ако се сетиш - може и да си отоговриш на въпроса по темата!!!


Това ми ражда следната мисъл в главата (със сигурност не съм първия):
Зимата да си блокирам устройството във въздушният филтър да смуче само студен въздух, защото карам предимно
на LPG, като логичен резултат би следвало да е налице понижен разход и повишено КПД от по - доброто изгаряне
и респ. мощност и т.н. Правилно ли мисля!? :dontknow:


Защо зимата? Напротив, за лятото е много по-необходимо да бъде блокирано това у-во. Лятото въздуха и без това си е топъл, а ако й вкараш на газта още топло, съвсем ще ти секне вървежа... Виж по-логично е зимата да го ОТблокираш за да може като палиш на бензин да ти подгрява въздуха и да работи по-добре на бензин.

_________________
Tipo 1.4 DGT, '89, karb


Чет Окт 26, 2006 3:20 pm
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 27, 2005 8:16 pm
Мнения: 149
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
пичове незнам дали ша ми повярвате ама застудя времето и колата започна да се държи
по добре увеличи се малко динамиката и падна леко разхода(около 0.5л/100)

_________________
Lancia Delta II 1.6 16V / 98г.
Garelli 150 T-Rex Freelander/италиянка на две колела с японска душа!


Чет Окт 26, 2006 5:21 pm
Профил
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 2:33 pm
Мнения: 574
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
idm написа:
застудя времето и колата започна да се държи по добре увеличи се малко динамиката и падна леко разхода(около 0.5л/100)


и при мен е така

_________________
Изображение Изображение-(Pa3xoD)


Пет Окт 27, 2006 1:09 pm
Профил
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 24, 2005 11:46 am
Мнения: 323
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST 
И пак за темата студен въздух, ако се блокира у-то във въздушния филтър това означава, ли че ще се взима въздух само от вън т.е с по-ниска температура и колат ще върви по-добре на газ.


Съб Мар 17, 2007 9:19 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Чет Яну 13, 2005 11:40 am
Мнения: 126
Местоположение: Пловдив 04 Северен
UNREAD_POST 
значи на мен ми се подобри динамиката и разхода падна като си сложих смесител с по- малки дифузори,иначе съм пробвал студен-топъл въздух,категорично против топлия и на теория и на практика,иначе сега колата харчи около 10/100 градско и под 7/100 дълго с не повече от 110 км/ч

_________________
типо 1.4 карбуратор на газ


Нед Мар 18, 2007 1:06 am
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg