 |
|
Дата и час: Пет Май 02, 2025 8:49 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 12 мнения ] |
|
Източване на мръсотия от изпарител BRC
Автор |
Съобщение |
brat_John
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm Мнения: 733 Местоположение: Русе
|
 Източване на мръсотия от изпарител BRC
Абе хора, някой източвал ли е изпарител на BRC - АТ 90 Е? Опитах се да развия стърчащия в долния край винт - ама чеп .....
Не ще ..... и с клещи пак не успях  Малко ме е страх да напъна да не се пре..е нещо. Изпарителя е монтиран на малко шибано място - зад акумулатора, че и малко по-надолу. Направи вече една година и мисля, че му е време да се източи. Разбрах, че е по-добре да се прави на топъл двигател / изпарител, но пречи ли му ако газта не е свършила? Споделете опит!
_________________ FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
|
Вто Окт 24, 2006 7:14 pm |
|
 |
dudulia
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 23, 2005 11:29 pm Мнения: 450 Местоположение: Хасково
|
По пътя на логиката,ако си на бензин в този момент няма никъкъв проблем.Тогава си презастрахован,че след клапана няма остатъчна газ в тръбата и няма риск при случайно подаване на контакт да потече газ.Ако искаш си спри газта и от бутилката.Тогава 100% няма да имаш газ и по тръбите!
|
Вто Окт 24, 2006 8:56 pm |
|
 |
stef
Фиат идол
Регистриран на: Пон Май 23, 2005 4:18 pm Мнения: 1403 Местоположение: пловдив
|
 Re: Източване на мръсотия от изпарител BRC
brat_John написа: Абе хора, някой източвал ли е изпарител на BRC - АТ 90 Е? Опитах се да развия стърчащия в долния край винт - ама чеп ..... Не ще ..... и с клещи пак не успях  Малко ме е страх да напъна да не се пре..е нещо. Изпарителя е монтиран на малко шибано място - зад акумулатора, че и малко по-надолу. Направи вече една година и мисля, че му е време да се източи. Разбрах, че е по-добре да се прави на топъл двигател / изпарител, но пречи ли му ако газта не е свършила? Споделете опит!
напъвай няма страшно аз го точа на 1год един път не е нужно да е свършила газта нито да се спира от кранчетата
_________________ TEMPRA 1.8 SW.SLX
UNO 1.0 FIRE
|
Вто Окт 24, 2006 8:57 pm |
|
 |
brat_John
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm Мнения: 733 Местоположение: Русе
|
 Re: Източване на мръсотия от изпарител BRC
stef написа: напъвай няма страшно аз го точа на 1год един път не е нужно да е свършила газта нито да се спира от кранчетата
Искаш да кажеш, че въобще не излиза газ! Така ли е? Или само тази от изпарителя излита?
_________________ FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
|
Вто Окт 24, 2006 11:32 pm |
|
 |
Petko
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Мар 29, 2005 9:53 am Мнения: 155 Местоположение: Велико Търново
|
Ще излезе само тази, която е в изпарителя. Много важно е да ти затваря добре електромагнитния клапан преди изпарителя !!! Ако след като е затворен продължава да излиза газ той също трябва да се почисти.Иначе ще имаш проблеми, включително голям разход на газ
_________________ Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F
|
Сря Окт 25, 2006 8:33 am |
|
 |
Sandeto
Кара кола
Регистриран на: Пет Ное 26, 2004 6:41 pm Мнения: 335 Местоположение: София, жк.Сухата река /жк. Захарна фабрика/
|
 Re: Източване на мръсотия от изпарител BRC
stef написа: brat_John написа: Абе хора, някой източвал ли е изпарител на BRC - АТ 90 Е? Опитах се да развия стърчащия в долния край винт - ама чеп ..... Не ще ..... и с клещи пак не успях  Малко ме е страх да напъна да не се пре..е нещо. Изпарителя е монтиран на малко шибано място - зад акумулатора, че и малко по-надолу. Направи вече една година и мисля, че му е време да се източи. Разбрах, че е по-добре да се прави на топъл двигател / изпарител, но пречи ли му ако газта не е свършила? Споделете опит! напъвай няма страшно аз го точа на 1год един път не е нужно да е свършила газта нито да се спира от кранчетата
Да, напъвай смело... само гледай да не бъркаш посоката и да се опитваш да го затегнеш  Аз съм със същия - БРЦ АТ90 електрически. И при мен беше адски стегнато първия път и успях да го отвия едва с водопроводен ключ. Никаква газ не изтича или фучи, споко! Наистина е добре да се напрви на топло, че иначе "лайната" вътре са гъстички. На мене първия път ми изтече към 50мл. Не знам много ли е малко ли е... и какво пречи... ама си го точа веднъж годишно.
п.п.
Подложи парцалче или някаква вътр.гума м/у водопроводния ключ и месинговия винт, че ще се надраска. Ако ти пука де.
Упсех!
_________________ Tipo 1.4 DGT, '89, karb
|
Сря Окт 25, 2006 3:59 pm |
|
 |
brat_John
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm Мнения: 733 Местоположение: Русе
|
 Re: Източване на мръсотия от изпарител BRC
Sandeto написа: .....Да, напъвай смело... само гледай да не бъркаш посоката и да се опитваш да го затегнеш....
Надявам се, че е с нормална резба т.е. развива се по часовниковата стрелка нали!!! :cry:
А после колко силно го затегна???
_________________ FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
|
Сря Окт 25, 2006 7:17 pm |
|
 |
zgabrovski
|
Резбата е нормална. Аз моя го развих с голяма мъка с клещи чирачета, яко напъване беше
|
Сря Окт 25, 2006 7:57 pm |
|
 |
moko
|
 Re: Източване на мръсотия от изпарител BRC
brat_John написа: Sandeto написа: .....Да, напъвай смело... само гледай да не бъркаш посоката и да се опитваш да го затегнеш.... Надявам се, че е с нормална резба т.е. развива се по часовниковата стрелка нали!!! :cry: А после колко силно го затегна???
Колега, мисля че всички нормални резби се развиват обратно на часовниковата стрелка.
|
Чет Окт 26, 2006 7:13 am |
|
 |
brat_John
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm Мнения: 733 Местоположение: Русе
|
Така е!!! Извинявам се за грешката.
_________________ FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
|
Чет Окт 26, 2006 7:32 am |
|
 |
Sandeto
Кара кола
Регистриран на: Пет Ное 26, 2004 6:41 pm Мнения: 335 Местоположение: София, жк.Сухата река /жк. Захарна фабрика/
|
 Re: Източване на мръсотия от изпарител BRC
brat_John написа: ............ А после колко силно го затегна???
:roll: не знам... но аз лично моя не го затегнах толкова много... нормално затягане, на усет - да не е прекалено хлабаво, ама и да не е супер натегнато.
_________________ Tipo 1.4 DGT, '89, karb
|
Чет Окт 26, 2006 2:43 pm |
|
 |
brat_John
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm Мнения: 733 Местоположение: Русе
|
Днес успях да го отворя  За целта обаче освен, че махнах акумулатора, ами се наложи да сваля и стойката му, за да мога да навра тръбния ключ...
След споменаването на някой други роднини на изпарителя :mrgreen: най-после врътката подаде. Очаквайки да изплиска течност - веднага подложих отдолу чашка. След това развих внимателно и ........ нищо!!! Нито капка!!! Постоях малко в очакване и пак нищо!!! Не се сдържах и бръкнах с пръст в отвора с мислъта, че може нещо да е застанало. Напипах някаква гумена мембрана... но никаква течност. Тогава си извъртях пръста към дъното на изпарителя и там имаше нещо кафяво като отработено масло. Стана ми ясно, че напразно съм се мъчил, но нямаше как да установя ако не го бях отворил. Обратното сглобяване беше по-бързо. Явно майстора, който ми газовата се оказа прав, че може и две години да няма нищо в изпарителя, а може и след едно зареждане да се напълни. Аз зареждам само в Лукойл и може би се оказва, че наистина са им чисти горивата.
_________________ FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
|
Съб Окт 28, 2006 5:10 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 12 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |