Всичко е въпрос на проба и грешка и евентуално успех. От теб зависи да провериш и намериш точния вариант. Ако си с BRC Techno, моя съвет е да опиташ като начало да следваш начина на настройване който съм описал тук:
viewtopic.php?t=8279
Донастройването до желаното от теб поведение на колата при разумен за теб разход със сигурност ще изисква още малко експерименти. Полезното в случая е, че като провериш как реагира автомобила на различните промени в настройките и знаеш кой винт какво точно променя ще можеш с минимален брой опити да постигнеш желания резултат.
ВАЖНО !!!
Когато започваш да променяш нещо, записвай си на едно листче всеки винт с колко оборота си го затегнал или развил спрямо началното положение, за да може при желание винаги да се върнеш към изходното положение.
Аз преди да се захвана с опитите не си записах, но ми гореше около 13-14 на сто градско и нямаше какво да губя.