Автор |
Съобщение |
ForceWere
Кара кола
Регистриран на: Пет Апр 21, 2006 11:24 am Мнения: 314 Местоположение: София Бели брези
|
добре, ами сега ми хрумва идеята да завъртя плочката на 180градуса, така че първо газта да минава през високите обороти- и от там да продължи за ниските. Защото засега изводите който правя са че или са много малки дифузорите или към високите обороти не достига достатъчно газ.
Вие какво ще кажете. Според мен би трябвало да има някакъв ефект.
_________________ Tofas- Sahin 1.6 карб.
|
Сря Май 24, 2006 9:50 pm |
|
 |
johnfound
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:42 pm Мнения: 671 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
ForceWere написа: Според мен би трябвало да има някакъв ефект.
Хитро. Ако не решение на проблема, поне ще имаш данни за размисъл, което също е добре. Само дали ще ти стигне маркуча, както е пуснат.
|
Сря Май 24, 2006 10:19 pm |
|
 |
The_Machine
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm Мнения: 197 Местоположение: София, кв. Слатина
|
По-добре разгледай хубаво плочката и ако можеш разпробий за щуцер , както е направено за 1-ва камера.
_________________ http://facebook.com/DeaMotors
|
Сря Май 24, 2006 11:00 pm |
|
 |
ForceWere
Кара кола
Регистриран на: Пет Апр 21, 2006 11:24 am Мнения: 314 Местоположение: София Бели брези
|
демек от двете страни да влиза маркуч, или пак нещо не съм разбрал.
_________________ Tofas- Sahin 1.6 карб.
|
Сря Май 24, 2006 11:02 pm |
|
 |
The_Machine
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm Мнения: 197 Местоположение: София, кв. Слатина
|
Да , от двете , като смениш и кранчето за настройката с такова , което му влиза фи 16 мм маркуч и излизат 2 по 10 или 2 по 16 и задължително да има 2 отделни врътки, а да не е с една.
_________________ http://facebook.com/DeaMotors
|
Сря Май 24, 2006 11:18 pm |
|
 |
ForceWere
Кара кола
Регистриран на: Пет Апр 21, 2006 11:24 am Мнения: 314 Местоположение: София Бели брези
|
а колко пари ще ми излезне направо да взема от някой газаджия една плочка с маркуч и кранчета.
_________________ Tofas- Sahin 1.6 карб.
|
Сря Май 24, 2006 11:38 pm |
|
 |
The_Machine
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm Мнения: 197 Местоположение: София, кв. Слатина
|
20-25 лв е плочката, маркучите и монтажа да са ти 5-10 лв примерно.... 
_________________ http://facebook.com/DeaMotors
|
Чет Май 25, 2006 11:09 pm |
|
 |
zfa159
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Яну 09, 2006 11:45 pm Мнения: 926 Местоположение: София 15 Младост
|
а какъв е изпарителя.Аз имах един дето не можеше да ми храни 1.4 мотор.Просто не му стигаше дебита.Да не е от там проблема.Иначе да кранчетата сменяш и спи.Плочката надали и има нещо защото тя по принцип се прави с малко по-тесен отвор за да ограниява въздуха.
_________________ Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire 41kW Autogas
|
Чет Май 25, 2006 11:36 pm |
|
 |
ForceWere
Кара кола
Регистриран на: Пет Апр 21, 2006 11:24 am Мнения: 314 Местоположение: София Бели брези
|
изпарителя е ловато, а това дали може да захрани двигателя как да го разбера.
_________________ Tofas- Sahin 1.6 карб.
|
Пет Май 26, 2006 10:01 am |
|
 |
ForceWere
Кара кола
Регистриран на: Пет Апр 21, 2006 11:24 am Мнения: 314 Местоположение: София Бели брези
|
Благодаря на johnfound за идеята да сложа гарнитура под плочката. Сега работи доста по добре на ниските обороти (станаха стабилни), но над 4000 пак си остана проблема. Сега ми се наби на око че капака на кутията каточели идва твърде близо до плочката, не съм го мерил но ми се струва че е на 5-6мм. от плочата. Възможно ли е пък при тези обороти да не стига въздух и тогава пък сместа да идва твърде богата и да невърви.
_________________ Tofas- Sahin 1.6 карб.
|
Съб Май 27, 2006 6:43 pm |
|
 |
johnfound
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:42 pm Мнения: 671 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
ForceWere написа: Сега ми се наби на око че капака на кутията каточели идва твърде близо до плочката, не съм го мерил но ми се струва че е на 5-6мм. от плочата. Възможно ли е пък при тези обороти да не стига въздух и тогава пък сместа да идва твърде богата и да невърви.
Тук е малко спорен момент. Работата е там, че обиколката на плочката е голяма (горе долу 300мм) и дори малък процеп прави голямо проходно сечение, откъдето да влиза въздуха. Примерно, 5мм според мене е критична стойност. При 5мм процеп, сечението ще е равностойно на тръба ф40мм. При 6мм приблизително ф48мм. Ако е много по-малко от 5мм обаче, може да започне да дроселира. (при 2мм = ф27 което определено е малко) Разбира се, колкото е повече това разстояние, толкова по-добре.
|
Съб Май 27, 2006 8:50 pm |
|
|