 |
|
Дата и час: Чет Май 01, 2025 7:34 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Газта през дюзите или поне да се управлява от тях?
Автор |
Съобщение |
t_i_t_o
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Окт 01, 2005 2:35 pm Мнения: 83 Местоположение: София
|
Да, но с малко допълнителна обработка (филтриране) защото не е подшодящо направо да се използва.
_________________ Brava 1.6 16v
|
Вто Сеп 05, 2006 9:24 am |
|
 |
The_Machine
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm Мнения: 197 Местоположение: София, кв. Слатина
|
Само се чудя няма ли в момента на навлизане на газта в колектора тя просто да замръзне и дюзите вече да са покрити със скреж и неизползваеми? Според мен газовите дюзи са с доста по-малко проходно сечение от бензиновите.
А системата , дето колегата я е сложил в колата не разбрах точно какво ще прави де... :roll:
_________________ http://facebook.com/DeaMotors
|
Вто Сеп 05, 2006 6:28 pm |
|
 |
niko_ymn
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 2:33 pm Мнения: 574 Местоположение: Русе
|
Ай стига уе! Какво искате да кажете, че се е получило и мотора върви на газ така през бензиновите инжектори?
Дори и да ги докарате и двете горива да са течни когато преминават през инжекторите - не можете да им направите плътноста и вискозитета еднакви. Обърнете внимание на илюстрацията - на това което е отбелязано с номер 5 там. Аз си мисля, че тази бобина (намотка) създава електромагнитна индукция, която е изчислена точно за физичните свойства и количеството бензин в обема на този инжектор, което дюзата му да изпръска срещу двата всмукателни клапана и то не под налягане от 3 бар - ами под налягане различаващо се с 3 бар от налягането давано на ЕКУто от сензара за абсолютното налягане преди колекторите. Тази намотка прави от течноста в нейната сърцевина намагнитизирана ос вещество което се изстрелва като от електромагнит (бендикса на стартера) и дефакто самия инжектор определя точното налягането под което се впръсква горивото, а помпите преди това само захранват с близки стойности за да поддържат притока. Индукцията няма да движи втeчнената газ колкото ефективно движи течноста на бензина.
Струва ми се, че тези коли на които се слага уредба работеща през едни и същи инжектори са си със сменени инжектори - изчислени и за газ. Още повече хората говорят за заводски версии на колите с такива уредби.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________
-(Pa3xoD)
|
Сря Сеп 06, 2006 8:56 am |
|
 |
t_i_t_o
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Окт 01, 2005 2:35 pm Мнения: 83 Местоположение: София
|
машина, идеята е газта да се регулира динамично а не да се настрои статично от тройника, т.е. същото като ланбда контрол, само че да се използват таблиците оригинално заложени в ЕКУто на колата а не да с слага второ ЕКУ и да се разчита да се настрои допълнително...
нико, май не четеш много внимателно... прочети първия пост на тази тема, след това пред-пред-последния пост от предната страница...
_________________ Brava 1.6 16v
|
Сря Сеп 06, 2006 8:31 pm |
|
 |
t_i_t_o
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Окт 01, 2005 2:35 pm Мнения: 83 Местоположение: София
|
Още новини - не добри
Опитите не доведоха до особенно добри резултати - даде ми висок разход. Накрая реших да върна оригиналното ЦПУ и да използвам блока по предназначение а именно като ламбда контрол - утре ще го монтирам  ))
Все пак съм доволен от гимнатиките които направих
За съжаление темата може да се смята за закрита...
_________________ Brava 1.6 16v
|
Съб Окт 28, 2006 10:26 pm |
|
 |
dudulia
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 23, 2005 11:29 pm Мнения: 450 Местоположение: Хасково
|
Нима си учуден от това?Само да спомена,че за различните по мощност двигатели дюзите на газовият инжекцион са различни и от там е логично да не пасват,да не говорим,че са доста по-бързи от към инжекторно време и т.н.
Все пак хубаво е когато практиката потвърди теорията.
|
Нед Окт 29, 2006 2:11 pm |
|
 |
SCRAPHEAP
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Май 17, 2007 2:40 pm Мнения: 121 Местоположение: София 19 Люлин
|
Т_и_т_о,
Изглежда не стана много ясна вашата постановка. Щом все пак сте подкарали колата и повишеният разход стана ясен чак след измерване, значи има хляб в идеята.
Дай малко по-ясно описание на постановката.
Да видим аз какво съм разбрал:
Платка и клапан от Ловато ламбда контрол, сигнал от бензиновото ЕКУ, бензиновия инжектор малко и собствена разработка за напасване на сигнала .
Това ли ви е постановката?
Живо ме интересува, защото искам да се заиграя с ЕКУ-то на Типо моно инжекцион и по възможност около него да се напасне газта.
_________________ Чук, тел, клещи и маматааа!
________________
Tipo S 1.4 i.e. '94
|
Сря Юли 25, 2007 12:46 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |