Дата и час: Пон Апр 29, 2024 4:49 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
croma 2.0i 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Яну 17, 2006 3:02 pm
Мнения: 4
UNREAD_POST croma 2.0i
Здравейте! Бях се спрял твърдо на Фиат Пунтот 1.1, но днес седнах уж на шега в една Крома и реших, че това е моята кола. Ще съм благодарен, ако споделите своите впечатления от модела от гледна точка на цена на поддръжката, лесно ли се намират части и разход на гориво в сравнение с Пунтото.

Благодаря предварително!


Съб Май 06, 2006 12:33 am
Профил
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Пон Май 23, 2005 4:18 pm
Мнения: 1403
Местоположение: пловдив
UNREAD_POST Re: croma 2.0i
stinat написа:
Здравейте! Бях се спрял твърдо на Фиат Пунтот 1.1, но днес седнах уж на шега в една Крома и реших, че това е моята кола. Ще съм благодарен, ако споделите своите впечатления от модела от гледна точка на цена на поддръжката, лесно ли се намират части и разход на гориво в сравнение с Пунтото.

Благодаря предварително!


разходите по подръжка в смисъл цените на частите х2 в сравнение с пунто разхода на гориво също, все пак сравняваш коли в съвсем различни класове просто трябва да прецениш малка кола която се използва по често за градско или голяма и удобна за дълъг път

_________________
TEMPRA 1.8 SW.SLX
UNO 1.0 FIRE
Изображение


Съб Май 06, 2006 4:07 pm
Профил
Фиат идол
Фиат идол

Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm
Мнения: 1330
Местоположение: София/Добрич
UNREAD_POST 
имам такава крома. мноооого удобна кола, невероятна като конфорт. седалката се регулира освен стандартно ами и по наклон и е надуваема на бъбреците. подлакътник-идеално те преспива. скорости са перфект никакви ядове влизат много елегантно и никога не съм ги чул да изхъркат. двигателя също е пушка. моя е пълна инжекция 2000 кубика с обикновена газова. едва ли ще става за дръпки или такива неща, ускорението е плавно, не можеш да се изхвърляш много много, но на извън градско ще усетиш за какво става въпрос. като тръгнеш да изпреварваш със 110 някого и като натиснеш педала на газта без никакъв проблем го изяждаш. и на 140 като натиснеш газта дърпа. там му е силата на големия двигател. средната ми скорост извън града обикновено е около 130-140, адски стабилна е и можеш да си поддържаш такава скорост почти навсякъде. само за сравнение по завойте около ябланица 110 съвсем спокойно можеш да ги вземеш. само плюсове мога да изброявам за качествата на колата.
окачването няма нищо общо с чупливото фиатско по принцип. има разни гумички в повече от на темпрата ми, някви успокойтелни щанги ала-бала те се бяха износили, но са по няколко кинта тампончетата. не е като при темпра да сменяш цял носач заради шарнир, или пък с чистачката цялото рамо и някви такива чудеса на италианското автомобилостроене. добре измислена, мога да твърдя здрава. не може да се сравнява с опел по здравина на окачването например, но е приемливо. вози перфектно.
вътре всички екстри-климатроник, пълен ел пакет абе квото си поискаш без кожа. липсва и абс /с 4 дискови е/, но мен това не ме бърка колата спира невероятно просто както се полага на класа й.
частите не са скъпи, не бих казал 2 пати по пунтото. купих си шарнир от "т и н" 19 кинта. ако не си запознат там е поне с 20% по-скъпо и се преебах ама нямах време да се занимавам. след 6-7 000 км пак смених шарнира. спирачна помпа също от т и н 90 и няколко кинта. смятай, че иначе може да се намери за 70 максимум. пак по същата причина се наложи от тях да пазарувам. е миналата седмица си взех за темпрата 54 от симеон. смятам не е много по-скъпа като поддръжка. трябва да сменям амортисьори сега, средна цена по 80 кинта парчето. 90 са предните и 70 задните. е какво повече? разхода на газ само мога да ти кажа как е на бензин не ме интерува просто и не съм го засичал. лятото около 12-13 в града /сф/. ако искаш не вярвай, даже ми се струва по-малко, ама ме е срам да кажа че сега ще почнат д аме ругаят. това е спокойно каране. ако обаче почнеш по светофарите да искаш все да си първи, да я режеш навсякъде където можеш тогава идва 16-17:) . научаваш се да караш в града до 2500 оборото и ти харчи към 11 лятото. зимата обаче /тази зима/ при същото супер спокойно каране до 2500 оборота ми даваше 14,5-15 :) . извън града 9,5-10. ако успеяваш да се удържаш да караш до 110 ще харчи към 8,5-9. аз обаче не мога и този разход от около 10 го дава при каране примерно- 140-150 на магистралата на витиня, после 120-130-140 където може и така до варна. не се чуди това е колата. моята е 11.91 и я взех за 2500:) и всичко и работи без грешка. трябваше само допълване на климата и това е. само не забравяй данъка ала-бала, ама все пак си заслужава. тези фъснета пунто по никакъв начин не можеш да ги сравниш с крома и НЕДЕЙ.


Съб Май 06, 2006 6:33 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Сря Юли 27, 2005 3:44 pm
Мнения: 194
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Днес засякох Крома (2.0 карбуратор 8 клапана '93) магистрала само на газ - 8.5 даде. Не съм карал като костенурка - около 2500-3000 оборота на 5-та (не ми работи километража, мисля че е датчика - така я взех). По мои сметки 130-140 съм карал минимум. Колата напълно натоварена (4-членно семейство сме), уредбата току-що сложена в полеви условия, ненастроена, колата не придърпва но нямаше толкова сила на 4 и 5-та сравнена с бензин.

Да, определено Крома си заслужава - поддържам колегата по-горе !
Поддръжката е евтина, комфорта го бива, за съжаление евтината изработка си личи и тук (италианка) но не е фатално чак. За тия пари - толкова, дори мисля че дава премного за парите си ! Антикорозионна обработка има и то на ниво. Интериора е просто без забележки, ергономията и тя. Моята е с електронно парно - 1:1 с климатика но ... без климатик :-) Возията е стегната но комфортна също (за мен беше изненада). Учудващо маневрена кола (а в НЕТ-а пише точно обратното ???). Спирачките са просто перфектни (4 диска, то май с барабани няма изобщо!) и при мен - без АБС.

ПП: Забелязах едно неприятно явление - мърлява поддръжка. Тази кола си заслужава да се поддържа с най-доброто от неоригиналните части (а защо не и с оригинални ???).
Кратка справка - болт ябълковиден на носача - 18 лева ФРАП, спирачни маркучи предни - 15 лв бр., свещи Марели - 20 лв, кабели Марели - 34 лв, капачка и палец - 31 лв, ремъци (ангренаж, хидравлика, алтернатор) + ролка (при мен е само обтяжната) - 54 лв.


Нед Май 07, 2006 8:51 pm
Профил ICQ

Регистриран на: Чет Май 25, 2006 11:35 pm
Мнения: 1
Местоположение: Видин
UNREAD_POST VAJNO!!!
Zdraveite priqteli. Naskoro si kupih edna croma za 1700 leva .. kakvo da vi kaja kolata e super oba4e mnogo ima da se pravi po neq .. hidravli4nata reika be6e s4upena .. kupih druga za 80 leva okaza se 4e e o6te po-zle ot predi6nata ... liuka mi se razvali .. be napravo se ot4aivam pomognete mi da q opravq kade moga da si namerq reikata ?


Чет Май 25, 2006 11:40 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg