Дата и час: Нед Апр 28, 2024 2:35 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
Защо придърпват Типо при отпускане на газта, ниски обороти 
Автор Съобщение
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm
Мнения: 1060
Местоположение: София Бели Брези
UNREAD_POST Защо придърпват Типо при отпускане на газта, ниски обороти
Това е от Фиат

Originally Posted by Fiat Tipo (Petrol) 1988 - 1991 1372cc - 1580cc
Page 72, Chapter 3, Section 15.
A Fuel cut-off valve is fitted to shut off the fuel supply during engine overrun conditions and when the ignition is switched off. A "throttle closed" switch is fitted to the throttle leaver and supplies a signal to the fuel cut-off control module on the 1.4 litre models, or the Digiplex 2 module on the 1.6 litre models. The fuel cut-off valve is operated by a solenoid allowing fuel to flow. When the throttle is closed and the engine speed drops to around 1800rpm, the solenoid is de-energised, thus cutting off the fuel supply. When the engine speed drops below 1800rpm, the solenoid is re-energised, thus restoring the fuel supply and ensuring the engine does not cut out.

This improves fuel economy and reduces exhaust gas emissions.


Последна промяна GTipo на Пет Юни 16, 2006 2:54 pm, променена общо 1 път



Пет Май 05, 2006 12:29 pm
Профил ICQ
Кара Симсонка
Кара Симсонка

Регистриран на: Сря Яну 19, 2005 10:02 pm
Мнения: 59
Местоположение: Стара Загора
UNREAD_POST 
"Тоест, така си е направено. Спира се подаването на бензин при такива условия, за да се пести гориво."
Да така е направено, но не трябва да придърпва. Пълното спиране на горивото, или на захранването не привежда към придърпвания! Завърти си ключа на "изкл" по време на движение и виж дали след това ще придърпва? Придърпването говори за продължаващ горивен процес?!
A "throttle closed" switch is fitted to the throttle leaver and supplies a signal to the fuel cut-off control module....... Точно тук е разковничето зали този "ключ" индикиращ затваряне на дроселовата клапа работи нормално или въобще работи. Същото е положението и със системите, които нямат "ключ", а само реостат- дали в участъка, където най-много е работил, всичко е нормално. Лошото е, че може да има и куп други причини.
Така, че да не обобщаваме, че тези Фиати били направени така. Това си е типичната стара система за принудителен празен ход поставяна на карбураторните мотори преди време /като например Лада и Москвич/ с един краен изключвателрегистриращ отпускане на педала /в случая "throttle closed" switch /, един прагов оборотомер и един електрожигльор. Захранването на електрожигльора преминава паралелно през крайния изключвател и през праговия оборотомер. При превишаване на определените обороти, праговия оборотомер прекъсва едното захранване към жигльора, но остава второто от крайния изключвател. Когато отнемем педала и то изключва- жигльора остава без захранване и спира подаването на гориво. Схема две от две!

_________________
Tempra 1.6 i.e. SW- 159B9000


Пет Юни 16, 2006 10:19 am
Профил ICQ
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm
Мнения: 1060
Местоположение: София Бели Брези
UNREAD_POST 
Косьо написа:
"Тоест, така си е направено. Спира се подаването на бензин при такива условия, за да се пести гориво."
Да така е направено, но не трябва да придърпва.......Лошото е, че може да има и куп други причини.
Така, че да не обобщаваме, че тези Фиати били направени така. Това си е типичната стара система за принудителен празен ход поставяна на карбураторните мотори преди време /като например Лада и Москвич/ с един краен изключвателрегистриращ отпускане на педала /в случая "throttle closed" switch /, един прагов оборотомер и един електрожигльор. Захранването на електрожигльора преминава паралелно през крайния изключвател и през праговия оборотомер. При превишаване на определените обороти, праговия оборотомер прекъсва едното захранване към жигльора, но остава второто от крайния изключвател. Когато отнемем педала и то изключва- жигльора остава без захранване и спира подаването на гориво. Схема две от две!

Колега поправям се, прав си за това..
Обаче тогава когато го писах бях обвинил тоя Диджиплекс за тия работи. При 1.4 тия неща ги няма май. Аз имам в предвид тук че диджиплекса не при всякакви условия подава верен сигнал към тоя клапан. Обаче може и да греша.


Пет Юни 16, 2006 2:59 pm
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg