Дата и час: Пон Юли 22, 2019 8:44 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1 мнение ] 
Възможни причини за тропане по предницата 
Автор Съобщение
UNREAD_POST Възможни причини за тропане по предницата
Ценно мнение на колегата zfa159 относно проблеми по предницата:

Като цяло обеснявам как е на Типо-то ама то принципа е един и същ.Извинявам се ако имам изядени някои букви ама си резнах пръса и го умотах с ранзи там бинове и т.н. и натискам по няколко клавиша....та значи
Идеята е следната :
НА първата снимка (Pic1) ще видиш като цяло предницата в разглобен вид.Под номер 2 там е носача.Както забелязваш тои общо взето може да се обособи като нещо с три края (един откъм колелото и два от другата страна).Този край който е откъм колелото представлява шарнир.От другата страна са въпросните тампони които те касаят в случая.Те се виждат много ясно на следващата снимка (Pic2).На третата снимка има едно доста интересно нещо което аз не видях да е коментирано никъде тук като възможен източник на проблема - кормилен накрайник.При мен хлопаше доста здраво и като цяло беше и доста разбит тъй като всякаквите дупки и т.н. си го отнася той най-вече.
За да тропа колата има общо няколко варианта на разбити неща :
-разбит шарнир (хващаш една по-здрава щанга и я мушкаш между шенкела (това дето ти се завива гумата дефакто) и носача и напъваш няколко пъти на тласъци).Не трябва да мръдне.Ако мръдне - нов носач.
-разбити тампони на носача - згледай ги дали са напукани и повтори упражнението със щангата и за тях като идеята е да буташ носача към багажника или към предната броня (т.е. настрани).Не трябва да хлопа.Ако хлопа или нови тампони или цял носач (незнам как е при теб точно).
-разбити накрайници на рейката.Тя като цяло има от всяка страна по два накрайника (един външен който го виждаш на снимката) и един вътрешен който е под онова маншонче на първата снимка (Pic1).Като цяло основно се разбиват външните и ако не се сменят навреме заминава и вътрешния (моя случай).Външния се проверчва лесно - хващаш самия накрайник и почваш да го дърпах и клатиш в каквито посоки се сетиш - не трябва да има хлабина или потропване (ще се криви във всякакви посоки ама не трябва да хлопа и да отваря какъвто и да е луфт).Вътрешните накрайници се проверяват по малко по-друга технология - хващаш самия прът,който отива от външния накрайник към рейката и започваш да го дърпаш нагоре-надолу и ако хлопа значи е заминал.
-разбити втулки на рейката - най-слабо вероятното честно казано защото моята даже и в момента е разбита ама това нито води до тропане нито да нещо такова - на ръка се усеща лек луфт от дясно от самата рейка ама много майстори твърдят че не може от това да хлопа толкова много колкото хлопаше и след смяна на доста неща (накрайници и носачи) наистина стана една много стегната предница (която изкара точно 6000км ама то е заради неподходящи марки....)
Засега това се сещам.Ако има нещо,което не е ясно или някакви въпроси - пиши не се притеснявай :)
Успех!


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Пет Яну 12, 2007 5:48 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1 мнение ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg