Автор |
Съобщение |
GTipo
Фиат идол
Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm Мнения: 1060 Местоположение: София Бели Брези
|
 Смяна на дюза
Чудех се дали да пусня тази тема тук..и ето я.
Едно приятелмче подхвърли че ако си сменя дюзата на моно инжекцията с такава от 1.4 щяла да се поспъне колата, но щяла да харчи доста по-малко. Това вярно ли е?
Било станало идеално на някакво деу рейсър.
|
Пон Юли 03, 2006 8:35 pm |
|
 |
kaci
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Мар 10, 2006 8:21 pm Мнения: 62 Местоположение: София 09 Лозенец
|
Според мен дюзите са си еднакви.Различни са компютрите(ECU).Ако искаш повече(по малко)гориво-държиш дюзата по дълго(по кратко)време отворена и по този начин правиш една и съща дюза за мотори с различна кубатура и мощност.
|
Пон Юли 03, 2006 9:24 pm |
|
 |
hit-ko
Член на клуба
Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm Мнения: 2046 Местоположение: Ямбол
|
 Re: Смяна на дюза
geshabeli написа: Чудех се дали да пусня тази тема тук..и ето я. Едно приятелмче подхвърли че ако си сменя дюзата на моно инжекцията с такава от 1.4 щяла да се поспъне колата, но щяла да харчи доста по-малко. Това вярно ли е? Било станало идеално на някакво деу рейсър.
Това е само предположение, но има много причини поради които не се получава така в действителност!
_________________ FIAT-SPORT
|
Пон Юли 03, 2006 9:34 pm |
|
 |
stenli
Кара кола
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 8:33 pm Мнения: 310 Местоположение: Велико Търново
|
Правил съм и друг опит - сложих калибратор /епром/ от Астра 1.4 на Астра 1.6. Колата осезаемо се спъна и в стремежа си да получиш прилично ускорение и скорост натискаш повечко газта и ефекта в разхода беше нулев даже и отрицателен. При дюзите има известни различия но са минимални.Специално на опелска моноинжекция съм слагал кви ли не дюзи на кви ли не мотори няма осезаема разлика в вървенто и в разхода.
|
Вто Юли 04, 2006 12:14 am |
|
 |
nParMaTuK
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Юни 27, 2006 8:47 pm Мнения: 118 Местоположение: София
|
geshabeli написа: Чудех се дали да пусня тази тема тук..и ето я. Едно приятелмче подхвърли че ако си сменя дюзата на моно инжекцията с такава от 1.4 щяла да се поспъне колата, но щяла да харчи доста по-малко. Това вярно ли е? Било станало идеално на някакво деу рейсър.
Колега а 1.4-то ше върви ли повече с дюза от 1.6 ако смяташ че да може да пробваме да ги разменим за пробата 
_________________
|
Вто Юли 04, 2006 12:21 am |
|
 |
GTipo
Фиат идол
Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm Мнения: 1060 Местоположение: София Бели Брези
|
Би трябвало. Не знам на практика как е. Ако мидим диаметъра на отвора дали е различен мисля че е достътъчно. Но ще е от Типо на Типо. Аз за това писах, щото не знам.
|
Вто Юли 04, 2006 9:13 am |
|
 |
Selqatin
Фиат маниак
Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am Мнения: 667 Местоположение: Божурище
|
С по бедна смес само може си скапеш двигатела  :?
_________________ _______________________________________
0885261834
|
Вто Юли 04, 2006 9:19 am |
|
 |
Dodo 155
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Вто Ное 01, 2005 1:25 pm Мнения: 495 Местоположение: София
|
kaci написа: Според мен дюзите са си еднакви.Различни са компютрите(ECU).Ако искаш повече(по малко)гориво-държиш дюзата по дълго(по кратко)време отворена и по този начин правиш една и съща дюза за мотори с различна кубатура и мощност.
Дюзите са различни :idea:
Зависи от дебита им
Не можеш да накараш ЕКУ да впръсква повече гориво през дюза, която няма да има нужният дебит :idea:
_________________ FIAT Punto 99' 1.7 TD
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
|
Сря Юли 05, 2006 2:17 am |
|
 |
AlBundy
|
Вярно е, че се сменят дюзите с такива с по голям дебит, но това е с цел повишаване на максималните обороти, т.к. се впръсква същото количество, но за по кратко време. Т.е. при слагане на дюза с по голям дебит се намаля времето за впръскване. Ако се остави същото време, то двигателя ще почне да се дави освен ако тунинга не включва и турбинка.
|
Сря Юли 05, 2006 10:34 am |
|
 |
Nikoror
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Пет Ное 05, 2004 7:20 pm Мнения: 38 Местоположение: София
|
ма то тогава освен други дюзи трябва и други карти за горивото  а то щом се правят други карти на горивото може (в определени граници) и със старите дюзи. по-големи дюзи се слагат обикновено когато (по някакъв начин) се вкарва повече въздух в двигателя. тогава се ползва оригиналното ecu и за зададените времена се вкарва повече бензин+ повечето въздух=повече мощност и малко по-богата смес. да смениш с по-малка дюза за разход е някакъв бг тунинг  ефекта най-вероятно е по-нестабилен празен ход и бедна смес -> разхода ще падне малко, но ресурса на двигателя също
_________________ '93 Croma 2.0T
|
Чет Юли 06, 2006 10:20 pm |
|
|