Дата и час: Пон Апр 29, 2024 4:55 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 42 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
турбо за типо 1,4 ??? 
Автор Съобщение
UNREAD_POST 
днес в сервиза на радиал на сточна гара на една регата с турбо и сменяха маслото,питах момчето което сменяше маслото с какъв мотор е тази регата и той каза че е с 1.5 нейния си и е от слатина


Съб Фев 26, 2005 5:04 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Ное 13, 2004 1:27 pm
Мнения: 84
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST леле малееее
Оригинално Регата 1.5 с турбо от завода в Торино не е излизала никога

_________________
-------------------------------
0898506763


Съб Фев 26, 2005 11:37 pm
Профил
UNREAD_POST 
това го знам,но й беше сложено


Нед Фев 27, 2005 10:03 am
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 03, 2004 6:26 pm
Мнения: 290
Местоположение: София 07 Слатина
UNREAD_POST Re: леле малееее
dodo2 написа:
Оригинално Регата 1.5 с турбо от завода в Торино не е излизала никога

може на излизане от завода да са я пресрещнали месни тунигьори и да са я .... забързали :wink:

_________________
ИзображениеИзображениеJVC камера Продава


Нед Фев 27, 2005 10:43 am
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Ное 13, 2004 1:27 pm
Мнения: 84
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST а така дееее.....
а много се съмнявам ,имах един познат с Уно 1.3турбо които счупи бутало и не си намери такова си смени целия блок и си сложи от ритмо 1.5 с неговата си глава от турбото и стана голям звяр ,но на 3000-4000км оставаше без бутала

_________________
-------------------------------
0898506763


Нед Фев 27, 2005 10:49 am
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Сря Ное 03, 2004 12:39 pm
Мнения: 79
Местоположение: Варна
UNREAD_POST Re: а така дееее.....
dodo2 написа:
а много се съмнявам ,имах един познат с Уно 1.3турбо които счупи бутало и не си намери такова си смени целия блок и си сложи от ритмо 1.5 с неговата си глава от турбото и стана голям звяр ,но на 3000-4000км оставаше без бутала


За какво са му тез бутала??? Те само пречат :lol:


Пон Фев 28, 2005 4:25 pm
Профил ICQ

Регистриран на: Вто Фев 22, 2005 4:15 pm
Мнения: 1
UNREAD_POST турбо
имам приятел който може да ти монтира турбинката направо е факир 0887623144 казвасе Росен


Пет Мар 04, 2005 1:39 pm
Профил
UNREAD_POST тъп въпрос от немного разбиращ
Може би въпроса ми е тъп, но аз да попитам:
Не може ли турбината, която ти натъпква "inlet manifold" (не знам как е термина на български-моля да ме извините) да и понамалиш малко обема въздух който вкарва в двигателя, така че да не се опитваш от двигател 75 коня да постигнеш 150, а примерно да гониш 95-100. Така може би ще успееш да регулираш изпреварването на запалването дори и с наличната запалителна система, без да е нужно да я сменяш. От друга страна това ще намали и топлинния товар върху двигателя и вероятността да си стопиш буталата ще понамалее. Е, вярно мяма да се возиш на 150 коня, но пък с нормалния за българина бюджет ще си позволиш по-мощна машинка. Аз лично си мисля по въпроса - дистрибуторна кутия (делко) което с някакъв механизъм се завърта в нужното положение при включване на турбото и съответно се връща в изходно положение при изключване. Който е с инжекцион да си мисли други варианти. Аз съм с дистрибуторна кутия и имам някакъв шанс да осъществя тази идея.
Колко жалко че все нямам парички да си правя експерименти.


Пет Мар 18, 2005 3:49 pm
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 2:31 pm
Мнения: 206
Местоположение: София + Кройдън (в Лондон)
UNREAD_POST ОООООпс
Забравих да се лог-на.

_________________
Минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения.
(Безвъзвратно изгубено) Tipo 1.4 карбуратор 250 000km без ремонт на двигателя (значи скоро му беше време).


Пет Мар 18, 2005 3:51 pm
Профил ICQ WWW
UNREAD_POST 
Цитат:
Не може ли турбината, която ти натъпква "inlet manifold" (не знам как е термина на български-моля да ме извините)

Смукателен колектор му викат на български :wink: Това, дето го казваш хората от Сааб, Фолксваген, Волво и още там който го ползва му викат LPT(лайт прешър турбо), като системата има за цел повишаване на въртящия момент особено в ниски и средни обороти и минимално(почти отсъстващо) забавяне(задържане, лаг)
Цитат:
вероятността да си стопиш буталата ще понамалее

понамалее е точната дума :wink: Пак казвам, проблема е никакъв да се направи тази процедура според мен, но да говорим за голям и безпроблемен експоатационен период при нашите условия в случая е неуместно. Инвестицията остава на същото ниво.


Пет Мар 18, 2005 5:38 pm
UNREAD_POST 
Едно линкче към сайта на ентусиаст по темата. Има доста интересни неща към проекта.

http://orionturbo.info


Съб Мар 19, 2005 11:02 pm
Кара детска количка
Кара детска количка
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 19, 2009 11:20 pm
Мнения: 17
Местоположение: Варна 04 Варненчик
UNREAD_POST 
ТОЯ FORD СЕГА 6ТЕ ЛИТНЕ :plqskane:
ЕДНО ВРЕМЕ И АС ИМАХ FORD АМА ESKORT КУЦ КОН АСМАТИК Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 :shock:1.4 МОНО

Колега махни тоя Caps. На форумен език това означава караница или скандалджийски тон и не е приятно.
Ferrari

_________________
ЖИВЕИ ТАКА ЧЕ КАТО УМРЕШ И ДЯВОЛА ДА ТИ ЗАПАЛИ СВЕЩ
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


Съб Яну 24, 2009 10:21 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 42 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg