Автор |
Съобщение |
BOIT
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Дек 06, 2005 7:03 pm Мнения: 159 Местоположение: София 07 Слатина
|
 Blow off
Пускам темата от една страна да се похваля с началото на едно "спортно" начинание от друга - не да се оплача , но да изразя малко недоволство . Реших да си направя колата да съска в смисъл дъмп клапата или блоу офа мисля че е едно и също( оказа се че стара не е работела и е бъркала работата) да го сложа да испуска налягането в атмосферата , а не да го връща след дебитомера и за целта под клапата се слага една друга клапа , която да проспуска навън , но не и да смуче въздух , защото компютъра се бърка и на празен ход гасне щото му падат оборотите та цялата идея ми е че хубаво сега съска но ми се струва че налягането не ми е постоянно ,а понякога ми се струва че в първия момент като и подадеш по-яко се замисля . Другата тъпня е че вчера като я сложихме което стана към 17.30 времето беше ужасно трафика също и нямаше място къде да пробваме как работи и сега от една страна ми харесва но от друга не ми харесва мн как работи .Решението е едно трябва да я изцедя някъде да видя имам ли падове в налягането и как се държи . Сега след като си взема гуми съм решил да и сменя чипа и филтъра ,но се чудя дали да вдигам налягането да не взема да си съсипя турбинката . Абе като се замисля цялата тая работа с тия доработки си е все някакъв компромис с нещо :(
_________________ Слагайте си коланите
|
Сря Мар 08, 2006 5:58 pm |
|
 |
BOIT
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Дек 06, 2005 7:03 pm Мнения: 159 Местоположение: София 07 Слатина
|
Преди малко тествах колата. Наистина имам падове в налягането и е супер непостоянно вдига го яко за момент после падне пак се дигне абе не е като хората .Утре ще я карам да я видят . Може ли да ми се е скапала турбината ама пък точно след като преместих клапата ?
_________________ Слагайте си коланите
|
Сря Мар 08, 2006 11:13 pm |
|
 |
Turbolan
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Авг 14, 2005 1:05 pm Мнения: 91 Местоположение: София
|
Първо кажи каква кола карашчи какви промени по мотора си правил(ако не е тайна  ) ? Блоу Офа трябва да се настрои, към него имаш ли още пружини и монети? Как си надул турбото ? Недей да надуваш без де видиш как ти е сместа, че може да стане страшно. Кажи в колко оборота ти е максималния бууст и в кои обороти са ти падовете ?
_________________ Uno Turbo RulZz
|
Сря Мар 08, 2006 11:35 pm |
|
 |
BOIT
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Дек 06, 2005 7:03 pm Мнения: 159 Местоположение: София 07 Слатина
|
Карам Пунто ГТ и не съм правил никакви промени . Не съм надувал турбото , а блоу офа си е Бош нов незнам за какви пружини и монети става въпрос за тази пружина която затваря клапата която е под блоу офа ли говориш ? А за сместа знам няма да надувам нищо не се притесняваи тия неща ми ги правят хора които доста повече от мен разбират аз просто седя и гледам и задавам въпроси като малко дете  А за падовете е странно щото всеки път е различно няма някакви постоянни промени . Не знам на колко оборота ми е максималния бууст :(
_________________ Слагайте си коланите
|
Чет Мар 09, 2006 12:10 am |
|
 |
Turbolan
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Авг 14, 2005 1:05 pm Мнения: 91 Местоположение: София
|
Според мен някой маркуч изпуска, или Блоу Офа изпуска и от там идват подовете в бууста. Преди с оригиналния Блоу Оф имаше ли падове? Аз ти говоря за пружината в блоу офа, има пружини примерно до 0,7 ,1 бар, до 1,5 бара...и т.н. И на теб ако ти надува на 1 бар а си с пружина до 0,Х, изпуска, мен преди така пук бло офа прекалено много ми изпускаше и чак ми гансеше колата, защото губеше обороти, теб кат ти изпусне на колко най-малко ти стават оборотите ?
_________________ Uno Turbo RulZz
|
Чет Мар 09, 2006 11:09 am |
|
 |
WhitePower
Кара велосипед
Регистриран на: Вто Май 31, 2005 10:05 am Мнения: 29 Местоположение: София
|
според мене блоу оффа отваря много рано
на моито е на мариани туннинг и го дават до 3 бара
но моя връща след дебитомера а не изпуска на вънка
|
Чет Мар 09, 2006 5:02 pm |
|
 |
BOIT
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Дек 06, 2005 7:03 pm Мнения: 159 Местоположение: София 07 Слатина
|
И моя връщаше след дебитомера , но нали се сещяш че той има 3 отвора между които ми казах че не трябва да има връзка , а моя като го надуеш и излизаше въздух от един от другите отвори което не трябвало да бъде така и го махнахме и запушихме дупката която остана . Новия го сложихме да изпуска в атмосферата.
Този човек който ми го направи е със същия и каза че го е карал на 1.5 бара и няма проблем . Днеска я закарах и проблема вече е че дига прекалено голямо налягяне помпи на 1.6 и с клапа и без кпала . Няма падове просто помпи яко . А като ми испусне оборотите седят нормално на 900 .Ако след като е напомпило изпусне и веднага дръпна гаста гасне , но ми казаха че било нормално . Казаха ми че било(високото налягане) или от датчика който следи налягането на турбото или от едно клапанче което е към уеист гейта или нещо такова и сега там маркучите който влизат в тва клапанче са дадени на късо и сега карам почти на никакво налягане и е ебати умрялото .Предложиха ми да ми го направят да си го регулирам механично налягането , но идеята незнам защо не ми харесва .
_________________ Слагайте си коланите
|
Чет Мар 09, 2006 5:43 pm |
|
 |
Turbolan
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Авг 14, 2005 1:05 pm Мнения: 91 Местоположение: София
|
Блоу Офа дано да са ти го вързали правилно, че както го обясняваш много съмнително ми се струва :roll: . По въпроса с налягането има специялни кранчета 90лв са в Макс Драйв и с него си надуваш турбото, само си следиш сместа да ти е достатъчно богата и няма проблеми нито за турбото нито за мотора.  А относно Блоу Офа, аз бих го сложил след големия маркуч който излиза от смукателния колектор, а дупката на маркуча след дебитомера бих я запушил, в маркуча между дебитомера и турбото влиза и маркуча за картерните газове и него бих го преместил да сочи към земят, а дупката да я запуша. И едно малко по-голямо кулерче и колата ще си върви перфектно без да се чупи.
_________________ Uno Turbo RulZz
|
Чет Мар 09, 2006 9:09 pm |
|
 |
BOIT
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Дек 06, 2005 7:03 pm Мнения: 159 Местоположение: София 07 Слатина
|
И ние точно така го направихме както казваш клапата ми е до този големия маркуч които е към колекторите , а другата дупка след дебитомера я запушихме и точно след като направихме тва и налягането отиде в 1.6 :(
_________________ Слагайте си коланите
|
Чет Мар 09, 2006 10:28 pm |
|
 |
ThE_PuNiSHeR
|
некви снимки може ли да видим как е станало
|
Чет Мар 09, 2006 10:51 pm |
|
 |
Turbolan
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Авг 14, 2005 1:05 pm Мнения: 91 Местоположение: София
|
BOIT написа: И ние точно така го направихме както казваш клапата ми е до този големия маркуч които е към колекторите , а другата дупка след дебитомера я запушихме и точно след като направихме тва и налягането отиде в 1.6 :(
Значи сте разкачили едното маркуче, което излиза от уеат геита (според мен) и за това е почнала да надува така турбината, от блоу офа няма как да се вдигне бууста, сега след като сте го оправили ти надува 0,5-06 нали  . Каква марка ти е блоу офа и съска ли хубаво :?: 
_________________ Uno Turbo RulZz
|
Пет Мар 10, 2006 10:31 am |
|
 |
BOIT
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Дек 06, 2005 7:03 pm Мнения: 159 Местоположение: София 07 Слатина
|
Punisher не мога да сложа снимки защото нямам фотоапарат в момента , а и за да го снимам трябва да да сваля филтъра , акумулатора и подложката за акумулатора . В неделя ще я карам при едно момче от Алфа клуба той е правил на Бобо ( ако не се лъжа така се казваше ) Алфата с турбото и тогава може да снимам цялата работа и да кача снимки .
Блоу офа е Бош и съска яко ама кво от това като всичко друго се скапа :( Полседното е вчера вечерта не искаше и обороти да качи на 3та предавка на 3400 спря и не иска повече даже светна и лампичката за checka . Абе нещо скапа работата ония дето ми го слага ама се надявам да я оправят в неделия и да не са се отворили поразии некви .
_________________ Слагайте си коланите
|
Пет Мар 10, 2006 10:59 am |
|
 |
bobo
Кара Симсонка
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 9:01 pm Мнения: 58 Местоположение: София
|
Този който ми прави колата се казва Еньо и да евентуално ще свърши работа
Ако не свърши обади се ще я оправиме 
|
Пет Мар 10, 2006 1:08 pm |
|
 |
Turbolan
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Авг 14, 2005 1:05 pm Мнения: 91 Местоположение: София
|
BOIT написа: Punisher не мога да сложа снимки защото нямам фотоапарат в момента , а и за да го снимам трябва да да сваля филтъра , акумулатора и подложката за акумулатора . В неделя ще я карам при едно момче от Алфа клуба той е правил на Бобо ( ако не се лъжа така се казваше ) Алфата с турбото и тогава може да снимам цялата работа и да кача снимки . Блоу офа е Бош и съска яко ама кво от това като всичко друго се скапа :( Полседното е вчера вечерта не искаше и обороти да качи на 3та предавка на 3400 спря и не иска повече даже светна и лампичката за checka . Абе нещо скапа работата ония дето ми го слага ама се надявам да я оправят в неделия и да не са се отворили поразии некви .
Спокойно така е отначало докато се настрои колата, блоу оф, чип, бууст....има малко проблеми, ама така са бегачките  . Иди при Бобо и при неговите майстори ще ти направят колата перфектно. 
_________________ Uno Turbo RulZz
|
Пет Мар 10, 2006 1:29 pm |
|
 |
BOIT
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Дек 06, 2005 7:03 pm Мнения: 159 Местоположение: София 07 Слатина
|
Точно при Енъо ще я караме в неделя Дано я оправи щото съм бесен исках просто да разтоварва по-добре то се скапа всичко :x
Бобо Алфата е страшна скоро гледах снимките как сте я правили супер е и на Италфеста я видях колата е супер.
_________________ Слагайте си коланите
|
Съб Мар 11, 2006 1:04 am |
|
|