|
|
Дата и час: Нед Апр 28, 2024 11:14 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
dek
Кара велосипед
Регистриран на: Пон Дек 31, 2007 12:30 pm Мнения: 25 Местоположение: София 12 Илинден
|
Мареа 2.0 20v Турбо?
Някой слагал ли е турбина на такъв мотор? Нещо съвет да ми дадете? Нещо проблеми има ли и тн. Мерси предварително ;)
_________________ Fiat Marea 2.0 20v HLX
Чичо Фичо
|
Сря Сеп 24, 2008 10:08 pm |
|
|
Trojaneca
|
Приготви минимум 5000лв, но не очаквай големи резултати. Най-добре ще е, да намериш мотор 2.0 20вТ.
|
Чет Сеп 25, 2008 10:49 am |
|
|
dek
Кара велосипед
Регистриран на: Пон Дек 31, 2007 12:30 pm Мнения: 25 Местоположение: София 12 Илинден
|
окей дай съвет да пипна нещо лекичко да ускорява по бързо че ми се струва доста мудна до 3000об/мин
_________________ Fiat Marea 2.0 20v HLX
Чичо Фичо
|
Нед Сеп 28, 2008 7:51 pm |
|
|
Trojaneca
|
Ами, тя и моята е мудна, докато не я вкарам в по-високите. Комбинацията филтър + чипче + малко по-отворенка генерация(махни катализатора, смени крайното гърне с някое по-отпушено).
Поздрави
|
Нед Сеп 28, 2008 7:55 pm |
|
|
Crusible
Кара кола
Регистриран на: Вто Юни 05, 2007 2:45 pm Мнения: 344 Местоположение: София 19 Люлин
|
dek написа: окей дай съвет да пипна нещо лекичко да ускорява по бързо че ми се струва доста мудна до 3000об/мин
Ако ти е мудна до 3000об./мин, си вземи мареа 2.4JTD и няма да имаш ядове
А сега серизно, както казва Троянеца, най-добре сложи мотор от 20в турбо. Всичко останало е твърде скъпо или със съмнителен ефект.
|
Пон Окт 06, 2008 12:07 pm |
|
|
sim4ata
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Сеп 03, 2008 3:41 pm Мнения: 82 Местоположение: София 13 Надежда
|
Аз съм със 2.0 20В и мисля след време да хвърля някой друг лев във Перформенса, та съм мислил за чип, интеркупер, турбо, спортен филтър, разбира се и за поосвежаване на двигателя и други нещица Т'ва дет го мисля разбира се, ще излезе поне 4-5000лева, но все пак, такива работи се правят със сърце, не с разум . Та, защо го обезкоражавате така човечеца бе хорал Едно по-голямо турбо с останалите работи кадето са хубаво да се вземат с него според мен ще вършат чудеса 2.0 20В турбо не се намира под път и над път, а и по-важното което - да е читаво. А и да вземе такова, докато го вкара в релси, то ей ги пак тез пари каде може да хвърли към сегашната си колица. Мое мнение все пак
_________________ - = АУТОТИЙМ БЪЛГАРИЯ = -
Всички видове авточасти за вашият автомобил!
Процентно намаление за съфорумци!
Fiat Coupe 2.0 20V Pininfarina 147к.с. - Къде отиваш ти, може би?!
|
Вто Окт 21, 2008 8:20 pm |
|
|
Crusible
Кара кола
Регистриран на: Вто Юни 05, 2007 2:45 pm Мнения: 344 Местоположение: София 19 Люлин
|
sim4ata написа: Аз съм със 2.0 20В и мисля след време да хвърля някой друг лев във Перформенса, та съм мислил за чип, интеркупер, турбо, спортен филтър, разбира се и за поосвежаване на двигателя и други нещица Т'ва дет го мисля разбира се, ще излезе поне 4-5000лева, но все пак, такива работи се правят със сърце, не с разум . Та, защо го обезкоражавате така човечеца бе хорал Едно по-голямо турбо с останалите работи кадето са хубаво да се вземат с него според мен ще вършат чудеса 2.0 20В турбо не се намира под път и над път, а и по-важното което - да е читаво. А и да вземе такова, докато го вкара в релси, то ей ги пак тез пари каде може да хвърли към сегашната си колица. Мое мнение все пак
По принцип си прав, че ако си маняк парите нямат значение! Прав си и че 20В Турбо мотор не се намира толкова лесно, НО веднъж намерил го няма да е толкова скъпо да го вкараш в колата, щото дет се вика всеки по-грамотен майстор ще може да го бутне вътре.
Другия вариант е да си купиш Турбо кит, който ще струва повече и като цяло рисковете при слагане са повече. Чел съм много по тунинг форумите и всеобщото мнение, е че винаги като ти пристигне кита има "изненади" които трябва да решаваш на място.
Третият вариант е само за упорити пърформанс манияци и той е да си измислиш цялата турбо конверсия сам най-често на принципа на пробата и грешката. Имам предвид, всичко да ти бъде къстъм. Е те тука е големия дебел, щото колата ти става като бездънна дупка, ако не се прави от хора дет си разбират от работата.
В общи линии това са вариантите. Никого не искам да обезкуражавам бъди сигурен
|
Сря Окт 22, 2008 11:54 am |
|
|
sim4ata
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Сеп 03, 2008 3:41 pm Мнения: 82 Местоположение: София 13 Надежда
|
Crusible написа: По принцип си прав, че ако си маняк парите нямат значение! Прав си и че 20В Турбо мотор не се намира толкова лесно, НО веднъж намерил го няма да е толкова скъпо да го вкараш в колата, щото дет се вика всеки по-грамотен майстор ще може да го бутне вътре. Другия вариант е да си купиш Турбо кит, който ще струва повече и като цяло рисковете при слагане са повече. Чел съм много по тунинг форумите и всеобщото мнение, е че винаги като ти пристигне кита има "изненади" които трябва да решаваш на място. Третият вариант е само за упорити пърформанс манияци и той е да си измислиш цялата турбо конверсия сам най-често на принципа на пробата и грешката. Имам предвид, всичко да ти бъде къстъм. Е те тука е големия дебел, щото колата ти става като бездънна дупка, ако не се прави от хора дет си разбират от работата. В общи линии това са вариантите. Никого не искам да обезкуражавам бъди сигурен
Дяволски си прав... дяволски си прав
Пък и какъв по-голям кеф от тва да си направиш колата къстъм - да знаеш че всичко което си барал по резачката е от твойте ръце и през твой поглед и вкус.
Рисковете се поемат от много фенове, въпреки каквито и да е рискове защото точно тези експерименти и постижения са в основата да получиш душевни оргазми от резултатите(или това което развалиш с лека ръка, после ще цениш 10х повече, а от там и цялата кола ) . В другия случай в който всичко ти е сток и си си го взел на готово, пак си е кеф, ама от кеф до кеф имам разлика Общо взето - всичко си е до интереси, все пак!
_________________ - = АУТОТИЙМ БЪЛГАРИЯ = -
Всички видове авточасти за вашият автомобил!
Процентно намаление за съфорумци!
Fiat Coupe 2.0 20V Pininfarina 147к.с. - Къде отиваш ти, може би?!
|
Сря Окт 22, 2008 7:29 pm |
|
|
Crusible
Кара кола
Регистриран на: Вто Юни 05, 2007 2:45 pm Мнения: 344 Местоположение: София 19 Люлин
|
sim4ata написа: Crusible написа: По принцип си прав, че ако си маняк парите нямат значение! Прав си и че 20В Турбо мотор не се намира толкова лесно, НО веднъж намерил го няма да е толкова скъпо да го вкараш в колата, щото дет се вика всеки по-грамотен майстор ще може да го бутне вътре. Другия вариант е да си купиш Турбо кит, който ще струва повече и като цяло рисковете при слагане са повече. Чел съм много по тунинг форумите и всеобщото мнение, е че винаги като ти пристигне кита има "изненади" които трябва да решаваш на място. Третият вариант е само за упорити пърформанс манияци и той е да си измислиш цялата турбо конверсия сам най-често на принципа на пробата и грешката. Имам предвид, всичко да ти бъде къстъм. Е те тука е големия дебел, щото колата ти става като бездънна дупка, ако не се прави от хора дет си разбират от работата. В общи линии това са вариантите. Никого не искам да обезкуражавам бъди сигурен Дяволски си прав... дяволски си прав Пък и какъв по-голям кеф от тва да си направиш колата къстъм - да знаеш че всичко което си барал по резачката е от твойте ръце и през твой поглед и вкус. Рисковете се поемат от много фенове, въпреки каквито и да е рискове защото точно тези експерименти и постижения са в основата да получиш душевни оргазми от резултатите(или това което развалиш с лека ръка, после ще цениш 10х повече, а от там и цялата кола ) . В другия случай в който всичко ти е сток и си си го взел на готово, пак си е кеф, ама от кеф до кеф имам разлика Общо взето - всичко си е до интереси, все пак!
|
Чет Окт 23, 2008 4:52 pm |
|
|
2000 20v turbo
Кара детска количка
Регистриран на: Чет Мар 13, 2008 5:51 pm Мнения: 13 Местоположение: Търговище
|
Crusible написа: sim4ata написа: Аз съм със 2.0 20В и мисля след време да хвърля някой друг лев във Перформенса, та съм мислил за чип, интеркупер, турбо, спортен филтър, разбира се и за поосвежаване на двигателя и други нещица Т'ва дет го мисля разбира се, ще излезе поне 4-5000лева, но все пак, такива работи се правят със сърце, не с разум . Та, защо го обезкоражавате така човечеца бе хорал Едно по-голямо турбо с останалите работи кадето са хубаво да се вземат с него според мен ще вършат чудеса 2.0 20В турбо не се намира под път и над път, а и по-важното което - да е читаво. А и да вземе такова, докато го вкара в релси, то ей ги пак тез пари каде може да хвърли към сегашната си колица. Мое мнение все пак По принцип си прав, че ако си маняк парите нямат значение! Прав си и че 20В Турбо мотор не се намира толкова лесно, НО веднъж намерил го няма да е толкова скъпо да го вкараш в колата, щото дет се вика всеки по-грамотен майстор ще може да го бутне вътре.Другия вариант е да си купиш Турбо кит, който ще струва повече и като цяло рисковете при слагане са повече. Чел съм много по тунинг форумите и всеобщото мнение, е че винаги като ти пристигне кита има "изненади" които трябва да решаваш на място. Третият вариант е само за упорити пърформанс манияци и той е да си измислиш цялата турбо конверсия сам най-често на принципа на пробата и грешката. Имам предвид, всичко да ти бъде къстъм. Е те тука е големия дебел, щото колата ти става като бездънна дупка, ако не се прави от хора дет си разбират от работата. В общи линии това са вариантите. Никого не искам да обезкуражавам бъди сигурен
Eй тука в каква грешка сиииии..............
Ако изобщо иска автора на темата да покара такава кола единствения верен вариант е цял мотор + кутията+инсталацията в коша + ЕКУ-то. Всичко останало е пара на вятъра пичаги вервайте ми!
На стоковия атмосверен 20 в мотор нито буталата, нито биелите, нито лагерите, нито сегментите са като на турбо варианта и с уекичък бустец на един атм ДВГ - салата Не си играйте с тез турбо китове, с атмосверна карантия мноо ше Ви болят главите!
Пък си в грешка приятелю, щото средно грамотния майстор в средата на монтажа на 20в турбо фиат в купето на Мареа ще се види в приключение и ще се откаже от паричките за такава конверсия. Преработват се доста нещица, има доста подробности и аз мога да помогна, ако все пак някой се реши и тръгне да си слага 20в турбо в Мареата.
Въпреки всичко обаче да караш такава кола е невероятен кеф и честно казано си струва "дебелия"
_________________ 2000 r5 20 v turbo
|
Вто Яну 06, 2009 2:03 pm |
|
|
sim4ata
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Сеп 03, 2008 3:41 pm Мнения: 82 Местоположение: София 13 Надежда
|
Прав си, че турбо кит не се слага туко така! Главно не се слага това чудо на стар двигател, от което следва, че трябва да му смениш доста неща за да пригодиш двигателя за мощността, НО преди всичко се гледа "коефициент на полезна дейност" на двигателя, т.е. дали е податлив на подобни промени. Турбо до 1бар спокоино може да се издържи от доста двигатели с потенциален и податливост на тунинг. Така че може да не са нужни свръх подобрения, които ще са от жизнено важно значение за други коли. В нашият случай не сам запознат с подобни данни за двигателите ни! Абе сложиш ли Турбо, навлизаш в дълбоки води, кадето ако не плуваш както ти е нужно, губиш всичко!..... губиш колата си Внимателно сам препрочел с огромен интерес тази http://avtocatalog.org/content/view/1348/173/ и другите подобни страници в посочения сайт, а и не само, така че мисля че ми е доста бистър погледа по въпроса
_________________ - = АУТОТИЙМ БЪЛГАРИЯ = -
Всички видове авточасти за вашият автомобил!
Процентно намаление за съфорумци!
Fiat Coupe 2.0 20V Pininfarina 147к.с. - Къде отиваш ти, може би?!
|
Вто Яну 06, 2009 7:52 pm |
|
|
2000 20v turbo
Кара детска количка
Регистриран на: Чет Мар 13, 2008 5:51 pm Мнения: 13 Местоположение: Търговище
|
С този коефицент на полезна дейност .............. Или някоя интернет преводачка ти го е превела неправилно или така си разбрал ти! Вероятно искаш да кажеш "коефицент на полезно действие" Това е физична величина /КПД/ и няма нищо общо с податливостта на двигателя към турбиниране. Съвсем други неща трябват не само нови "части". И ве пак ако някой иска да си прави такива конверсии препоръчвам цял турбомотор, а не турбиниране на стандартния. И 1 бар буст е сериозен надув пич! Примерно стандартния 2000 20в турбо стандартно надува на 0,6 бара.......... За един атмосверен мотор да му боднеш директно една турбина на 1 бар .............
_________________ 2000 r5 20 v turbo
|
Вто Яну 06, 2009 8:17 pm |
|
|
sim4ata
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Сеп 03, 2008 3:41 pm Мнения: 82 Местоположение: София 13 Надежда
|
2000 20v turbo написа: С този коефицент на полезна дейност .............. Или някоя интернет преводачка ти го е превела неправилно или така си разбрал ти! Вероятно искаш да кажеш "коефицент на полезно действие" Това е физична величина /КПД/ и няма нищо общо с податливостта на двигателя към турбиниране. Съвсем други неща трябват не само нови "части". И ве пак ако някой иска да си прави такива конверсии препоръчвам цял турбомотор, а не турбиниране на стандартния. И 1 бар буст е сериозен надув пич! Примерно стандартния 2000 20в турбо стандартно надува на 0,6 бара.......... За един атмосверен мотор да му боднеш директно една турбина на 1 бар .............
Мда прав си, за някои неща, а за други НЕ !
Може все пак да хвърлиш едно око на темите в линка ми
http://avtocatalog.org/content/view/1351/173/ - специално на втория абзац!
_________________ - = АУТОТИЙМ БЪЛГАРИЯ = -
Всички видове авточасти за вашият автомобил!
Процентно намаление за съфорумци!
Fiat Coupe 2.0 20V Pininfarina 147к.с. - Къде отиваш ти, може би?!
|
Сря Яну 07, 2009 3:17 pm |
|
|
2000 20v turbo
Кара детска количка
Регистриран на: Чет Мар 13, 2008 5:51 pm Мнения: 13 Местоположение: Търговище
|
Мдааа, говорим просто за различни неща. В линка е посочен принципа на работа и управление на един турбо компресор и нещата са написани на разбираем език и на нивото на едно ръководство за експлоатация на лек автомобил примерно - "не пали колата - налейте бензин"
В този линк не е написано почти нищо за детонациите, пък те са основната опасност при турбинирането на един атмосверен двигател-това за което иде на реч в тази тук тема. Та в този ред на мисли атмосверния петтак на Фиат е със степен на сгъстяване 10,5:1 при атмосверно пълнене! Е с тази степен, ако го надуеш и на 1 бар, както смяташ, че всеки двигател спокойно държал на 1 бар буст, тази степен на сгъстяване ще стане 16-17, че и кусур:1 и бензиновия двигател спира да има нужда от искра, която да контролира кога точно да настъпи такта горене, почва да се пали бензиновата горивовъздушна смес некотролируемо от няколко места едновременно в горивната камера в резултат на огромното налягане вътре, което пък поражда и други процеси ма да не навлизаме в такива чак подробности ако искаш, фронтовете на горене се посрещат, като при това посрещане на фронтовете на горене се отделя огромна непоносима са атмосверната карантия на мотора енергия и буталата или изтичат през ауспуха или излизат на парчете заедно с топлата перка от турбината - е това в общи линии са детонациите и вредите от тях. Това, което се опитах да ти кажа е пак долу горе на нивото на ръководството за експлоатация на автомобил цитирано от мен и по-горе! Така, че ако обичаш не ми поствай такива емотиконки - бла-бла..., ами търси и още линкова, говори с хора с опит, строши някой друг двигател и тогава ръгай съвети тука.
Верно слагат се турбо китове на атмосверни двигатели, ама се смята камерата, разрежда се мотора, мерят се и се правят смеси.......... филм! Който струва ми се колегата не може да изиграе сам, ще трябва да дате камара кинти за турбо-кита първо, после още една камара на някой майстор, кайто ако се окаже недостатъчно подходящ, ще трябва поправителен с още една камара кинти, времетраенето на филма става с години и тъй нататък. За това скромно се опитах да препоръчам турбо мотор оригинален с електрониката - по-лесно, по-бързо, по-сигурно.......
_________________ 2000 r5 20 v turbo
|
Чет Яну 08, 2009 11:55 am |
|
|
sim4ata
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Сеп 03, 2008 3:41 pm Мнения: 82 Местоположение: София 13 Надежда
|
Колко бях неразумен, мерси за пояснението! Е добре де, объркал сам баровете ( е значи е до 0,5бара), но знам със сигурност, че някои атмосферни двигатели понасят слаби турбини. Разбира се за задължителни някои не много сериозни модификации които при определен опит и със не много голям бюджет може колата ти да стане супер - спортна генерация,по-голяма изходяща система, чип тунинг, интеркулер, радиатор на маслото, спортни филтри, някои нови датчици с измервателните уреди към тях, нови осн. и биелни лагери, по-динамичен разпр. вал, нови ремъци, по "лакоми" инжектори и горивна помпа и разбира се "профилактичен" основен ремонт на двигателя(оринговане не цилиндрите, шлайфане и полиране на главата и клапаните, смяна на семеринги и гарнитури, и още....)......................и още и още..., въпрос на отдаденост и време за хобито, защото това трябва да ти стане хоби...ако изкаш да се занимаваш ти де. И като удариш чертата: кам 1500лв. за едно ново малко "охлювче" и към 4-5000лева за останалите джунджурии. Като може да използваш по-слабите от към перформънс за да не износва другите части по- бързо. Разбира въпросната модифицирана кола става автоматично 2-ра или weekend car! Може разбира се да теглиш чертата по всяко време относно оборудването. Вече има тунинг фирми в които ти взимат всичките парички на куп и колата ти вече има необходимите кончета и въртящ момент, като няма да има странични ефекти от работата Това разбира се ще го направиш ако си луд фен на оптимизациите и ти се кара модифицирана кола, иначе съм съгласен с колегите - По-добре ще е ако си купиш фабрично мощна кола по-стара кола и парите се поизравняват! Разликата е в какво изкаш...
_________________ - = АУТОТИЙМ БЪЛГАРИЯ = -
Всички видове авточасти за вашият автомобил!
Процентно намаление за съфорумци!
Fiat Coupe 2.0 20V Pininfarina 147к.с. - Къде отиваш ти, може би?!
|
Пет Яну 09, 2009 1:49 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|