Всичко е според зависи. На теория от по-голямото съпротивлени на въздушния поток мощността пада, има по-голям тормоз от усилието да "разреже" въздушната струя, от там се качва и разхода на гориво. По принцип трябва да решиш за какво ще правиш тунинг тъй като при драговете конфигурацията се различчава от оптималната за по динамично шофиране. Виж колите от F1 за всяка писта се настройват поотделно. Като цяло общия строеж трябва да представлява обърнато крило за да се получи ефекта благодарение на който самолетите летят или така да са насочени въздушните течения, че да се движат в тази посока. Аеродинамиката не е никак просто нещо, сравнително нова е като наука, почти до средата на миналия век автомобилите с красива форма се смятали и за бързи, представи си заоблена от двете страни кола с 500 к.с. двигател, затова и е имало много смъртни случаи. Аз не знам в България да има някой тунинг сервиз който да прави нещо различно от кич. АЗ съм се опитвал да правя скици за моето Punto, но по скоро като някаква занимавка, а не като сериозен проект, въпреки че ми е приблизително ясно за какво става въпрос има хиляди неща които незнам, затова и не се хващам