
Имам аз една мечта, Барчета Турбо :)
Та колеги имам аз една мечта....
От доста време насам ме мъчи миселта кое е по-добре, спортни разпределителни валове или турбо конверсия.
Четох и сравнявах аз и днес реших! За парите, за които ще купя валовете (1200лв., не е таина) мога да си зглобя един турбо кит(като някои части са втора ръка). Това, което наи-много ме притесняваше е как да сваля компресията в цилиндрите поне с една единица(сега са 10.3). Бях чул един слух, че от Фиат Купе 2.0 20в Турбо буталата са идеални за целта, самоче не бях сигурен, а днес се обедих че е така. Въпреки, че в м/у народните саитове твърдят, че за да "надуеш" Барчета с 0.4бара не е нужно да пипаш нищо, освен да ремапваш ЕКУ-то. Та гледах си аз и си сравнявах къде по саитове, къде по книги за моделите и видях, че едни бутала от Фиат Купе 2.0 20в Турбо, дюзи от Фиат Купе 2.0 16в + турбо от същата кола а може и от Алфа 155 "Кю"4(за изпускателните колектори не знам дали ще станат има малко разлика по разположението на едни маркучи по блока, но ако станат ще е повече от великолепно), радиатор за масло и разни други дребни подобрения по двигателя и един ремап на ЕКУ-то, ще ми осигурят 188кс. на колелата

(по думи на хора, които са минали през подобни подобрения, самоче направени от фирми като "Новитек", а аз нямам възможност да отделя 3000++ евра за да мине моита скромна, стара Барчетка през тази фирма). Та постепенно мисля да си набавям някои части вече

А и вашето компретентно мнение колеги няма да ми е излишно!!! Приемам всякакваи съвети и информации както и места на авто-морги, които имат части от Алфа 155 "Кю" 4 и Фиат Купе Турбо 2.0 16/20в Турбо
Какво мислите по моя въпрос, а?!
