Дата и час: Сря Май 29, 2024 5:55 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 43 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Спортен филтър К&N - конус 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Вто Яну 17, 2006 5:33 pm
Мнения: 100
Местоположение: София
UNREAD_POST Спортен филтър К&N - конус
Колеги, интересува ме, какъв ефект ще има върху моето Браво, поставянето на спортен филтър тип конус?

_________________
Fiat Coupe 2.0 16V Plus


Вто Окт 31, 2006 11:29 am
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 23, 2005 8:17 pm
Мнения: 176
Местоположение: Пловдив 01 Централен
UNREAD_POST 
ами ще бръмчи малко по готино :) иначе като пърформанс едва ли ще усетиш много ;)

_________________
Изображение
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


Вто Окт 31, 2006 3:04 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
gad3n написа:
ами ще бръмчи малко по готино :) иначе като пърформанс едва ли ще усетиш много ;)


по скоро нищо няма усети освен хубавия му звук


Вто Окт 31, 2006 3:41 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 27, 2005 8:16 pm
Мнения: 149
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
аз не съм съгласен с колегите че няма да има ефект по скоро трудно се усеща ефекта но го има!
един колега ( ICI - мисля че му е ника тук )си сложи точно такъв филтър за какъвто питаш но да те предупредя че струваше 160лв
определено има разлика не само във звука.
времето за ускорение до 100 падна със 0,5секунди ако не ме лъже памета пък и работата на двигателя при условие че всичко му е наред де става по равномерна

_________________
Lancia Delta II 1.6 16V / 98г.
Garelli 150 T-Rex Freelander/италиянка на две колела с японска душа!


Вто Окт 31, 2006 5:07 pm
Профил
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 08, 2005 1:25 pm
Мнения: 679
Местоположение: Кюстендил
UNREAD_POST 
idm написа:
аз не съм съгласен с колегите че няма да има ефект по скоро трудно се усеща ефекта но го има!
един колега ( ICI - мисля че му е ника тук )си сложи точно такъв филтър за какъвто питаш но да те предупредя че струваше 160лв
определено има разлика не само във звука.
времето за ускорение до 100 падна със 0,5секунди ако не ме лъже памета пък и работата на двигателя при условие че всичко му е наред де става по равномерна

хм, че ефект има има, но е трудно забележим, а относно ускорението, ми се струва, че само със смяна на филтъра, подобрение от половин секунда не може да се направи - требе по-сериозна интервенция.

_________________
Безизходица е ситуацията, очевидният и логичен изход от която просто не ти харесва.
(Bravo 1.6 16V, 76 kW)


Вто Окт 31, 2006 6:55 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
Подобрение от половин секунда става и от задкормилното устройство.Водача имам в предвид.


Вто Окт 31, 2006 8:54 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 27, 2005 8:16 pm
Мнения: 149
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
може да не ви се вярва ама си е така.
засичано е не един път( с Джитек ), при това все си управляваше собственика.
като инфо да ви кажа че се бяха закрастили доста хора и същия този филтър беше монтиран на друг
автомобил за да видим резултата! и продължавам да твърдя че си е същия резултата.
които не вярва да пита Ivanko_RS! :wowwow:

_________________
Lancia Delta II 1.6 16V / 98г.
Garelli 150 T-Rex Freelander/италиянка на две колела с японска душа!


Сря Ное 01, 2006 12:50 pm
Профил
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка

Регистриран на: Чет Апр 07, 2005 8:50 pm
Мнения: 412
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Мухаха стига с тея приказки, колко вървежни ставали колите с конуси... филтъра си е за гъзария, като летите джанти и т.н. въпроса е дали те кефи колата да е по шумна! мен лично ме радва повече звука на конус, но има хора които искат колата да им мърка!

_________________
"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.


Сря Ное 01, 2006 1:02 pm
Профил
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 01, 2006 11:43 am
Мнения: 246
Местоположение: София 09 Лозенец
UNREAD_POST 
toko написа:
Мухаха стига с тея приказки, колко вървежни ставали колите с конуси... филтъра си е за гъзария, като летите джанти и т.н. въпроса е дали те кефи колата да е по шумна! мен лично ме радва повече звука на конус, но има хора които искат колата да им мърка!



"Мухаха стига с тея приказки, колко вървежни ставали колите с конуси... филтъра си е за гъзария"

:36_2_33: :36_2_49: :not listening:

_________________
селото се оказа точно в града


Сря Ное 01, 2006 6:14 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Вто Яну 17, 2006 5:33 pm
Мнения: 100
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Ами, нещо се колебая, ама сигурно ще го взема :roll:

Вижте какво намерих в нета за тези филтри

"Въздушните филтри K&N са били разработени преди около тридесет години, за да изпълнят високите изисквания по настройките на състезателните автомобили по пресечена местност, които всяка година участват в изтощително състезание в пустинята Баха (Мексико). Това състезание в продължение на 1000 мили е изключително изпитание за всеки тип двигател. За машините, на практика изчезващи в буря от прах и намиращи се постоянно в пясъка, обичайните филтри са се сменяли на всеки 59 мили! Днес над 90 процента от състезателите използват въздушни филтри K&N, за да защитят двигателя от абразивното действие на пясъка в пустинята, като използват през цялото състезание един и същ филтър. “Off-road” приложението на филтрите е станало легендарно за всяка кола, при която праха и мръсотията са проблем. От Париж-Дакар до рали пилотите от Световния шампионат, Световния шампионат по мотокрос, K&N е избор номер едно измежду всички състезатели и “off-road” пилоти. На всякакво ниво на автомобилния спорт въздушните филтри K&N са най-добри, и в доказателство за това са резултатите в световните серии “Формула2”, “Формула3000”, европейските и световни шампионати по рали, състезания с камиони, мотоциклети, туристически автомобили, картинг,името на K&N е станало синоним на качество, отлично представяне и победа. Филтри K&N се произвеждат практически за всички водещи марки на автомобилния пазар, осигурявайки до 40% допълнителна пропускливост на въздух към двигателя с гарантирана защита! Първичната функция на въздушния филтър е да снабди двигателя с чист въздух. Без достатъчно очистване на всмуквания въздух от въздушния филтър, в двигателя постъпва пепел, мръсотия и различни частици, които попадайки в клапаните снижават компресионното налягане в горивната камера и в критични случаи довеждат до повреда в клапаните и буталата, предизвикват загуба на мощност и отказ на двигателя. Независимо от това все още е възможно да се срещнат състезателни автомобили без въздушни филтри, с погрешната представа, че филтрите ограничават потребяемия въздушен обем и предизвикват намаляване на мощността. K&N разрушава мита, че въздушните филтри са причина за загуба на мощност, когато става сравнение с автомобили с открито потребление... Статичните и изпитанията на писта, проведени от водещите тимове от Формула1- WilliamsBMW, Honda, Benetton, Jaguar, Toyota,Jordan, BAR and Cosworth доказаха, че с филтрите K&N няма никаква загуба на мощност в сравнение с откритото потребление на въздух. Към настоящия момент K&N е един от най-големите световни лидери в разработката и производството на филтри с индустриално и битово приложение. Кое прави филтъра K&N толкова специален? При външен оглед на K&N филтър моментално се вижда колко големи са дупките в материала на филтъра- това е главната причина за високата пропускливост на въздушния поток. Филтъра е конструиран от слоеве нишки от омаслена хирургическа памучна марля, затворена между фина алуминиева мрежа. Специалния маслен състав, намиращ се в памучната марля не позволява ограничаването на пропускателната способност и в същото време осигурява качествено филтриране на въздушният поток. Това е основата на уникалната система на филтрация! Частиците мръсотия във въздушния поток привлечени в филтъра, имат отрицателен заряд и минавайки през филтриращия елемент(подобно на действието на магнита) се привличат и стават част от пропитата памучна марля, имаща положителен заряд! При голямо натрупване на задържани частици по външната страна на филтъра отверстията в марлената тъкан остават открити. Това външно ниво от прах и песъчинки се явява вторичен елемент на филтрация на входящите частици, като при това осигурява висока пропускателна способност. Този прост, но ефективен вторичен филтър способства за осигуряването на дългия живот на филтъра, повече от десет пъти от обикновения филтър. След което въздушният филтър K&N просто се сваля и почиства, за да стане отново пригоден да издържи екстремалното натоварване, на което ще го подложите! 100000 мили филтъра е необслужваем, като това е “норма”. Почистване се извършва в зависимост от пробега или когато натрупания слой замърсяване стане 2-3мм. "

_________________
Fiat Coupe 2.0 16V Plus


Сря Ное 01, 2006 6:37 pm
Профил
Член на клуба
Член на клуба

Регистриран на: Сря Май 10, 2006 8:44 pm
Мнения: 690
Местоположение: Бургас, Меден Рудник
UNREAD_POST 
За 4Т двигатели незнам, но на 2Т двигател на вартбурга като махнахме възд. филтър вървежа стана мнооого по-добър от предишния, звука не го споменавам, но до колкото знам със спортен възд. филтър потока минава все едно е без ... скоро ще вземем един от 18лв (от един магазин за ФИАТ :) ) за да пробваме дали ще има разлика без него или с него, но все пак не искаме без филтър да е ... Същия смятам да пробвам как ще е и на чч ...
По принцип до колкото съм чувал - разликата е единствено в това, че колата става "more responsible" (незнам как точно да го формулирам на български, но като натиснеш газта отговаря с по-малко замисляне), това по принцип е от четене...
А това за 2Т и 4Т - може да има разлика при вартбурга, понеже при премахване на гърнетата ефекта е противоположен от този на браво например ...

_________________
Fiat Cinquecento 0,9i
Fiat Punto Mk.II `01 Go!
Lancia Zeta 2.1TD


Чет Ное 02, 2006 1:40 am
Профил ICQ
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 08, 2005 1:25 pm
Мнения: 679
Местоположение: Кюстендил
UNREAD_POST 
че има ефект има, въпроса е колко е забележим, и струва ли си инвестицията от над 150 лв. (за K&N филтър + почистващите спрейове).
Замислете се, че всъщност ефекта от тези филтри е просто по-малко съпротивление на входящия въздух, но ако не е осигурено и по-бързо отвеждане на газовете и по-малкото съпротивление на изпускателната система, съм сигурен че ефекта ще е минимален и трудно забележим

_________________
Безизходица е ситуацията, очевидният и логичен изход от която просто не ти харесва.
(Bravo 1.6 16V, 76 kW)


Чет Ное 02, 2006 10:57 am
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 27, 2005 8:16 pm
Мнения: 149
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
започвам да си мисля че някои хора пишат колкото да си вдигнат броя на мненията!!!
по въпроса за изпускателната система защо според вас на 95%от рали автомобилите са изолиран изпускателен колектор.
аре ся пак нова БОМБА! Yellow_Flash_Colorz_PDT_29

_________________
Lancia Delta II 1.6 16V / 98г.
Garelli 150 T-Rex Freelander/италиянка на две колела с японска душа!


Чет Ное 02, 2006 11:03 am
Профил
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 10:32 am
Мнения: 320
UNREAD_POST 
:shock:


Последна промяна morg на Пон Мар 26, 2007 5:22 pm, променена общо 1 път



Чет Ное 02, 2006 11:38 am
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 27, 2005 8:16 pm
Мнения: 149
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
ами толкова си издържа филтъра те хората са си го направили както трябва и си го дават с необходимите препарати за почистване на определени интервали.
а за колектора-изолира се с вата( негорима ) за да задържа температурата по висока в изпускателния колектор-от там по висока скорост и........
вярно е че на пръв поглед това не отдава кои знае каква мощност но по малко по малко се наслагват нещата

_________________
Lancia Delta II 1.6 16V / 98г.
Garelli 150 T-Rex Freelander/италиянка на две колела с японска душа!


Чет Ное 02, 2006 12:11 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 43 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg