|
|
Дата и час: Сря Май 29, 2024 5:55 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Спортен филтър К&N - конус
Автор |
Съобщение |
blagun
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Яну 17, 2006 5:33 pm Мнения: 100 Местоположение: София
|
Спортен филтър К&N - конус
Колеги, интересува ме, какъв ефект ще има върху моето Браво, поставянето на спортен филтър тип конус?
_________________ Fiat Coupe 2.0 16V Plus
|
Вто Окт 31, 2006 11:29 am |
|
|
gad3n
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Авг 23, 2005 8:17 pm Мнения: 176 Местоположение: Пловдив 01 Централен
|
ами ще бръмчи малко по готино иначе като пърформанс едва ли ще усетиш много ;)
_________________
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
|
Вто Окт 31, 2006 3:04 pm |
|
|
pugsy
|
gad3n написа: ами ще бръмчи малко по готино иначе като пърформанс едва ли ще усетиш много ;)
по скоро нищо няма усети освен хубавия му звук
|
Вто Окт 31, 2006 3:41 pm |
|
|
idm
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Авг 27, 2005 8:16 pm Мнения: 149 Местоположение: Русе
|
аз не съм съгласен с колегите че няма да има ефект по скоро трудно се усеща ефекта но го има!
един колега ( ICI - мисля че му е ника тук )си сложи точно такъв филтър за какъвто питаш но да те предупредя че струваше 160лв
определено има разлика не само във звука.
времето за ускорение до 100 падна със 0,5секунди ако не ме лъже памета пък и работата на двигателя при условие че всичко му е наред де става по равномерна
_________________ Lancia Delta II 1.6 16V / 98г.
Garelli 150 T-Rex Freelander/италиянка на две колела с японска душа!
|
Вто Окт 31, 2006 5:07 pm |
|
|
charlie
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Мар 08, 2005 1:25 pm Мнения: 679 Местоположение: Кюстендил
|
idm написа: аз не съм съгласен с колегите че няма да има ефект по скоро трудно се усеща ефекта но го има! един колега ( ICI - мисля че му е ника тук )си сложи точно такъв филтър за какъвто питаш но да те предупредя че струваше 160лв определено има разлика не само във звука. времето за ускорение до 100 падна със 0,5секунди ако не ме лъже памета пък и работата на двигателя при условие че всичко му е наред де става по равномерна
хм, че ефект има има, но е трудно забележим, а относно ускорението, ми се струва, че само със смяна на филтъра, подобрение от половин секунда не може да се направи - требе по-сериозна интервенция.
_________________ Безизходица е ситуацията, очевидният и логичен изход от която просто не ти харесва.
(Bravo 1.6 16V, 76 kW)
|
Вто Окт 31, 2006 6:55 pm |
|
|
Tornado
|
Подобрение от половин секунда става и от задкормилното устройство.Водача имам в предвид.
|
Вто Окт 31, 2006 8:54 pm |
|
|
idm
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Авг 27, 2005 8:16 pm Мнения: 149 Местоположение: Русе
|
може да не ви се вярва ама си е така.
засичано е не един път( с Джитек ), при това все си управляваше собственика.
като инфо да ви кажа че се бяха закрастили доста хора и същия този филтър беше монтиран на друг
автомобил за да видим резултата! и продължавам да твърдя че си е същия резултата.
които не вярва да пита Ivanko_RS!
_________________ Lancia Delta II 1.6 16V / 98г.
Garelli 150 T-Rex Freelander/италиянка на две колела с японска душа!
|
Сря Ное 01, 2006 12:50 pm |
|
|
toko
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Чет Апр 07, 2005 8:50 pm Мнения: 412 Местоположение: София
|
Мухаха стига с тея приказки, колко вървежни ставали колите с конуси... филтъра си е за гъзария, като летите джанти и т.н. въпроса е дали те кефи колата да е по шумна! мен лично ме радва повече звука на конус, но има хора които искат колата да им мърка!
_________________ "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
|
Сря Ное 01, 2006 1:02 pm |
|
|
$ abarth $
Кара кола
Регистриран на: Съб Апр 01, 2006 11:43 am Мнения: 246 Местоположение: София 09 Лозенец
|
toko написа: Мухаха стига с тея приказки, колко вървежни ставали колите с конуси... филтъра си е за гъзария, като летите джанти и т.н. въпроса е дали те кефи колата да е по шумна! мен лично ме радва повече звука на конус, но има хора които искат колата да им мърка!
"Мухаха стига с тея приказки, колко вървежни ставали колите с конуси... филтъра си е за гъзария"
_________________ селото се оказа точно в града
|
Сря Ное 01, 2006 6:14 pm |
|
|
blagun
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Яну 17, 2006 5:33 pm Мнения: 100 Местоположение: София
|
Ами, нещо се колебая, ама сигурно ще го взема :roll:
Вижте какво намерих в нета за тези филтри
"Въздушните филтри K&N са били разработени преди около тридесет години, за да изпълнят високите изисквания по настройките на състезателните автомобили по пресечена местност, които всяка година участват в изтощително състезание в пустинята Баха (Мексико). Това състезание в продължение на 1000 мили е изключително изпитание за всеки тип двигател. За машините, на практика изчезващи в буря от прах и намиращи се постоянно в пясъка, обичайните филтри са се сменяли на всеки 59 мили! Днес над 90 процента от състезателите използват въздушни филтри K&N, за да защитят двигателя от абразивното действие на пясъка в пустинята, като използват през цялото състезание един и същ филтър. “Off-road” приложението на филтрите е станало легендарно за всяка кола, при която праха и мръсотията са проблем. От Париж-Дакар до рали пилотите от Световния шампионат, Световния шампионат по мотокрос, K&N е избор номер едно измежду всички състезатели и “off-road” пилоти. На всякакво ниво на автомобилния спорт въздушните филтри K&N са най-добри, и в доказателство за това са резултатите в световните серии “Формула2”, “Формула3000”, европейските и световни шампионати по рали, състезания с камиони, мотоциклети, туристически автомобили, картинг,името на K&N е станало синоним на качество, отлично представяне и победа. Филтри K&N се произвеждат практически за всички водещи марки на автомобилния пазар, осигурявайки до 40% допълнителна пропускливост на въздух към двигателя с гарантирана защита! Първичната функция на въздушния филтър е да снабди двигателя с чист въздух. Без достатъчно очистване на всмуквания въздух от въздушния филтър, в двигателя постъпва пепел, мръсотия и различни частици, които попадайки в клапаните снижават компресионното налягане в горивната камера и в критични случаи довеждат до повреда в клапаните и буталата, предизвикват загуба на мощност и отказ на двигателя. Независимо от това все още е възможно да се срещнат състезателни автомобили без въздушни филтри, с погрешната представа, че филтрите ограничават потребяемия въздушен обем и предизвикват намаляване на мощността. K&N разрушава мита, че въздушните филтри са причина за загуба на мощност, когато става сравнение с автомобили с открито потребление... Статичните и изпитанията на писта, проведени от водещите тимове от Формула1- WilliamsBMW, Honda, Benetton, Jaguar, Toyota,Jordan, BAR and Cosworth доказаха, че с филтрите K&N няма никаква загуба на мощност в сравнение с откритото потребление на въздух. Към настоящия момент K&N е един от най-големите световни лидери в разработката и производството на филтри с индустриално и битово приложение. Кое прави филтъра K&N толкова специален? При външен оглед на K&N филтър моментално се вижда колко големи са дупките в материала на филтъра- това е главната причина за високата пропускливост на въздушния поток. Филтъра е конструиран от слоеве нишки от омаслена хирургическа памучна марля, затворена между фина алуминиева мрежа. Специалния маслен състав, намиращ се в памучната марля не позволява ограничаването на пропускателната способност и в същото време осигурява качествено филтриране на въздушният поток. Това е основата на уникалната система на филтрация! Частиците мръсотия във въздушния поток привлечени в филтъра, имат отрицателен заряд и минавайки през филтриращия елемент(подобно на действието на магнита) се привличат и стават част от пропитата памучна марля, имаща положителен заряд! При голямо натрупване на задържани частици по външната страна на филтъра отверстията в марлената тъкан остават открити. Това външно ниво от прах и песъчинки се явява вторичен елемент на филтрация на входящите частици, като при това осигурява висока пропускателна способност. Този прост, но ефективен вторичен филтър способства за осигуряването на дългия живот на филтъра, повече от десет пъти от обикновения филтър. След което въздушният филтър K&N просто се сваля и почиства, за да стане отново пригоден да издържи екстремалното натоварване, на което ще го подложите! 100000 мили филтъра е необслужваем, като това е “норма”. Почистване се извършва в зависимост от пробега или когато натрупания слой замърсяване стане 2-3мм. "
_________________ Fiat Coupe 2.0 16V Plus
|
Сря Ное 01, 2006 6:37 pm |
|
|
kiler_4o
Член на клуба
Регистриран на: Сря Май 10, 2006 8:44 pm Мнения: 690 Местоположение: Бургас, Меден Рудник
|
За 4Т двигатели незнам, но на 2Т двигател на вартбурга като махнахме възд. филтър вървежа стана мнооого по-добър от предишния, звука не го споменавам, но до колкото знам със спортен възд. филтър потока минава все едно е без ... скоро ще вземем един от 18лв (от един магазин за ФИАТ ) за да пробваме дали ще има разлика без него или с него, но все пак не искаме без филтър да е ... Същия смятам да пробвам как ще е и на чч ...
По принцип до колкото съм чувал - разликата е единствено в това, че колата става "more responsible" (незнам как точно да го формулирам на български, но като натиснеш газта отговаря с по-малко замисляне), това по принцип е от четене...
А това за 2Т и 4Т - може да има разлика при вартбурга, понеже при премахване на гърнетата ефекта е противоположен от този на браво например ...
_________________ Fiat Cinquecento 0,9i
Fiat Punto Mk.II `01 Go!
Lancia Zeta 2.1TD
|
Чет Ное 02, 2006 1:40 am |
|
|
charlie
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Мар 08, 2005 1:25 pm Мнения: 679 Местоположение: Кюстендил
|
че има ефект има, въпроса е колко е забележим, и струва ли си инвестицията от над 150 лв. (за K&N филтър + почистващите спрейове).
Замислете се, че всъщност ефекта от тези филтри е просто по-малко съпротивление на входящия въздух, но ако не е осигурено и по-бързо отвеждане на газовете и по-малкото съпротивление на изпускателната система, съм сигурен че ефекта ще е минимален и трудно забележим
_________________ Безизходица е ситуацията, очевидният и логичен изход от която просто не ти харесва.
(Bravo 1.6 16V, 76 kW)
|
Чет Ное 02, 2006 10:57 am |
|
|
idm
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Авг 27, 2005 8:16 pm Мнения: 149 Местоположение: Русе
|
започвам да си мисля че някои хора пишат колкото да си вдигнат броя на мненията!!!
по въпроса за изпускателната система защо според вас на 95%от рали автомобилите са изолиран изпускателен колектор.
аре ся пак нова БОМБА!
_________________ Lancia Delta II 1.6 16V / 98г.
Garelli 150 T-Rex Freelander/италиянка на две колела с японска душа!
|
Чет Ное 02, 2006 11:03 am |
|
|
morg
Кара кола
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 10:32 am Мнения: 320
|
Последна промяна morg на Пон Мар 26, 2007 5:22 pm, променена общо 1 път
|
Чет Ное 02, 2006 11:38 am |
|
|
idm
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Авг 27, 2005 8:16 pm Мнения: 149 Местоположение: Русе
|
ами толкова си издържа филтъра те хората са си го направили както трябва и си го дават с необходимите препарати за почистване на определени интервали.
а за колектора-изолира се с вата( негорима ) за да задържа температурата по висока в изпускателния колектор-от там по висока скорост и........
вярно е че на пръв поглед това не отдава кои знае каква мощност но по малко по малко се наслагват нещата
_________________ Lancia Delta II 1.6 16V / 98г.
Garelli 150 T-Rex Freelander/италиянка на две колела с японска душа!
|
Чет Ное 02, 2006 12:11 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|