Larii написа:
Такъв варятор може ли да се сложи на 1.8GT Bravo!
абе оставете ги тия вариатори на бравото ... почти никаква работа не върши ... който го е виждал е една пружина с една шайба пластмасова - аз очаквах ебати и чудесата ... какво точно прави не е много ясно ... би трябвало да измества вала при някакви обороти ... но като гледам в рамките на милиметър вала не се променят гърбиците ...
на 1.8 му трябва друга глава с друга електроника ... това е ...
а това дето хгт-то киква на 4000 оборота не е много ясно дали е само защото си стига макс мощността ами и ред други неща ..
при мен след смяна на гумички на клапани напасване и реглаж - отремонтиране на въпросния велик вариатор ... и смяна на 3-те ремъка с всички ролки ... вече няма такъв ясен удар ами плавно тръгва и катери оборотите ... има сила и повече в ниските ... докато преди млати до 4000 оборота и изведнъж като се засили и имаш чувството че голямата сила е дошла ... много италинци след подобни интервенции пишат че и при тях се е изгладила тая дупка в оборотите ...