 |
|
Дата и час: Сря Юли 09, 2025 7:26 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Идеи Fiat Ritmo оптичен тунинг.
Автор |
Съобщение |
Abarth.
|
Двувалка ли ти е ритмото?
|
Пон Фев 05, 2007 8:23 pm |
|
 |
LoGo
Кара детска количка
Регистриран на: Нед Фев 04, 2007 3:40 am Мнения: 14 Местоположение: друг
|
Хахах ето откаде доиде цялото объркване... от една правописна грешка вместо 1.6 трябва да е 1.5 извинете но съм го писал 3 през ноща  не е двувалка и по добре че не е но не се знае дали изобщо този двигател ще остане...
На този етап ме интересува единствено и само външният вид тъй като мисля по късно да ми правя трансплантация на двигател  предполагам че един от абарт 130ТС ще пасне сега сигурно ще попитате вместо това защо направо не си купя един абарт отговор още сега - Заради купето гледам из интернет тука има ритмота по вторични (вече ги нарязаха и то преди да се запаля да го правя и сега съжелявам) та прогнили са целите едвам се крепят да не им паднат вратите :|
А двигателят искам да го сменя не защото ми се струва слаб а защото яко зацапва свещите гарнитурата изгоря за 2 ри път... карал съм го на 2 цилиндъра яко бучене (така спечелих бас с 1 приятел дали кола на 4 цилиндъра може да върви на 2  поне 20 лева ми донесе тая колица) предницата като цяло е тотално разбита... жалко
По принцип всико може да се оправи много лесно тъй като във фиат ритмо напрактика няма нищо колко пъти с баща ми сме го разглабяли и зглабяли... та цялостен ремонт на двигателя нова гарнитура съединител абе то ще излезе по скъпо от един нов двигател за ритмо под нов имам предвид по запазен.
Задния ресиор е сменян и пак взе да пада...(това май ще дойде основният дефект на ритмотата тъй като гледам и други се оплакват от същото трябва да намеря някакъв подсилен..)
Абе изобщо мнооого работа има по него цяло лято ще прекарам отдолу 
|
Пон Фев 05, 2007 10:20 pm |
|
 |
Abarth.
|
LoGo написа: Хахах ето откаде доиде цялото объркване... от една правописна грешка вместо 1.6 трябва да е 1.5 извинете но съм го писал 3 през ноща  не е двувалка и по добре че не е но не се знае дали изобщо този двигател ще остане... На този етап ме интересува единствено и само външният вид тъй като мисля по късно да ми правя трансплантация на двигател  предполагам че един от абарт 130ТС ще пасне сега сигурно ще попитате вместо това защо направо не си купя един абарт отговор още сега - Заради купето гледам из интернет тука има ритмота по вторични (вече ги нарязаха и то преди да се запаля да го правя и сега съжелявам) та прогнили са целите едвам се крепят да не им паднат вратите :| А двигателят искам да го сменя не защото ми се струва слаб а защото яко зацапва свещите гарнитурата изгоря за 2 ри път... карал съм го на 2 цилиндъра яко бучене (така спечелих бас с 1 приятел дали кола на 4 цилиндъра може да върви на 2  поне 20 лева ми донесе тая колица) предницата като цяло е тотално разбита... жалко По принцип всико може да се оправи много лесно тъй като във фиат ритмо напрактика няма нищо колко пъти с баща ми сме го разглабяли и зглабяли... та цялостен ремонт на двигателя нова гарнитура съединител абе то ще излезе по скъпо от един нов двигател за ритмо под нов имам предвид по запазен. Задния ресиор е сменян и пак взе да пада...(това май ще дойде основният дефект на ритмотата тъй като гледам и други се оплакват от същото трябва да намеря някакъв подсилен..) Абе изобщо мнооого работа има по него цяло лято ще прекарам отдолу 
1.Много ми е интересно откъде ще намериш абартов мотор 130/125ТЦ
2.И да намериш (вероятноста е минимална) той ще е в окаяно състояние(и да не е) ще трябва да го отваряш преди да го сложиш,да видиш какво е положението вътре,99% ще трябва да му правиш ремонт (1000лв,да не кажа повече...)
3.Скоростна кутия? С твойта няма да стане,откъде ще намериш за такова ритмо скорости?
4.Ел.инсталация.До колкото знам при това ритмо 130ТЦ ел.инсталацията е по различна от обикновеното ритмо...какво правиш тогава?
5.Части,най-големия проблем.За тази кола НЯМА части и е много трудно правенето и (реставрирането и)
6.Кой ще ти извърши процеса със прехвърлянето на моторите,скоростите,ел.инсталациите,основния ремонт на абартовия мотор (незнам откъде ще намериш 1-ви или 2-ри ремонт комплект биелни и основни лагери,за мойта почти няма камо ли за този рядък мотор...) ще има и преправяне на много неща...
7.След тези неща с мотора идва окачване...трябва да купуваш амортесьори,пружини,стабилизиращи щанги...работа...никак не е евтино
8.Спирачна система...задния мост предполагам ти е на барабани,няма да ти излезе евтина смяната на моста с мост с дискове,преправяне отпред,по големи дискове,спирачни апарати...
9.Табло,уреди и т.н. ...за да стане всичко завършено и както трябва,ще трябва да намериш табло от ритмо 130ТЦ+датчиците...
10.Ще ти изникнат още сууумати работи.....на думи е много лесна работата,но дойде ли практиката....
Всичките тези неща ти стъпват около 4000лв общо.....е извинявай,но мислиш ли че си заслужава да налееш толкова пари и пак няма да стане като оригинален абарт.... Издири си в мобиле.бг се продават чат пат по някое 130ТЦ,много по евтино ще ти излезе да си го постегнеш и много по истинско и добро ще стане отколкото да правиш тези глупости,които си намислил ;) Успех 
|
Вто Фев 06, 2007 2:05 am |
|
 |
as_novo
|
Abarth. написа: LoGo написа: Хахах ето откаде доиде цялото объркване... от една правописна грешка вместо 1.6 трябва да е 1.5 извинете но съм го писал 3 през ноща  не е двувалка и по добре че не е но не се знае дали изобщо този двигател ще остане... На този етап ме интересува единствено и само външният вид тъй като мисля по късно да ми правя трансплантация на двигател  предполагам че един от абарт 130ТС ще пасне сега сигурно ще попитате вместо това защо направо не си купя един абарт отговор още сега - Заради купето гледам из интернет тука има ритмота по вторични (вече ги нарязаха и то преди да се запаля да го правя и сега съжелявам) та прогнили са целите едвам се крепят да не им паднат вратите :| А двигателят искам да го сменя не защото ми се струва слаб а защото яко зацапва свещите гарнитурата изгоря за 2 ри път... карал съм го на 2 цилиндъра яко бучене (така спечелих бас с 1 приятел дали кола на 4 цилиндъра може да върви на 2  поне 20 лева ми донесе тая колица) предницата като цяло е тотално разбита... жалко По принцип всико може да се оправи много лесно тъй като във фиат ритмо напрактика няма нищо колко пъти с баща ми сме го разглабяли и зглабяли... та цялостен ремонт на двигателя нова гарнитура съединител абе то ще излезе по скъпо от един нов двигател за ритмо под нов имам предвид по запазен. Задния ресиор е сменян и пак взе да пада...(това май ще дойде основният дефект на ритмотата тъй като гледам и други се оплакват от същото трябва да намеря някакъв подсилен..) Абе изобщо мнооого работа има по него цяло лято ще прекарам отдолу  1.Много ми е интересно откъде ще намериш абартов мотор 130/125ТЦ 2.И да намериш (вероятноста е минимална) той ще е в окаяно състояние(и да не е) ще трябва да го отваряш преди да го сложиш,да видиш какво е положението вътре,99% ще трябва да му правиш ремонт (1000лв,да не кажа повече...) 3.Скоростна кутия? С твойта няма да стане,откъде ще намериш за такова ритмо скорости? 4.Ел.инсталация.До колкото знам при това ритмо 130ТЦ ел.инсталацията е по различна от обикновеното ритмо...какво правиш тогава? 5.Части,най-големия проблем.За тази кола НЯМА части и е много трудно правенето и (реставрирането и) 6.Кой ще ти извърши процеса със прехвърлянето на моторите,скоростите,ел.инсталациите,основния ремонт на абартовия мотор (незнам откъде ще намериш 1-ви или 2-ри ремонт комплект биелни и основни лагери,за мойта почти няма камо ли за този рядък мотор...) ще има и преправяне на много неща... 7.След тези неща с мотора идва окачване...трябва да купуваш амортесьори,пружини,стабилизиращи щанги...работа...никак не е евтино 8.Спирачна система...задния мост предполагам ти е на барабани,няма да ти излезе евтина смяната на моста с мост с дискове,преправяне отпред,по големи дискове,спирачни апарати... 9.Табло,уреди и т.н. ...за да стане всичко завършено и както трябва,ще трябва да намериш табло от ритмо 130ТЦ+датчиците... 10.Ще ти изникнат още сууумати работи.....на думи е много лесна работата,но дойде ли практиката.... Всичките тези неща ти стъпват около 4000лв общо.....е извинявай,но мислиш ли че си заслужава да налееш толкова пари и пак няма да стане като оригинален абарт.... Издири си в мобиле.бг се продават чат пат по някое 130ТЦ,много по евтино ще ти излезе да си го постегнеш и много по истинско и добро ще стане отколкото да правиш тези глупости,които си намислил ;) Успех 
Уби му мерака за всичко с тия 10 точки!!!
Но колега LoGo,не се предаваи,пожелавам ти и аз успех и само така,оптимисти трябва! 
|
Вто Фев 06, 2007 3:09 am |
|
 |
mentor
|
Цитат: Abarth. написа: LoGo написа: Хахах ето откаде доиде цялото объркване... от една правописна грешка вместо 1.6 трябва да е 1.5 извинете но съм го писал 3 през ноща не е двувалка и по добре че не е но не се знае дали изобщо този двигател ще остане... На този етап ме интересува единствено и само външният вид тъй като мисля по късно да ми правя трансплантация на двигател предполагам че един от абарт 130ТС ще пасне сега сигурно ще попитате вместо това защо направо не си купя един абарт отговор още сега - Заради купето гледам из интернет тука има ритмота по вторични (вече ги нарязаха и то преди да се запаля да го правя и сега съжелявам) та прогнили са целите едвам се крепят да не им паднат вратите
А двигателят искам да го сменя не защото ми се струва слаб а защото яко зацапва свещите гарнитурата изгоря за 2 ри път... карал съм го на 2 цилиндъра яко бучене (така спечелих бас с 1 приятел дали кола на 4 цилиндъра може да върви на 2 поне 20 лева ми донесе тая колица) предницата като цяло е тотално разбита... жалко
По принцип всико може да се оправи много лесно тъй като във фиат ритмо напрактика няма нищо колко пъти с баща ми сме го разглабяли и зглабяли... та цялостен ремонт на двигателя нова гарнитура съединител абе то ще излезе по скъпо от един нов двигател за ритмо под нов имам предвид по запазен.
Задния ресиор е сменян и пак взе да пада...(това май ще дойде основният дефект на ритмотата тъй като гледам и други се оплакват от същото трябва да намеря някакъв подсилен..)
Абе изобщо мнооого работа има по него цяло лято ще прекарам отдолу
1.Много ми е интересно откъде ще намериш абартов мотор 130/125ТЦ 2.И да намериш (вероятноста е минимална) той ще е в окаяно състояние(и да не е) ще трябва да го отваряш преди да го сложиш,да видиш какво е положението вътре,99% ще трябва да му правиш ремонт (1000лв,да не кажа повече...) 3.Скоростна кутия? С твойта няма да стане,откъде ще намериш за такова ритмо скорости? 4.Ел.инсталация.До колкото знам при това ритмо 130ТЦ ел.инсталацията е по различна от обикновеното ритмо...какво правиш тогава? 5.Части,най-големия проблем.За тази кола НЯМА части и е много трудно правенето и (реставрирането и) 6.Кой ще ти извърши процеса със прехвърлянето на моторите,скоростите,ел.инсталациите,основния ремонт на абартовия мотор (незнам откъде ще намериш 1-ви или 2-ри ремонт комплект биелни и основни лагери,за мойта почти няма камо ли за този рядък мотор...) ще има и преправяне на много неща... 7.След тези неща с мотора идва окачване...трябва да купуваш амортесьори,пружини,стабилизиращи щанги...работа...никак не е евтино 8.Спирачна система...задния мост предполагам ти е на барабани,няма да ти излезе евтина смяната на моста с мост с дискове,преправяне отпред,по големи дискове,спирачни апарати... 9.Табло,уреди и т.н. ...за да стане всичко завършено и както трябва,ще трябва да намериш табло от ритмо 130ТЦ+датчиците... 10.Ще ти изникнат още сууумати работи.....на думи е много лесна работата,но дойде ли практиката.... Всичките тези неща ти стъпват около 4000лв общо.....е извинявай,но мислиш ли че си заслужава да налееш толкова пари и пак няма да стане като оригинален абарт.... Издири си в мобиле.бг се продават чат пат по някое 130ТЦ,много по евтино ще ти излезе да си го постегнеш и много по истинско и добро ще стане отколкото да правиш тези глупости,които си намислил Успех
То като човека дето си намерил копче и си ушил палто.
|
Вто Фев 06, 2007 9:03 am |
|
 |
Abarth.
|
as_novo написа: Abarth. написа: LoGo написа: Хахах ето откаде доиде цялото объркване... от една правописна грешка вместо 1.6 трябва да е 1.5 извинете но съм го писал 3 през ноща  не е двувалка и по добре че не е но не се знае дали изобщо този двигател ще остане... На този етап ме интересува единствено и само външният вид тъй като мисля по късно да ми правя трансплантация на двигател  предполагам че един от абарт 130ТС ще пасне сега сигурно ще попитате вместо това защо направо не си купя един абарт отговор още сега - Заради купето гледам из интернет тука има ритмота по вторични (вече ги нарязаха и то преди да се запаля да го правя и сега съжелявам) та прогнили са целите едвам се крепят да не им паднат вратите :| А двигателят искам да го сменя не защото ми се струва слаб а защото яко зацапва свещите гарнитурата изгоря за 2 ри път... карал съм го на 2 цилиндъра яко бучене (така спечелих бас с 1 приятел дали кола на 4 цилиндъра може да върви на 2  поне 20 лева ми донесе тая колица) предницата като цяло е тотално разбита... жалко По принцип всико може да се оправи много лесно тъй като във фиат ритмо напрактика няма нищо колко пъти с баща ми сме го разглабяли и зглабяли... та цялостен ремонт на двигателя нова гарнитура съединител абе то ще излезе по скъпо от един нов двигател за ритмо под нов имам предвид по запазен. Задния ресиор е сменян и пак взе да пада...(това май ще дойде основният дефект на ритмотата тъй като гледам и други се оплакват от същото трябва да намеря някакъв подсилен..) Абе изобщо мнооого работа има по него цяло лято ще прекарам отдолу  1.Много ми е интересно откъде ще намериш абартов мотор 130/125ТЦ 2.И да намериш (вероятноста е минимална) той ще е в окаяно състояние(и да не е) ще трябва да го отваряш преди да го сложиш,да видиш какво е положението вътре,99% ще трябва да му правиш ремонт (1000лв,да не кажа повече...) 3.Скоростна кутия? С твойта няма да стане,откъде ще намериш за такова ритмо скорости? 4.Ел.инсталация.До колкото знам при това ритмо 130ТЦ ел.инсталацията е по различна от обикновеното ритмо...какво правиш тогава? 5.Части,най-големия проблем.За тази кола НЯМА части и е много трудно правенето и (реставрирането и) 6.Кой ще ти извърши процеса със прехвърлянето на моторите,скоростите,ел.инсталациите,основния ремонт на абартовия мотор (незнам откъде ще намериш 1-ви или 2-ри ремонт комплект биелни и основни лагери,за мойта почти няма камо ли за този рядък мотор...) ще има и преправяне на много неща... 7.След тези неща с мотора идва окачване...трябва да купуваш амортесьори,пружини,стабилизиращи щанги...работа...никак не е евтино 8.Спирачна система...задния мост предполагам ти е на барабани,няма да ти излезе евтина смяната на моста с мост с дискове,преправяне отпред,по големи дискове,спирачни апарати... 9.Табло,уреди и т.н. ...за да стане всичко завършено и както трябва,ще трябва да намериш табло от ритмо 130ТЦ+датчиците... 10.Ще ти изникнат още сууумати работи.....на думи е много лесна работата,но дойде ли практиката.... Всичките тези неща ти стъпват около 4000лв общо.....е извинявай,но мислиш ли че си заслужава да налееш толкова пари и пак няма да стане като оригинален абарт.... Издири си в мобиле.бг се продават чат пат по някое 130ТЦ,много по евтино ще ти излезе да си го постегнеш и много по истинско и добро ще стане отколкото да правиш тези глупости,които си намислил ;) Успех  Уби му мерака за всичко с тия 10 точки!!!  Но колега LoGo,не се предаваи,пожелавам ти и аз успех и само така,оптимисти трябва! 
Просто му казвам реално как стоят нещата ;)
|
Вто Фев 06, 2007 10:24 am |
|
 |
LoGo
Кара детска количка
Регистриран на: Нед Фев 04, 2007 3:40 am Мнения: 14 Местоположение: друг
|
Не аз изобщо не се засягам знам че не разбирам мн мн и затова съм писал тук благодаря за меннието но всеки може да си купи палто и да си зашие копче
Целта е колата да стане уникална и единствена все пак затова я правя ако ми схващаш идеята
Много е лесно да си купя за 1500 лева едно ритмо да го стегна за 3500 и айде кои кат мене с основен ремонт и 2 нови брони на фиат ритмо...
Сега ще кажеш ми то много сложно става -Ами да сложно е няма да се направи за 1 месец... е ако имах повечко пари и за 1 месец можеше де...
А таблото изобщо не мисля да е ритмовско изобщо искам всичко да е уникално в колата и един ден след години като я погледна да си кажа едно време като я правих а не едно време като я ремонтирах 
|
Вто Фев 06, 2007 4:00 pm |
|
 |
Abarth.
|
LoGo написа: Не аз изобщо не се засягам знам че не разбирам мн мн и затова съм писал тук благодаря за меннието но всеки може да си купи палто и да си зашие копче  Целта е колата да стане уникална и единствена все пак затова я правя ако ми схващаш идеята Много е лесно да си купя за 1500 лева едно ритмо да го стегна за 3500 и айде кои кат мене с основен ремонт и 2 нови брони на фиат ритмо... Сега ще кажеш ми то много сложно става -Ами да сложно е няма да се направи за 1 месец... е ако имах повечко пари и за 1 месец можеше де... А таблото изобщо не мисля да е ритмовско изобщо искам всичко да е уникално в колата и един ден след години като я погледна да си кажа едно време като я правих а не едно време като я ремонтирах 
Щом би вкарал 4000лв+ и ентусиазъм,пожелавам ти успех в търсенето на частите 
|
Вто Фев 06, 2007 11:46 pm |
|
 |
sachma
Фиат фанатик
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm Мнения: 908 Местоположение: София/Добрич
|
Части винаги могат да се намерят, най-малкото с поръчка.Въпросът с цените обаче остава актуален :? А иначе идеята е добра,остава реализацията да е такава.Както беше писал един колега тук-мерак с пари се гаси.
_________________ N.Y. State of Mind
|
Вто Фев 06, 2007 11:54 pm |
|
 |
soulkeeper
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Апр 04, 2006 2:12 pm Мнения: 624 Местоположение: Стара Загора
|
 Eто
http://www.ritmo-world.com/home_en.html колега виж този сайт има доста добри идеи който можеш да използваш. Виж както казват колегите дали няма да може от типо да паснат броните и праговете, типото има доста добри фабрични брони който биха изглеждали добрена ритмо (лично мнение).Можеш освен всичко да сложиш и окачване и с една по-голяма броня колата би станала доста ниска, един съвет пробвай на пейнт или нещо по-добро за виртуален тунинг. Наснимай си количката от всякакъв ъгъл и почваш да слагаш различни неща който искаш да и сложиш.Сега ще ти кача една снимка какво можеш да направиш с решетката ако ти харесва(съжалявам но не съм много добър с виртуалния тунинг)Аз лично също съм се заел с типока и проектчето се заформя доста добро за сега но ще видим.Успех и не се страхувай да питаш.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ FIAT - TIPO 2.0i
|
Сря Фев 07, 2007 1:21 am |
|
 |
RoMeO_156_GTA
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Ное 24, 2006 8:31 pm Мнения: 193
|
 ритмо мания :D
колега и аз съм на 16 год. и също миналото лято имах идеи да взема едно Ритмо ,може и Уно :mrgreen: ..... но естествено всичко опря до парите ,а не намери такова фиатче на изгодна цена ,което да има поне добър двигател :evil:
За темата двигател от Абарт дали става - всичко може .Даже в областта ми има жигулаторче и застава ГТ с такъв двг  .Аз обмислях идеи за двигател 1.8 Алфа Т.С. ,но това е за Пунто
Подкрепям идеята ти за уникална кола (не като на голфа да му смениш джантите и с лепенки да я мислиш за уникат ) ,всеки те съветва да си вземеш серийна но не е същото :roll:
_________________
ФеН нА ИтаЛиАнКиТе :D
|
Чет Фев 08, 2007 3:13 pm |
|
 |
sachma
Фиат фанатик
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm Мнения: 908 Местоположение: София/Добрич
|
Има и още нещо-не забравяйте, че наследник на Ритмо е Типо, така че може доста части да си паснат.
_________________ N.Y. State of Mind
|
Чет Фев 08, 2007 8:16 pm |
|
 |
icecool
Кара кола
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2005 11:06 pm Мнения: 210 Местоположение: Варна 04 Варненчик
|
Abarth. не бъди толкова черноглед, нещата са по-лесни, скоростите са като на Fiat Regata 100, Lancia delta, prisma 1.6-2.0 и мотора и той няма много големи и фрапиращи разлики (лично аз съм си купувал скоростна кутия от вторични суровини за 60 лв. с полуоските и каретата), разлика в окачването няма освен евентуално по твърди пружини за по-спортно окачване(ако отзад се монтират амортисйори и пружини от "lancia delta/prisma" и се махне оригиналните може да се направи и по-спортно ит същтата Lancia могат да се вземат и задните дискови спирачки, и всичко това може за се извади от кола за 250-500 лв. като това което ти остане можеш да занесеш във вторични суровини, и така нататък.
Колега LoGo, ако ти трябват идеи само каже мога да ти кажа и от какви коли можеш да намериш частите :"))
|
Чет Фев 08, 2007 11:05 pm |
|
 |
LoGo
Кара детска количка
Регистриран на: Нед Фев 04, 2007 3:40 am Мнения: 14 Местоположение: друг
|
Казвай 
|
Пет Фев 09, 2007 4:15 am |
|
 |
Abarth.
|
icecool написа: Abarth. не бъди толкова черноглед...
Добре,нека да тръгне да го прави и сам да си каже дали е по просто и лесно ;)
|
Пет Фев 09, 2007 2:15 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |