| Автор | Съобщение | 
        
			| GTipo Фиат идол 
					Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm
 Мнения: 1060
 Местоположение: София Бели Брези
   |   Смяна на дюзаЧудех се дали да пусня тази тема тук..и ето я.
Едно приятелмче подхвърли че ако си сменя дюзата на моно инжекцията с такава от 1.4 щяла да се поспъне колата, но щяла да харчи доста по-малко. Това вярно ли е?
 Било станало идеално на някакво деу рейсър.
 
 
 | 
		
			| Пон Юли 03, 2006 8:35 pm | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| kaci Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Пет Мар 10, 2006 8:21 pm
 Мнения: 62
 Местоположение: София 09 Лозенец
   | Според мен дюзите са си еднакви.Различни са компютрите(ECU).Ако искаш повече(по малко)гориво-държиш дюзата по дълго(по кратко)време отворена и по този начин правиш една и съща дюза за мотори с различна кубатура и мощност. 
 
 | 
		
			| Пон Юли 03, 2006 9:24 pm | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| hit-ko Член на клуба 
					Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm
 Мнения: 2046
 Местоположение: Ямбол
   |   Re: Смяна на дюзаgeshabeli написа: Чудех се дали да пусня тази тема тук..и ето я.Едно приятелмче подхвърли че ако си сменя дюзата на моно инжекцията с такава от 1.4 щяла да се поспъне колата, но щяла да харчи доста по-малко. Това вярно ли е?
 Било станало идеално на някакво деу рейсър.
Това е само предположение, но има много причини поради които не се получава така в действителност!_________________
 FIAT-SPORT
 
 
 | 
		
			| Пон Юли 03, 2006 9:34 pm | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| stenli Кара кола 
					Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 8:33 pm
 Мнения: 310
 Местоположение: Велико Търново
   | Правил съм и друг опит - сложих калибратор /епром/ от Астра 1.4 на Астра 1.6. Колата осезаемо се спъна и в стремежа си да получиш прилично ускорение и скорост натискаш повечко газта и ефекта в разхода беше нулев даже и отрицателен. При дюзите има известни различия но са минимални.Специално на опелска моноинжекция съм слагал кви ли не дюзи на кви ли не мотори няма осезаема разлика в вървенто и в разхода. 
 
 | 
		
			| Вто Юли 04, 2006 12:14 am | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| nParMaTuK Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Вто Юни 27, 2006 8:47 pm
 Мнения: 118
 Местоположение: София
   | geshabeli написа: Чудех се дали да пусня тази тема тук..и ето я.Едно приятелмче подхвърли че ако си сменя дюзата на моно инжекцията с такава от 1.4 щяла да се поспъне колата, но щяла да харчи доста по-малко. Това вярно ли е?
 Било станало идеално на някакво деу рейсър.
Колега а 1.4-то ше върви ли повече с дюза от 1.6 ако смяташ че да може да пробваме да ги разменим за пробата   _________________
 
   
 
 | 
		
			| Вто Юли 04, 2006 12:21 am | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| GTipo Фиат идол 
					Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm
 Мнения: 1060
 Местоположение: София Бели Брези
   | Би трябвало. Не знам на практика как е. Ако мидим диаметъра на отвора дали е различен мисля че е достътъчно. Но ще е от Типо на Типо. Аз за това писах, щото не знам. 
 
 | 
		
			| Вто Юли 04, 2006 9:13 am | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Selqatin Фиат маниак 
					Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am
 Мнения: 667
 Местоположение: Божурище
   | С по бедна смес само може си скапеш двигатела     :?_________________
 _______________________________________
 0885261834
 
 
 | 
		
			| Вто Юли 04, 2006 9:19 am | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| Dodo 155 Напреднал шофьор на Фиатка 
					Регистриран на: Вто Ное 01, 2005 1:25 pm
 Мнения: 495
 Местоположение: София
   | kaci написа: Според мен дюзите са си еднакви.Различни са компютрите(ECU).Ако искаш повече(по малко)гориво-държиш дюзата по дълго(по кратко)време отворена и по този начин правиш една и съща дюза за мотори с различна кубатура и мощност.Дюзите са различни :idea: 
 Зависи от дебита им    Не можеш да накараш ЕКУ да впръсква повече гориво през дюза, която няма да има нужният дебит :idea:_________________
 FIAT Punto 99' 1.7 TD
   FIAT Punto 02' 1.9 JTD
 
 
 | 
		
			| Сря Юли 05, 2006 2:17 am | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| AlBundy 
					
				   | Вярно е, че се сменят дюзите с такива с по голям дебит, но това е с цел повишаване на максималните обороти, т.к. се впръсква същото количество, но за по кратко време. Т.е. при слагане на дюза с по голям дебит се намаля времето за впръскване. Ако се остави същото време, то двигателя ще почне да се дави освен ако тунинга не включва и турбинка. 
 
 | 
		
			| Сря Юли 05, 2006 10:34 am | 
					
					 | 
	
	
		|  | 
	
			| Nikoror Кара ролкови кънки 
					Регистриран на: Пет Ное 05, 2004 7:20 pm
 Мнения: 38
 Местоположение: София
   | ма то тогава освен други дюзи трябва и други карти за горивото    а то щом се правят други карти на горивото може (в определени граници) и със старите дюзи. по-големи дюзи се слагат обикновено когато (по някакъв начин) се вкарва повече въздух в двигателя. тогава се ползва оригиналното ecu и за зададените времена се вкарва повече бензин+ повечето въздух=повече мощност и малко по-богата смес. да смениш с по-малка дюза за разход е някакъв бг тунинг    ефекта най-вероятно е по-нестабилен празен ход и бедна смес -> разхода ще падне малко, но ресурса на двигателя също_________________
 '93 Croma 2.0T
 
 
 | 
		
			| Чет Юли 06, 2006 10:20 pm | 
					
					   | 
	
	
		|  |