Дата и час: Вто Юни 17, 2025 3:10 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Изтискване на мощност от HGT147 
Автор Съобщение
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка

Регистриран на: Чет Апр 07, 2005 8:50 pm
Мнения: 412
Местоположение: София
UNREAD_POST 
За съжалениене не пазя кореспонденцията ни беше преди повече от година. доколкото си спомням бях изпратил запитване на офиц. им страница! конкретен сервиз не са посочиха, казаха че биха могли да осигурят такъв. предполагам ще е официалния за марката. а "чипа" е задължителен особено за медиум роуд валове и нагоре!

_________________
"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.


Чет Яну 31, 2008 7:00 pm
Профил
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 02, 2005 7:52 pm
Мнения: 431
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST 
най-смисленото за Bravo HGT според мене е 2.4 конверсията, но трябва късмет с намирането на подходяща ударена кола, за да стъпят частите на добри цени

_________________
Fiat Bravo GT
Изображение


Пон Фев 04, 2008 5:06 pm
Профил
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 4:40 pm
Мнения: 290
Местоположение: Стара Загора, София
UNREAD_POST 
Преди около 2 месеца в Италия ме вози един с едно Браво дето било 250 коня, освен турбото имаше и допълнително олекотяване, пича каза че е фърлил поне 100 кила от него - бил пипал и нещо по скоростите, беше с друга скоростна кутия ли не можах да разбера, но момъка е скромен и знам че не обича да се изфърля и съм склонен да му вярвам - а и тук съм се возил често в една вектра 400 коня и знам какво е залепянето за седалката при ускорение - неговото беше същото - засичал и макс скорост - 280 като каза че го дострашало да я мъчи още да не се убие.....
Много се запалих да си взема едно ХГТ и да направя нещо такова яваш - яваш.......по негови думи цялата работа му излязла към 3 - 4 хил евро.....ама това с доста салтанати дето нямат общо с двг и скороста, а оптичен тунинг......докато за мен ще е важна само скоростаи ускорението.....дреме ми че отвънка ще изглежда като кочина......


Пет Фев 15, 2008 2:10 am
Профил
UNREAD_POST 
малко off...когато бяха млад и зелен студент си купих една Шкода 105L, на която в последствие смених мотора с такъв от Lada 1600... е няма да ви казвам какъв кеф беше да се "закача" за някой тарикат с петица и да го издухам с баба Шкода. Тогава черешката на сладоледа бяха седмиците, но и тях ги дърпах успешно. Yellow_Flash_Colorz_PDT_03


Пет Фев 15, 2008 2:39 am
UNREAD_POST 
Хаха, винаги съм искал да имам поне една лична кола, на която да направя "engine swap" :cool: Иначе за HGT-то...много му е скапана 1ва скорост...ако беше като хората, може би щеше да бъде сериозна конкуренция на разните самоолекотяващи се опели :D


Пет Фев 15, 2008 3:16 am

Регистриран на: Пет Ное 23, 2007 7:11 pm
Мнения: 2
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
UNREAD_POST 
както и да го мислиш колега вдигането на мощноста си изисква средства и то доста солени пари са си.Карам фиат уно със спортни ковани бутала струват 800лв с зегери сигменти и болтове,турбина гаретт ,спортни биели уликотени,Буталата са по ниски та изпилих главата ,блока ми е от уно 1.5 ... ..Незнам колко коня е но варви много яко и няма нищо общо с оригинала.Относно електрониката не сам сложил чип ,защото излиза много скапо и фаидата е никаква почти .По горе си писал за олекотяването ще ти дам един савет,зимаш един голям плетен чувал слагаш ватре инструмените+резержна гума и всичко каквото е излишно и като ходиш да се дърпаш го остави на някои и си готов хаха луда идея нали ...


Пет Фев 15, 2008 5:23 pm
Профил YIM
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Чет Мар 13, 2008 5:51 pm
Мнения: 13
Местоположение: Търговище
UNREAD_POST 
Като за начало:
- Това, че вече си без катализатор и оригиналния филтър е добре. Махни си и резонаторната кутия, тя също пречи"късайки" въздушния поток и намалявайки скоростта му във всмукателния колектор. Измисли вариант тръбопровода от въздушния филтър до дроселната клапа да е гладък . Това става примерно с алуминиева тръба така се прави при професионалния тунинг и освен всичко друго е и по - красиво. Работа върши обаче и примерно водно съединение /гладък маркуч/ от камион с нужната дебелина /Ф/. Резултата е добър, а и ефтин и лесен. Махни си и последното гърне - много затапва колата. Смени го с "Ремус" примерно ако попаднеш в автоморга на такова гърне тук при нас искат 50 - 80 лева. С такова гърне освен "+" за динамиката на колата се постига и уникален звук, а и е по - красиво. Ако не намериш такова спортно гърне подбери си отново в някоя автоморга задно гърне от автомобил с вход и изход от двете противоположни страни на гърнето /а не, както оригиналното при "Браво"/ и с диаметър на тръбите 60 мм./ в никакъв случай по - малко от 50/ и на това гърне му сложи само красив накрайник. Пак ефективно по отношение динамиката, пак добър/не чак толкова де/ звук и пак по- красиво /накрайника/.
Изпускателния колектор на петтака на Фиат с малки забележки е доста добър - конфигурацията е 5 в 1 и долу - горе бива - на "прима виста" не го пипай. Малко странно изглежда на пръв поглед, но дава резултат направи си един ключ, през който да шунтираш зареждането на генератора в момент когато ти се "изтискват коне". Само с тези нещица и с подходяща горивна добавка /пробвай "Бардал"/ нещата с динамиката на Фифи /Фиата/ ще мръднат осезателно за теб напред. За това до тук ти са необходими 200-300 лева мах.
Ако не ти е достатъчно следващата стъпка в механичните промени са порт и шлайф на главата. Тук обаче има проблеми. Ако решиш да си го направиш сам става с много любов и търпение. Ако решиш да ти го направят става с пари. След порта и шлайфа е добре да паснеш и всм. колектор към главата, както и да изхвърлиш оригиналните извити всмукателни колектори и да си монтираш къси направени от теб или от майстор такива. Ако ти не си в състояние да си направиш всм. колектор препоръчвам да си купиш такъв от "Купе" 20 в турбо - те са вече каквито трябва и разкомплектовани такива двг се намират макар и рядко.
Едва сега вече според мен си струва да инвестираш и в чип. Това тр. да бъде обаче изработка на индивидуален софт. за тези именно механични промени по колата и струва между 700 и 1000 лева, но резултатите вече ще бъдат не 5 - 10, а примерно 20 - 30 к.с. и в твоя случай "Фифи ще разполага със 167 - 177 к.с. 8) По мои груби изчисления цялата работа ще чини около 1500 лв. Ако пък на горните качествено изпълнени промени сложиш валове + доп. индивидуални настройки............. :shock:

_________________
2000 r5 20 v turbo


Пон Мар 17, 2008 2:02 pm
Профил

Регистриран на: Нед Окт 07, 2007 8:13 pm
Мнения: 2
Местоположение: Варна 02 Приморски
UNREAD_POST 
Пич ти това пробва пробва ли си го питам заштото и аз имам HGT и се чудя какво да правя колебая се между 20v turbo
или 20v атмосферен !

_________________
карам спаска ламята


Пон Мар 24, 2008 12:28 am
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 11, 2005 9:35 am
Мнения: 145
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
Само ще допълня колегата с едно инфо,че Седичи,т.е. мотор 2.0 16V ,портнато,полирано,с друг всмукателен колектор ,олекотени мотовилки и маховик,изправена генерция,със спортни валове и естествено накрая чипнато за да се настрои мотора с всичките тия промени,вади 250 коня.Обаче нали се сещате че само 1000 евро са валовете,а после и за мапването ще отидат поне още 700-800 лева.Всичко останало си го правиш сам без стругарските и заваръчните работи,щото май в БГ са толкова малко хората които могат да ти ги направят за пари както трябва че трудно се намират.

_________________
Lancia Dedra 2.0 16V Turbo - 220hp-for now
Mobil 1 & ESSO - Русе регион


Пон Мар 24, 2008 1:46 pm
Профил ICQ
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Чет Мар 13, 2008 5:51 pm
Мнения: 13
Местоположение: Търговище
UNREAD_POST 
До момента с порта на главата нещата са направени лично от мен на лично моята кола - Мареа 2000 20 в и работят! Имам и глава от 147 к.с. от която са портнати отворите на 3 цилиндъра /всм. и изпускателни/ имам още два отвора да си правя, но по време на работата станах щастлив собственик на двг 2000 20 в. т. и прекратих проекта по атм. версията. Има и др. моменти една атмосверка 20 в да стане убийца, ма е труднинко . Да кажем на блока на 2,4 тд Марея могат да се сложат бутала, биели и глава от 20 в. бензин - за предпочитане е обаче 155 к.с. главата и бравока става 2,4 с по големи нютони, коне и т. н. Това е правено, но не от мен и не съм сигурен кви изненади могат да излязат. Теоретично мисля, че няма да има проблем, защото бенз. варианта е с диаметър на буталата 82 мм. и ход 76,65 = 1998 куб. см. Дизела е със същия диаметър - 82 мм. , но с друг ход - 90 мм. Пак казвам аз не съм правил това - правено е на 2000 20 в.т. е слаган блок 2,4 тд и сега двг-то е с мотор 2,4 20 клапана с турбо /бензин/ :36_2_29: При тези заигравки обаче са задължителни корекциите на упр. софтуер. Значи с две думи с 5 цил. мотор на фиат при добро желание има доволно варианти да се прави да бега мен за това ме кефи. Още повече, че мотора заради петтях си цилиндъра работи на през 72 градуса, супер демаражен е и т.н. Между временно ти, като се замисляш за турбо варианта имаш ли такъв ДВГ? Не за друго ма аз близо 2 години търсих такъв мотор. Това с турбо конверсията го правя в момента и мога доста да помогна по отношение на това какви изненадки те чакат. Тук нещата също никак не са лесни и прости, ма мн. дълъг стана поста, ако решиш нещо питай ще казвам /ако знам/. Примерно сега аз нямам дебитомер за турбо варианта - номера му по бОШ е 0280213514. Този дебитомер /вътре ел елемента му/ 100% се слага от БОШ и на др. марки автомобили, аз изрових сума ти и каталози и още не знам освен на този ДВГ и на какви други а-ли се слага. Не знам и вътре номерчето на самия ел. елемент по БОШ какво е и това ми пречи да започна да монтирам "дядо турбалан" на ФИФИ Е, сега ако можете помагайте и вие :)

_________________
2000 r5 20 v turbo


Вто Мар 25, 2008 11:29 am
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg