Дата и час: Съб Юни 21, 2025 1:41 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Проблем с терморелето на Пунто 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Авг 16, 2006 7:28 pm
Мнения: 4
Местоположение: Варна Област
UNREAD_POST Проблем с терморелето на Пунто
Здравейте колеги!Имам както ми се струва доста неясен и сложен проблем с терморелето за вентилатора на Пунто.Колата е с климатик модел 1997 вече два пъти сменях релето но вентилатора не включва на определените градуси и колата прегрява.Някой ми каза че релето ми трябва да включва по рано и трябва да е с три извода/моя е с два/.Но оригинално или не,то трябва на включва на 80 градуса, не е ли така? Термостата е сменен ,радиатора работи водната помпа също.Някой ако е имал същия проблем моля да сподели челен опит!! :(


Чет Авг 17, 2006 8:07 am
Профил
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 03, 2004 1:23 pm
Мнения: 1120
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
Колега,важно е да уточниш,кога загрява-при вкл.климатик или изобщо...??
Вариантите на Пунто с климатик са с двускоростен мотор и двустепенен термовключвател/три извода-при вкл.на климатика, от реле за време,винаги се вкл.първо високата скорост на вентилатора...

_________________
Изображение


Чет Авг 17, 2006 10:22 am
Профил

Регистриран на: Сря Авг 16, 2006 7:28 pm
Мнения: 4
Местоположение: Варна Област
UNREAD_POST 
Благодаря за отговора.Стана ми ясно защо трябва да е оригинален термовключвател.Колата загрява без да е включен климатика просто терморелето не затваря веригата без значение дали е включен климатика или не .Но сигурно ще трябва да търся оригинален термовключвател след като има реле за време.


Чет Авг 17, 2006 1:33 pm
Профил
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 03, 2004 1:23 pm
Мнения: 1120
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
Колега, мисля че не си ме разбрал напълно в последния пасаж-релето за време/ на вид е почти като реле,но капачката му е бяла/-участва само при работа на климатик и се намира в кутийката с релета и препазители за управление на вентилатора и климатика в моторния отсек -вляво или вдясно-зависи от модела.
Термовключвателя е три извода-Вкл.1 степен 86-90 гр. 2 степен 90-94гр.Изкл. 1-81-85 гр. 2-85-89 гр.

_________________
Изображение


Чет Авг 17, 2006 4:59 pm
Профил

Регистриран на: Сря Авг 16, 2006 7:28 pm
Мнения: 4
Местоположение: Варна Област
UNREAD_POST 
Смених термовключвателя с нов оригинален за моя модел Пунто но както и предполагах проблема остана.На две три включвания един път не сработва.Водната помпа работи добре ,климатика ми не работи и радиатора на парното е спукан така че охлаждането работи само на малкия кръг т.е. охлажда само двигателя.Но дори и така терморелето трябва да работи така че проблема ми остава открит за дискусии.


Пон Авг 21, 2006 10:25 pm
Профил
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 03, 2004 1:23 pm
Мнения: 1120
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
Колега,обезвъздушена ли е системата ?
Освен това,при изключване на радиаторчето за парното,добре е то да се байпасира с маркуч или парче тръбичка,за да остане конфигурацията същата,т.к.в кръга на радиаторчето няма кран.Едната пробка за обезвъздушаване е точно в този кръг-на единия от маркучите.Другата е на радиатора,отдясно горе-/може да липсва при някои от вариантите/.
За пробките виж тук http://punto.mysteria.cz/chladk.htm

_________________
Изображение


Последна промяна vesko.t на Вто Авг 22, 2006 9:03 am, променена общо 1 път



Вто Авг 22, 2006 7:42 am
Профил
UNREAD_POST 
май не му е тука мястото, ама аз на мойто пунто 1.1 1994 г. колко съм му се кьорил - нито пробка да обезвъздушаване, нито пробка за източване на водата/антифриза съм видял :evil:
и не само аз съм го гледал....

и винаги го точа от долния маркуч, дето влиза в радиатора, а го обезвъздушавам като стискам горния маркуч :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Вто Авг 22, 2006 8:26 am

Регистриран на: Сря Авг 16, 2006 7:28 pm
Мнения: 4
Местоположение: Варна Област
UNREAD_POST 
Драги колеги!Благодаря за съветите и информацията,проблема ми е решен.Всъщност проблема е бил в мен,вчера след смяната на включвателя просто не съм изчакал до нужната темп. при която сработва вентилатора.Днес след цял ден градско каране нямам проблем.
Благодаря още веднъж.


Вто Авг 22, 2006 8:11 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg